Decizia nr. 609 din 05.11.2013

12.11.2013


Trimiteteţi articolul prin email title=

 privind amendarea cu 30.000 lei a S.C. ETNO FOLCLOR MEDIA S.R.L. BUCUREŞTI, Şos. Dudeşti Pantelimon nr. 2-4-6, parter, sector 3

CUI 14665390

 pentru postul de televiziune ETNO TV

 Întrunit în şedinţă publică în data de 05 noiembrie 2013, Consiliul Naţional al Audiovizualului a analizat rapoartele întocmite de Direcţia Monitorizare, în baza reclamaţiilor înregistrate la CNA sub nr. 8763 şi 8764 din 12.08.2013, 9246/02.09.2013, 9323/04.09.2013, cu privire la unele spoturi publicitare şi emisiuni de teleshopping difuzate de postul ETNO TV în perioada 09.08 - 08.10.2013.
 Postul de televiziune ETNO TV aparţine radiodifuzorului S.C. ETNO FOLCLOR MEDIA S.R.L. (licenţa audiovizuală nr. S-TV 40.2/14.10.2002, decizia de autorizare nr. 511.0/22.07.2003 şi reautorizare nr. 511.0-2/22.07.2003).
 În urma dezbaterilor ce au avut loc după analizarea rapoartelor de monitorizare şi vizionării, membrii Consiliului au constatat că radiodifuzorul S.C. ETNO FOLCLOR MEDIA S.R.L. a încălcat prevederile articolelor 3 alin. (2) şi 29 alin. (1) lit. a) din Legea audiovizualului nr. 504/2002, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi ale articolelor 93, 127 alin. (3), 128 lit. c), d), f) şi 131 alin. (1) şi (2) din Decizia nr. 220/2011 privind Codul de reglementare a conţinutului audiovizual, cu modificările şi completările ulterioare.

 Potrivit dispoziţiilor din Legea audiovizualului: - „art. 3 (2): Toţi furnizorii de servicii media audiovizuale au obligaţia să asigure informarea obiectivă a publicului prin prezentarea corectă a faptelor şi evenimentelor şi să favorizeze libera formare a opiniilor.” - "art. 29 (1): Comunicările comerciale audiovizuale difuzate de furnizorii de servicii media audiovizuale trebuie să respecte următoarele condiţii:
 a) să poată fi uşor identificate ca atare, comunicările audiovizuale cu conţinut comercial mascat fiind interzise;"

 Conform dispoziţiilor din Codul audiovizualului:

  • „art. 93: Comunicările comerciale audiovizuale trebuie să respecte, indiferent de formă şi de durată, principiile de protecţie a minorului, de informare corectă a publicului, de respectare a demnităţii umane, de asigurare a unei concurenţe loiale.”
  • „art. 127 alin. (3): Publicitatea şi teleshoppingul la produse şi tratamente pentru probleme de natură sexuală nu pot fi difuzate decât în intervalul orar 22.00-06.00.”
  • "art. 128: Este interzisă menţionarea în publicitate sau în teleshopping a unor indicaţii terapeutice referitoare la boli precum:
     c) alte boli infecţioase grave;
     d) cancer şi alte boli tumorale;
     f) diabet şi alte boli metabolice.„-*”art. 131 alin. (1): Publicitatea şi teleshoppingul la suplimente alimentare vor include în mod obligatoriu avertizarea: ”Acesta este un supliment alimentar. Citiţi cu atenţie prospectul/informaţiile de pe ambalaj.” (2): Durata avertizării menţionate la alin. (1) va fi de minimum 3 secunde şi aceasta va fi difuzată la sfârşitul spotului publicitar; pe posturile de televiziune va fi prezentată atât sonor, cât şi vizual.„-* Membrii Consiliului au constatat că, în cadrul grupajului de teleshopping difuzat de postul de televiziune Etno TV în ziua de 09.08.2013, de la ora 15.15, s-a difuzat spotul cu titlul”Terapeutul Stelian Fulga – şcolit de călugării shaolini", prezentat de terapeutul Stelian Fulga. Redăm din raportul de monitorizare: "(...) Stelian Fulga: ... d-na Mihaela ca să spună ce boli vindecăm noi cu tratamentul nostru. (...)
     Continuăm apoi cu tot ce înseamnă afecţiunile autoimune: poliartrita, lupusul, tiroida, tiroiditele autoimune, tot ce înseamnă afecţiuni hepatice începând cu hepatită cronică, de fapt cu steatoză hepatică, hepatite cronice, hepatite virale: virusul B, C, delta, cirozele hepatice, tumorile hepatice, hepatitele autoimune. Aproape de zona ficatului tot ce înseamnă afecţiuni ale vezicii biliare: dischinezii biliare, pancreatitele, diabetul zaharat, diabetul zaharat tip I, diabetul zaharat insulino-dependent, insuficienţa renală, pacienţii care sunt chiar pe dializă trebuie să ia legătura direct cu domnul Fulga."
     Membrii Consiliului au constatat că, în cadrul acestei emisiuni, s-au făcut referiri la indicaţiile terapeutice pentru anumite boli, precum boli metabolice, boli infecţioase grave ori boli tumorale.
     Or, potrivit art. 128 lit. c), d) şi f) din Codul audiovizualului este interzisă menţionarea unor indicaţii terapeutice referitoare la boli tumorale sau alte boli metabolice.

