Revista Presei CNA, 18 iulie 2011

18.07.2011


Trimiteteţi articolul prin email title=

• Actualitate

Ziarist de la Jurnalul Naţional declarat indezirabil de Ucraina. Aventuri în mijlocul vameşilor cu şepci cât un OZN
de TOMA ROMAN JR
Jurnalul Naţional

Acum câteva zile, am fost invitat semioficial să particip la sfinţirea bisericii româneşti din Hagi-Curda, de lângă Ismail. Este una dintre puţinele biserici din Ucraina care ţine de Patriarhia de la Bucureşti şi în reconstrucţia ei s-a implicat inclusiv guvernul român, prin Departamentul pentru Românii de Pretutindeni, MAE.

Am plecat din Bucureşti vineri seară cu o echipă patriotico-jurnalistică. Citeşte tot articolul.


Schwartzenberg: Sper să nu fie nevoie de un nou director la Guerrilla. Vreau să eficientizez grupul
Mediafax

Elan Schwartzenberg a declarat, pentru MEDIAFAX, că regretă plecarea lui Călin Husar de la Radio Guerrilla, precizând că nu intenţionează să desemneze un nou director în locul acestuia, întrucât vrea „să eficientizeze la maxim” organigrama grupului Realitatea, care i se pare „uşor prea lăbărţată”

Călin Husar şi-a dat demisia, joi, din funcţia de director general al Radio Guerrilla, din cauza unei datorii nerecuperate de la grupul Realitatea-Caţavencu, pe care noul proprietar al trustului, Elan Schwartzenberg, nu şi-ar fi asumat-o. Citeşte tot articolul.


Articol cu acelaşi subiect:

Călin Husar şi-a dat demisia de la conducerea Radio Guerrilla
Mediafax


Jurnaliştii TV Arad, intimidaţi. Postul, scos din grila de programe!
Observator.info / Regional

Arădenii nu mai pot în acest moment recepţiona cel mai vechi post local de televiziune, înfiinţat în primele săptămâni ale anului 1990 – Televiziunea Arad. Preluat recent de acţionarii postului local TVT 89 din Timişoara, TV Arad a început să emită independent însă a fost scos din grila de programe de către operatorul de cablu RCS-RDS. Cei de la RCS-RDS deţin, practic, monopolul în Arad pe piaţa televiziunii prin cablu şi sunt acuzaţi de abuz şi cenzură de către conducerea TV Arad. Citeşte tot articolul.


• OPINII

O presa cinica si deprofesionalizata (Opinii)
de Constantin Racaru
Ziare.com

Nu stiu ce pacate o avea de ispasit sufletul Madalinei Manole, dar stiu ca nici macar la un an dupa moartea nefericita nu are parte de liniste, din cauza telenovelei care se consuma violent si televizat intre sotul si parintii ei. Ultimul act, de-a dreptul dezgustator, a avut loc chiar pe marginea mormantului ei, la parastasul de un an de zile.

Nu stiu cine are dreptate. Citeşte tot articolul.


• DIVERSE

Noră pentru mama se mută la Antena 1
de Petrişor Obae
www.paginademedia.ro

Show-ul Noră pentru mama se mută la Antena 1. Până în aceast an, emisiunea a rulat cinci sezoane la Kanal D. Echipa Sinevizyon, care a produs show-ul câțiva ani pentru Kanal D, va realiza emisiunea din toamnă la Antena 1. Citeşte tot articolul.


Val Vâlcu, proiect web tv cu Realitatea.net
de Petrişor Obae
www.paginademedia.ro

Jurnalistul Val Vâlcu lansează un proiect pentru realitatea.net. El va realiza scurte documentare, de câte cinci minute, pe teme medicale. Noul proiect se va numi “Clinica de istorie” și urmează să fie pornit în curând. Citeşte tot articolul.


Scandalul ascultarilor ilegale: Les Hinton, director general al Wall Street Journal si Dow Jones, a demisionat din functie
de R.M.
HotNews.ro

Les Hinton, director general al Wall Street Journal si Dow Jones, filiale americane ale News Corp, si-a dat demisia, a anuntat vineri Rupert Murdoch, presedintele-director general al grupului de presa, citat de AFP.

Hinton a fost, in perioada 1995 - 2007, presedintele filialei britanice a gigantului media, News International, a carui directoare Rebekah Brooks demisionase cateva ore mai devreme, in urma scandalului ascultarilor care a condus la inchiderea celebrului tabloid News of the World. Citeşte tot articolul.