Revista Presei CNA, 19 august 2008

19.08.2008


envoyer l'article par mail title=

TVR 1 a fost lider de audienţă duminică, în a noua zi a Olimpiadei
COTIDIANUL

TVR 1 a fost lider de audienţă duminică, în cea de-a noua zi de concurs la Jocurile Olimpice, atât la nivel naţional şi urban, cât şi în rândul publicului comercial, potrivit unui comunicat TVR.

TVR 1 a înregistrat 1,9% rating şi 10,9% cotă de piaţă la nivel naţional, 2,5% rating şi 12,7% cotă de piaţă la nivel urban şi 2% rating şi 11,9 cotă de piaţă rândul publicului comercial. Citeşte tot articolul

Televiziunea rămâne principalul mijloc de informare în SUA, urmat de internet, radio şi ziare
Sursa : NewsIn
reporter Cristina Mihalascu/editor Valentin Anghel
Realitatea Net

Televiziunea rămâne principalul mijloc de informare al americanilor, urmat, în ordine, de internet, radio şi ziare. Dintre persoanele intervievate, 35 la sută ascultă ştirile la radio, 34 la sută le citesc în ziare, iar 37 la sută navighează pe internet de trei sau mai multe ori pe săptămână, pentru a se informa.

Potrivit unui studiu realizat de Pew Research Center, 52 la sută dintre persoanele participante la sondaj urmăresc regulat jurnalele de ştiri de la televizor, cu 7 procente mai puţin decât în 2004, în vreme ce 39 la sută dintre americani urmăresc ştiri din alte surse, cu şase procente mai mult decât în anul 2002. Citeşte tot articolul

Piaţa radio a început să fiarbă în suc propriu
de Catalin Cocos
ADEVARUL

După mulţi ani de încremenire, lumea radiourilor se agită : Realitatea FM se va relansa, Intact pregăteşte o staţie naţională, iar Radio 21 îşi împrospătează grila

Radio 21 caută cu înfrigurare înlocuitori pentru Buzdugan şi Morar. Smart FM investeşte 250.000 de euro în extindere. Intact angajează masiv oameni de radio.

Ziua de 31 iulie 2008 a fost ultima în care BBC România a emis. Închiderea radioului a survenit pe fondul presiunii financiare cu care se confruntă BBC World Service, dar şi din cauza scăderii audienţei postului. Mai mulţi oameni de la BBC au migrat spre Realitatea FM, post care din această toamnă va difuza emisiuni proprii, nu doar retransmisia programelor Realitatea TV. Citeşte tot articolul

Unde „îşi beau“ berile banii de reclamă ?
de Petre Barbu
ADEVARUL

Cele 26 de mărci de bere îşi alocă bugetele de publicitate pe marile posturi tv, pe canalele muzicale şi pe cele de sport

PRO TV a livrat cele mai mari audienţe pentru reclamele mărcilor de bere. Bergenbier este berea cu cea mai mare vizibilitate pe micile ecrane. Băutorii de bere ştiu unde să se ducă atunci când li se face sete : la terase pub-uri, în supermarketuri, la cârciuma din colţul străzii, la frigider... Dar producătorii de bere, unde se duc pentru a-şi promova mărcile ? Răspunsul este simplu (în aparenţă) : la televiziuni. Pentru că posturi tv asigură cel mai mare impact asupra consumatorilor. După acest răspuns simplu, însă, lucrurile se complică. Citeşte tot articolul