— O altă constatare a fost aceea că, în ziua de 03.09.2013, postul de televiziune ETNO TV a difuzat o ediție a emisiunii „Sănătate înainte de toate”, moderată de domnul Iulian Nicolae Vlad, în care au fost invitate doamnele Simona Sanda, farmacist, care a promovat produsul DIABEXAL, şi Florica Munteanu, specialist în biorezonanţă, homeopatie şi dermato-cosmetică, care a vorbit despre serviciile oferite de clinica DERMAVITAL.
 În prima parte a emisiunii, în intervalul orar 16:31-17:10, invitata Simona Sanda, de profesie farmacist, a vorbit de produsul DIABEXAL, cu rol în scăderea glicemiei şi a colesterolului.
 „Simona Sanda: Să vorbim despre componenţa acestui complex, spuneam că este un complex natural, aşa cum am obişnuit pacienţii noştri de foarte multe ori, produsele noastre au în compoziţie, pe lângă extracte vegetale sau extracte de origine animală, deci produse naturale şi un mineral sau un oligoelement. Aici este vorba de 4 specii de plante, un extract şi 4 plante, alături de care se află zincul, pentru că zincul este implicat în mod pozitiv, în foarte multe reacţii din organism şi are un rol important, în menţinerea în limite normale a nivelului glicemiei. Cele 4 plante din componenţa complexului sunt reprezentate de prima şi cu efectul farmacologic foarte puternic, studiat clinic, dovedit medical, este momordica charanţia, acesta este, practic, o specie de castravete, nu este exact ca şi castravetele cunoscut de noi., este un pic mai altfel, dar face parte din aceeaşi familie (…), se cheamă în traducere românească castravete amar, pentru ca are, într-adevăr, un gust foarte, foarte amar (…). acest castravete amar, care are eficacitate foarte mare în scăderea glicemiei (…). Momordica charanţia are şi o acţiune antivirală, are şi o acţiune antimicrobiană, de asemenea, este implicat în scăderea colesterolului şi, cel mai important, scade nivelul glicemiei.”

 În spaţiul alocat publicităţii, s-a făcut reclamă produsului DIABEXAL (reclama a fost difuzată de 3 ori).
 Spotul pentru acest produs a avut următorul conţinut: „Voce din off: Te confrunţi cu creşterea nivelului glicemiei şi nu ştii ce decizie să mai iei? Obişnuieşti să mănânci dulcuri în exces şi vrei să previ creşterea glicemiei? Acum există DIABEXAL. DIABEXAL este un produs natural, cu eficienţă dovedită clinic în reducerea glicemiei. DIABEXAL etse conceput special, pentru persoanele predispuse la creşterea glicemiei, dar şi pentru cele cu toleranţă scăzută la glucoză. DIABEXAL este o combinaţie de substanţe biologic active, de origine vegetală şi zinc, ce au ca efect combinat, scăderea nivelului glicemiei. DIABEXAL controlează vârfurile glicemice, reducând acumularea de grăsimi în sânge. DIABEXAL are şi un puternic efect detoxifiant, antioxidant. DIABEXAL, un produs, marca FarmaClass.”
 În cea de-a doua parte a emisiunii, în intervalul orar: 17:16-17:59, invitata Florica Munteanu a vorbit despre serviciile oferite de clinica DERMAVITAL, făcând ample referiri la tehnica Bicom Optima.
 D-na Florica Munteanu, Director General al Centrului German de Sănătate şi Frumuseţe Dermavital, a prezentat o serie de servicii pentru tratarea unor boli cu biorezonanţă Bicom Optima, a vorbit despre latura ştiinţifică a acestui program de tratament şi a explicat modul în care funcţionează procedura de tratament care a fost prezentată într-un film ce se derula în partea dreaptă a ecranului partajat.
 În acest context, invitata emisiunii a nominalizat o serie de boli care se pot vindeca prin programul de tratament prezentat.

