Revista Presei CNA, 19 decembrie 2008

19.12.2008


envoyer l'article par mail title=

Romania, singura tara care a implementat complet directiva serviciilor media audiovizuale
Sursa : Reprezentanta Comisiei Europene in Romania

Dupa un an de la intrarea in vigoare a noii directive europene menite sa liberalizeze normele TV si sa inlature restrictiile depasite si birocratice cu privire la serviciile de televiziune digitala pe internet, de video la cerere si de televiziune mobila din Europa, statele membre ale UE au inregistrat putine progrese in adaptarea normelor nationale. Doar Romania a implementat complet noile norme europene cu privire la mijloacele audiovizuale, care au intrat in vigoare la 19 decembrie 2007 (IP/07/1809). Citeste tot articolul

CNA a amendat OTV si Magic FM si a dat licenta unui post de teleshopping
de V.O.
HotNews.ro

Consiliul National al Audiovizualului a decis, in sedinta de joi, sa acorde licenta vizuala prin satelit firmei Moderna SRL Bucuresti, pentru postul de teleshopping Top Shop TV. Tot joi, CNA a decis sa aplice amenzi de cate 5.000 de lei posturilor OTV si Magic FM si a emis o somare cu intrarea de indata in legalitate pentru spotul promotional Zapp Telemobil No Pay.

Potrivit Paginii de media, postul Top Shop va prezenta versiuni extinse ale spoturilor de teleshopping prezente deja pe alte canale, dar si testimoniale locale, emisiuni interactive si programe specializate cu invitati din domenii precum protectia consumatorului sau medicina muncii. Citeste tot articolul

Spot la Zapp interzis de CNA
JURNALUL NAŢIONAL

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a decis astăzi, 17 decembrie, să oprească difuzarea spotului publicitar « Zapp NoPay », pentru a nu induce în eroare telespectatorii, informează Mediafax. Potrivit CNA, spotul publicitar pe care compania Telemobil SA îl difuzează pentru promovarea serviciului « Zapp NoPay » are mesajul « Vorbeşti fără să plăteşti ». În plus, în clipul publicitar se precizează « Îţi creşte creditul cu fiecare apel primit ». « Oferta este neclară, fiind de natură să inducă în eroare consumatorul. Se induce mesajul că poţi să vorbeşti fără să plăteşti », au spus reprezentanţii CNA. Citeste tot articolul

CNA a pus tunurile pe emisiunile « Mondenii » şi « Cronica Cârcotaşilor », variantele radiofonice
LIBERATATEA

Dacă emisiunea lui Huidu şi Găinuşă, de la Magic FM, a scăpat doar cu o somaţie publică pentru difuzarea unei piese cu limbaj « colorat », nu acelaşi lucru se poate spune şi respre « Mondenii Radio Show ». În data de 15 decembrie, cei patru prezentatori - Angel Popescu, Mihai Bendeac, Andreea Grămoşteanu şi Mirela Zeţa, au folosit un limbaj vulgar, « nepotrivit » pentru ora de difuzare. Citeste tot articolul

SRTv incearca sa-si aleaga o regie de vanzari pana la finele anului, prin selectie de oferte
de C.I.
HotNews.ro

Televiziunea publica a anuntat, joi, ca va apela la procedura selectiei de oferte pentru alegerea unui « comisionar » care sa administreze spatiul publicitar pe toate canalele SRTv in urmatorii trei ani, ocolind astfel licitatia publica. Decizia a fost luata dupa ce procedura licitatiei publice, initiata in acest sens acum doua luni, a fost blocata de o contestatie a C.L.I.R. Media, firma care gestioneaza publicitatea pe posturile grupului Intact si care era interesata si de un astfel de contract cu TVR. Citeste tot articolul

