Rapoarte de monitorizare

întocmite de direcția de specialitate din cadrul CNA

 


DURATELE INSERȚIILOR DE PUBLICITATE ÎN PERIOADA 01-31 DECEMBRIE 2022, ÎN INTERVALUL ORAR 18:00-24:00

Pentru perioada 01-31.12.2022, au fost monitorizate duratele inserțiilor de publicitate difuzate de posturile de televiziune Antena 1, Antena 3 CNN, B1 TV, Digi 24, Kanal D, Național TV, Prima TV, Pro TV, Realitatea Plus, România TV și TVR 1, în intervalul orar (...)

Studiu de caz : Mediatizarea „Vizitei” lui Elon Musk și a Angelinei Jolie în România

Analiză : Rapoartele de monitorizare referitoare la modul în care a fost reflectat în spațiul audiovizual subiectul privind presupusa participare a lui Elon Musk și a Angelinei Jolie la petrecerea de Halloween organizată la Castelul (...)

Raport de monitorizare privind difuzarea mesajelor de avertizare în cadrul calupurilor publicitare ce promovează produse alimentare, precum și a mesajelor de interes public

Au fost monitorizate posturile de televiziune Antena 1, Antena 3, B1 TV, Digi 24, Kanal D, Național TV, Prima TV, Pro TV, Realitatea Plus, România TV, TVR 1, în data de 22.04.2021, intervalul orar 06.00 - 22.00.

Raport de monitorizare privind difuzarea mesajelor de interes public

În perioada 27.05.2021 - 11.06.2021, au fost monitorizate posturile de televiziune Antena 1, Antena 3, B1 TV, Digi 24, Kanal D, Național TV, Prima TV, Pro TV, Realitatea Plus, România TV, TVR 1.

Raport de monitorizare privind știri despre evenimente violente difuzate în cadrul emisiunilor informative (discutat în ședința publică a CNA din data de 11.02.2016)