 Redăm din raportul de monitorizare:
 "Iulian Nicolae Jul: (…) Astăzi a venit cu Bicom Optima, o tehnică, ce tehnică e doamna Munteanu? Florica Munteanu: O tehnică modernă, o tehnică foarte actuală, o tehnică care ne permite şi ne scapă de foarte multe drumuri, o tehnică în care putem să ne aflăm statutul de sănătate, deci să ne cunoaştem sănătatea, în aproximativ 45 de minute, până la nivel de celulă, fără să fim radiaţi, fără să aibă efecte secundare, deci trebuie să înţelegem şi să acceptăm că sunt acest gen de terapii, există, nu sunt terapii invazive, sunt terapii în spatele cărora stă foarte multă cercetare, foarte multă ştiinţă şi ca dovadă că aceste terapii funcţionează, o afirmă, zi de zi, pacienţii noştri de toate vârstele care ne confirmă, ne trimit alţi pacienţi, ne trimit familia lor, în grija noastră şi succesul este foarte (…).„(...)”Florica Munteanu: Şi, aşa cum arată şi pe ecran, probabil că se lămureşte mai bine, pacientul, ca şi medicul care stă lângă el (…). Intrăm prin partea informativă a organismului, citim şi după care dăm, ăsta e prima întâlnire cu noi, un buletin, să-l numim aşa, de analiză şi aşa se şi numeşte analizator de rezonanţă magnetică. În câteva minute, că aşa începe diagnosticarea, să cunoaştem, care este densitatea osoasă în organismul pe care îl testăm, care este situaţia cardiovasculară şi cerebrovbasculară, deci, circulaţia, atât între cord, cât şi pe creier, funcţia gastro-intestinală, funcţia hepatică, alergiile, problemele cu ochii, ginecologice, boala osoasă-reomatoidă, mai mult, metalele grele, vitaminele, aminoacizii, coenzimele şi multe, multe alte teste, care se fac, într-un timp foarte scurt şi cum vedem, aparatul ne scoate câteva foi, în care noi vedem cum ar trebui să fie şi cum este…."

 Analizând raportul de monitorizare şi vizionând înregistrarea emisiunii, membrii Consiliului au constatat că radiodifuzorul a încălcat prevederile privind regimul juridic al publicităţii.
 Astfel, Consiliul a constatat că, prin conţinutul său, emisiunea “„Sănătate înainte de toate”, a făcut publicitate mascată produsului DIABEXAL, precum şi clinicii DERMAVITAL.
 Or, reprezentarea prin cuvinte sau imagini a bunurilor, serviciilor, numelui, mărcii ori activităţilor unui producător de bunuri sau servicii în cadrul programelor, în cazul în care o astfel de reprezentare este destinată de către furnizorul de servicii media audiovizuale unor scopuri publicitare nedeclarate şi poate induce în eroare publicul cu privire la natura sa, reprezintă o comunicare audiovizuală cu conţinut comercial mascat, astfel cum aceasta este definită la art. 1 pct. 16 din Legea audiovizualului.
 Promovând în cadrul unei emisiuni atât un produs, cât şi o clinică, radiodifuzorul a încălcat prevederile art. 29 alin. (1) lit. a) din Legea audiovizualului care dispun că, astfel de comunicări comerciale trebuie să poată fi uşor identificate ca atare, legiuitorul interzicând difuzarea comunicărilor audiovizuale cu conţinut comercial mascat.
 Este vorba despre faptul că o astfel de promovare putea fi făcută numai în cadrul spaţiului destinat exclusiv publicităţii, în cadrul timpului legal reglementat şi nicidecum prin transformarea unei emisiuni într-una de publicitate.
 O astfel de abordare contravine şi dreptului la informare a publicului, ocrotit de dispoziţiile art. 3 alin. (2) din Legea audiovizualului, întrucât informaţiile ce ar fi trebuit oferite în cadrul grupajelor de publicitate ori de teleshopping s-au regăsit în cuprinsul unei emisiuni destinată dezbaterilor pe probleme de sănătate.