Alte articole cu acelaşi subiect

Jurnalul Naţional - Comisionar pentru spaţiul publicitar al SRTv

“Adevărul de Seară” este lansat în alte opt oraşe
ADEVĂRUL

Trustul Adevărul Holding lansează vineri cotidianul gratuit “Adevărul de Seară” în alte opt oraşe : Ploieşti, Reşiţa, Hunedoara, Deva, Suceava, Botoşani, Târgu Mureş, Baia Mare. Lansarea vine la două luni după apariţia singurul ziar de după-amiază din România, în Bucureşti, Iaşi, Cluj-Napoca, Timişoara, Oradea, Arad, Bacău. Astfel, “Adevărul de Seară” a ajuns să fie distribuit în 15 oraşe cu o populaţie totală de 4,5 milioane de locuitori. Citeste tot articolul

SRR a lansat Kids Radio, primul post de radio online dedicat copiilor
Realitatea (Sursa Newsin)

Societatea Română de Radiodifuziune (SSR) a lansat joi primul post de radio online din România dedicat copiilor, Kids Radio, care va difuza emisiuni realizate, în majoritate, de cei mici, au anunţat reprezentanţii SRR.

Postul are pseudonimul « Radio Chiţ » şi poate fi ascultat accesând adresa www.kidsradio.ro. Emisiunile conţin, printre altele, ştiri pentru copii, muzică şi poveşti, urmând să vizeze şi dezbateri pe problemele cu care se confruntă tinerii de 12-14 ani. Citeste tot articolul

Cod Verde Realitatea-Caţavencu : anti-minunile României
Realitatea.net

Sub deviza « Cele şapte anti-minuni ale României », grupul Realitatea - Caţavencu instaurează din nou, astăzi, « Cod Verde », aducând în atenţia publicului povestea în imagini a unei ţări sufocate de poluare.

Realitatea-Caţavencu continuă, astfel, demersul de responsabilizare a cititorilor, ascultătorilor şi telespectatorilor săi cu privire la catastrofele ecologice care ameninţă să distrugă mediul înconjurător. Citeste tot articolul

Jurnaliştii de la Associated Press protestează faţă de măsurile de austeritate impuse de patronat
Realitatea.net

Jurnaliştii agenţiei Associated Press protestează împotriva măsurilor de austeritate impuse de patronat, refuzând să mai semneze articolele, a anunţat sindicatul News Media Guild (NMG), citat de AFP. Măsurile de austeritate impuse de patronat presupun, în principal, îngheţarea salariilor timp de un an, pe fondul crizei economice internaţionale. Citeste tot articolul

Teleshopping toată ziua prin Top Shop TV
Pagina de Media

Anul viitor aduce un canal specializat în teleshopping. CNA a cordat licenţa de emisie firmei Studio Moderna, pentru canalul Top Shop TV. Studio Moderna funcţionează în România din 2003 şi vinde produse precum Kosmodisk, saltelele Dormeo, Power Juicer Express şi mopul H2O. Citeste tot articolul

CME anunta « ultimii pasi » in restructurarea operatiunilor TV din Ucraina
de C.M.
HotNews.ro

Grupul Central European Media Enterprises, ce controleaza in Romania reteaua Pro, a anuntat, joi, ca a demarat procedurile de achizitionare in proportie de 100% a actiunilor postului Kino din Ucraina. Astfel, grupul vrea sa intareasca pozitia canalelor pe care le detine pe aceasta piata, “singura incerta si fara vizibilitate” din cele 7 tari unde opereaza, dupa cum semnala, la inceputul lunii decembrie, Michael Garin, CEO-ul companiei la acea vreme. Citeste tot articolul

France Télévision rămâne fără reclame
de Iulia Bunea
ADEVĂRUL

De anul viitor, televiziunea publică nu va mai difuza publicitate între orele 20 şi 6. Eliminarea publicităţii la televiziunea publică este considerată de presă şi de opoziţia politică drept o îngrădire a libertăţii France Télévision.

Propunerea ca posturile societăţii France Télévision (France 2, France 3, France 4 şi France 5) să nu mai difuzeze reclame a fost formulată la începutul anului de însuşi preşedintele Nicolas Sarkozy. Noua lege de funcţionare a televiziunii publice a fost adoptată săptămâna trecută de Camera Deputaţilor. Citeste tot articolul