 Consiliul Naţional al Audiovizualului consideră că difuzarea oricărei informaţii către publicul telespectator trebuie să se facă în mod obiectiv şi corect, cu respectarea principiilor ce trebuie să guverneze o comunicare comercială audiovizuală, fără transformarea acesteia într-una cu conţinut comercial mascat pentru un produs, o marcă, firmă sau un prestator de servicii.

 În afară de aceste încălcări ale legislaţiei audiovizuale, membrii Consiliului au mai constatat că postul ETNO TV a difuzat, în ziua de 08.10.2013, la ora 19.03, în cadrul emisiunii de teleshopping un material de promovare a produsului „Prostafix”.

 Redăm din raportul de monitorizare:
 „Descriere spot: Spotul începe cu sigla firmei NIDOLIFE, imediat apărând un peisaj cu sorele care apune şi persoane care se ridică brusc din pat fugind către baie. Voce din off: Vă deranjează senzaţiile de urinare, tulburările de retenţie urinară sau chiar cele de erecţie? Aceste probleme apar la fiecare al 2-lea bărbat trecut de vârsta de 50 de ani, iar în lipsa unei prevenţii corespunzătoare pot apărea şi mai devreme. Soluţia este PROSTAFIX 24 day&night, pentru probleme bărbăteşti. Apar apoi diverşi bărbaţi care se referă la activităţile lor, profesionale în general:
 Robert (fiind prezentat la serviciu, vorbind cu şefii, prezentând proiecte etc.): Este foarte neplăcut să-mi întrerup activităţile din cauza senzaţiei de urinare mai ales când trebuie să las impresia unui om stăpân pe sine...dai impresia de slăbiciune. Iosif (pensionar, pe malul lacului, făcând grătare, soţia, în plan îndepărtat, pe şezlong): La început au apărut picurări necontrolate, după aceea senzaţii bruşte, neaşteptate de urinare. Am crezut că sunt urmările unei răceli care nu voia să treacă deloc. Tudor (comerciant): Chiar la vârsta mea la culcare în afară de dormit eu şi soţia mea (este prezentat cu „soţia” în dormitor) ne făceam şi alte planuri. Nu a mers totul cum trebuia şi aşa am pierdut încrederea în mine şi m-a afectat şi în activitatea profesională. Bărbat (îmbrăcat în bucătar, în timp ce găteşte): Toată lumea ştie că dacă ai avut o noapte agitată te resimţi a doua zi. Vă închipuiţi cum e să nu dormi bine de săptămâni întregi. Aşa se întâmplă când în fiecare noapte trebuie să te duci la baie din oră-n oră. Voce din off: Aproximativ unul din doi bărbaţi trecuţi de vârsta de 50 de ani are propria experienţă privind problemele urinare şi alte neplăceri provocate de prostată. În timp apar şi riscul de dezvoltare a infecţiilor şi altor afecţiuni sau chiar a tumorilor la vezica urinară sau rinichi. PROSTAFIX 24 asigură funcţionarea corespunzătoare a prostatei fără efecte secundare nocive. Previne şi chiar întârzie neplăcerile provocate de urinare sau erecţie. Apare şi un sportiv (ciclist) care laudă produsul spunând că are un sentiment de libertate de când un prieten i-a recomandat produsul. Voce din off: Ei deja au învins fără dureri problemele legate de prostată. De ce nu încercaţi şi dumneavoastră? De ce să aşteptaţi să apară sincopele neplăcute când le puteţi preveni uşor şi eficace. Unii dintre noi ignoră problemele pe care le au cu prostata, suferă, dar nu iau măsuri, iar alţii sunt afectaţi de efectele secundare negative ale unor medicamente. La asta se adaugă eventual şi o intervenţie chirurgicală dureroasă şi riscantă. Dar sunt bărbaţi care aleg tratamentul fără dureri, riscuri şi alte efecte secundare folosind PROSTAFIX 24 day&night. Este prezentat apoi pensionarul (la pescuit), spunând că problemele lui s-au rezolvat. Voce off: Noutatea produsului este că produsul PROSTAFIX 24 day&night este compus din două feluri de capsule, pentru zi şi pentru noapte. Astfel, aste adaptat perfect ritmului natural al organismului nostru. Capsula de zi, datorită palmierului pitic, urzicii, salciei şi altor compuşi are efect antiinflamator, antiedemic, antialergic şi antispasmic. Capsula de noapte are proprietăţi de curăţire şi regenerare datorită, mai ales, extractului de afin şi zincului. PROSTAFIX 24 day&night asigură funcţionarea corespunzătoare a prostatei fără efecte secundare nocive. Previne şi chiar întârzie neplăcerile provocate de urinare sau erecţie.

 În imagini apare din nou bucătarul care spune că e mult mai odihnit şi binedispus datorită curii cu PROSTAFIX: „Problemele s-au ameliorat complet”. Toţi protagoniştii clipului publicitar apar în final, pe rând, spunând că problemele lor s-au rezolvat datorită acestui produs. Voce off: Comandaţi acum PROSTAFIX 24 day&night şi veţi primi un produs unic compus dintr-un flacon de zi şi unul de noapte, la un preţ promoţional de 139 de lei, în loc de 199 lei. Comandaţi acum. Pentru informaţii suplimentare sunaţi la numărul afişat pe ecran sau vizitaţi site-ul nostru. PROSTAFIX 24 day&night asigură funcţionarea corespunzătoare a prostatei, fără efecte secundare nocive. PROSTAFIX 24 day&night, pentru probleme bărbăteşti. Nidolife, Noul stil de viaţă (acest mesaj este afişat şi scris).

 Pe lângă de descrierea exemplificată mai sus, spotul mai conţine şi alte imagini, însemne, mesaje. De exemplu: La începutul spotului, după intervenţia protagoniştilor, apare pe ecran o simulare a corpului uman, prin desene animate, de la esofag în jos, observându-se datorită transparenţei, cum produsul înghiţit alunecă prin organele interne, ajungând la prostată şi creând anumite reacţii, sugerând efectul imediat al ingerării unui astfel de produs. Mai sunt prezentate cutii ale produsului, cu inscripţiile: PROSTAFIX 24 day&night, pentru probleme bărbăteşti. Preţ promoţional (TVA inclus) 139 RON. În stânga jos: nr. de telefon 0310056666, în dreapta jos: interro_liens_callback. În final este afişată inscripţia 199 lei preţ iniţial (tăiată cu roşu), 43% reducere (scris cu roşu), Preţ promoţional 139 lei (sub cifra 139, fiind scris cu caractere mai mici Taxe Curierat). Spotul se încheie cu sigla firmei „Nidolife. Noul stil de viaţă.”

 Analizând materialul de promovare a produsului „Prostafix”, membrii Consiliului au constatat că acesta este difuzat cu încălcarea dispoziţiilor articolelor 93 şi 127 alin. (3) din Decizia nr. 220/2011 privind Codul de reglementare a conţinutului audiovizual, cu modificările şi completările ulterioare, potrivit cărora publicitatea trebuie să respecte, indiferent de formă şi de durată, principiile de protecţie a minorului, iar publicitatea şi teleshoppingul la produse şi tratamente pentru probleme de natură sexuală nu pot fi difuzate decât în intervalul orar 22.00-06.00.

 Astfel, produsul „Prostafix” este prezentat în spot ca fiind „soluţia pentru probleme bărbăteşti”, fiind invocate în afară de problemele legate de prostată şi cele referitoare la erecţie.
 În consecinţă, fiind un produs destinat rezolvării problemelor de natură sexuală, promovarea lui nu poate fi făcută decât cu respectarea intervalului orar prevăzut de norma legală menţionată, respectiv 22.00-06.00, iar nu pe parcursul zilei, aşa cum reiese din raportul de monitorizare.
 În calitate de garant al interesului public, Consiliul apreciază că difuzarea oricărei informaţii către publicul telespectator trebuie să se facă în mod obiectiv şi corect, cu respectarea tuturor prevederilor legale privind regimul difuzării publicităţii în cadrul serviciilor de programe, astfel cum prevăd dispoziţiile art. 93 din Codul audiovizualului, potrivit cărora publicitatea trebuie să respecte, indiferent de formă şi de durată, principiile de informare corectă a publicului.
 Or, conţinutul spotului nu face nicio referire la natura produsului, respectiv dacă acesta este medicament ori supliment alimentar pentru ca publicul să aibă o informaţie corectă şi completă cu privire la produsul promovat.
 În situaţia în care „Prostafix” face parte din categoria suplimentelor alimentare, atunci exista obligaţia ca spotul să cuprindă avertizarea prevăzută la alin. (1) al art. 131 din Codul audiovizualului, respectiv: ”Acesta este un supliment alimentar. Citiţi cu atenţie prospectul/informaţiile de pe ambalaj.”
 Conform alin. (2) al aceluiaşi articol, această avertizare trebuie să aibă o durată de minimum 3 secunde şi să fie difuzată, pe posturile de televiziune, la sfârşitul spotului publicitar, atât sonor, cât şi vizual.

 Faţă de toate aceste aspecte, membrii Consiliului au propus sancţionarea radiodifuzorului cu amendă în cuantum de 30.000 lei.
 Supusă la vot, propunerea de amendare a fost adoptată cu respectarea condiţiilor de legalitate prevăzute de art. 15 din Legea audiovizualului nr. 504/2002, cu modificările şi completările ulterioare.
 În temeiul art. 90 alin. (1) lit. g) şi h), alin. (2) şi (4) şi ale art. 91 alin. (1) şi (3) din Legea audiovizualului nr. 504/2002, cu modificările şi completările ulterioare,

 Consiliul Naţional al Audiovizualului adoptă următoarea

 DECIZIE:

 Art. 1: Radiodifuzorul S.C. ETNO FOLCLOR MEDIA S.R.L., titular al licenţei audiovizuale nr. S-TV 40.2/14.10.2002, al deciziei de autorizare nr. 511.0/22.07.2003 şi reautorizare nr. 511.0-2/22.07.2003 pentru postul de televiziune ETNO TV, se sancţionează cu amendă de 30.000 lei pentru încălcarea prevederilor articolelor 3 alin. (2) şi 29 alin. (1) lit. a) din Legea audiovizualului nr. 504/2002, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi ale articolelor 93, 127 alin. (3), 128 lit. c), d), f) şi 131 alin. (1) şi (2) din Decizia nr. 220/2011 privind Codul de reglementare a conţinutului audiovizual, cu modificările şi completările ulterioare.

 Art. 2: În conformitate cu prevederile art. 93 alin. (3) din Legea audiovizualului, prezenta decizie poate fi atacată direct la secţia de contencios administrativ a curţii de apel, fără a fi necesară formularea unei plângeri prealabile, în termen de 15 zile de la comunicare.

 Art. 3: Potrivit dispoziţiilor art. 93¹ alin. (1) şi (2) din Legea audiovizualului nr. 504/2002, cu modificările şi completările ulterioare, radiodifuzorul are obligaţia de a transmite în următoarele 24 de ore de la comunicare, sonor şi vizual, de cel puţin 3 ori, în intervalul orar 18.00 - 22.00, următorul text:

 „Consiliul Naţional al Audiovizualului a sancţionat postul ETNO TV cu amendă de 30.000 lei pentru încălcarea prevederilor articolelor 3 alin. (2) şi 29 din Legea audiovizualului, întrucât, în cadrul emisiunii „Sănătate înainte de toate”, ediţia din 03.092013, nu a respectat prevederile privind informarea corectă a publicului şi nici pe cele referitoare la regimul publicităţii în audiovizual, difuzând spoturi publicitare şi de teleshopping cu conţinut comercial mascat.
 Sancţiunea a fost aplicată şi pentru menţionarea în cadrul grupajului de teleshopping din 09.08.3013 a unor indicaţii terapeutice pentru boli metabolice, boli infecţioase grave ori boli tumorale, fapt interzis de art. 128 din Codul audiovizualului.
 De asemenea, postul a fost sancţionat şi pentru încălcarea dispoziţiilor art. 93 şi 127 din Codul audiovizualului pentru difuzarea de publicitate fără respectarea principiilor de protecţie a minorului şi de informare corectă a publicului."

 Vă atragem atenţia că textul nu poate fi difuzat în calupuri de publicitate.