Parteneri și campanii

Abordarea CNA privind parteneriatul

CNA colaborează cu organizaţii care împărtăşesc obiective precum informarea corectă, pluralismul, libera exprimare, protecţia minorilor şi combaterea publicităţii înşelătoare.

Principalul scop al acestor parteneriate îl reprezintă dezvoltarea principiilor “autoreglementării” şi « coreglementării ». Spre exemplu, alături de International Advertising Association (IAA), desfăşurăm o campanie pentru o alimentaţie echilibrată, împreună cu Asociaţia Jurnaliştilor din România (AJR) încercăm să conştientizăm importanţa respectării de către jurnalişti a normelor deontologice.

Avem o lungă relaţie de colaborare cu Consiliul Român pentru Publicitate (RAC), International Advertising Association (IAA), Asociaţia Română de Comunicaţii Audiovizuale (ARCA, reprezentând interesele a peste 230 de posturi de radio şi de televiziune), precum şi cu Asociaţia Română pentru Măsurarea Audienţelor (ARMA), ai cărei reprezentanţi fac parte din din Comisia Paritara care se ocupa de organizarea licitatiei pentru alegerea furnizorului Serviciului National de Masurare a Audientelor TV.

Avem, de asemenea, bune relaţii de colaborare cu Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI) şi Agenţia de Monitorizare a Presei (AMP). Aceste două organizaţii au fost implicate şi în proiectul PHARE de asistenţă tehnică de care a beneficiat CNA, proiect coordonat de partenerii noştri din străinatate, Internews şi ORTT, autoritatea de reglementare a audiovizualului din Ungaria. Colaborăm şi cu Asociaţia Consumatorilor de Media.

 

Stil de viață sănătos
Campanie inițiată de CNA și International Advertising Association - Pentru un stil de viață sănătos



1 | 2

Protocol de colaborare între Consiliul Național al Audiovizualului și Consiliul Audiovizualului din Republica Moldova

Acord de cooperare în domeniul serviciilor media audiovizuale

Proiect „ȘCOALA ALTFEL” - 7- 11 aprilie, 2014 dedicată săptămânii ’’Să știi mai multe, să fii mai bun’’

TEMELE PREZENTĂRILOR SUNT : - „DISCURSUL PUBLIC VERSUS DISCURSUL PRIVAT - CAUZE ȘI EFECTE - „VIOLENȚA DE LIMBAJ ÎN MASS MEDIA ȘI ÎN ȘCOALĂ”

CAMPANIE CNA în desfășurare - Petiția on-line, lansată de CNA

Consiliul Naţional al Audiovizualului mulţumeşte public persoanelor care au avut bunăvoinţa şi şi-au asumat responsabilitatea de a se alătura şi a susţine petiţia online pe care instituţia noastră a lansat-o cu unicul scop de a evalua necesitatea îmbunătăţirii unora dintre prevederile legislaţiei actuale (...)

Act adițional la Acordul de colaborare încheiat între MAE și CNA anul trecut

În data de 20.09.2013, domnul Ministru Titus Corlățean și doamna Președinte Laura Georgescu au semnat un act adițional la acordul de colaborare aferent campaniei de informare a cetățenilor care călătoresc sau locuiesc în străinătate asupra zonelor de risc din diferite regiuni și asupra situațiilor (...)

Recomandare

CNA recomandă posturilor de radio și de televiziune participarea la campania de informare publică inițiată de MAE prin difuzarea în spațiul audiovizual a unor spoturi care vor conține alerte de călătorie.

Acord de colaborare între Ministerul Afacerilor Externe și CNA

Vineri, 19 octombrie 2012, ora 15.30, la sediul MAE a avut loc ceremonia de semnare a Acordului de colaborare dintre MAE și CNA, în vederea susținerii unei campanii de difuzare pe posturile de radio și televiziune a unor spoturi care vor conține alerte de călătorie în situații de (...)

CNA partener al Campaniei Naționale de Promovare a Lecturii „România, citește-mă !”

Comunicat EPRA : La Portorož a avut loc cea de a 35a reuniune EPRA

În perioada 30 mai - 1 iunie 2012, Agenția pentru comunicare electronică și poștă a Republicii Slovenia (APEK) a găzduit cea de-a 35 a reuniune EPRA.

Protocol de colaborare dintre Consiliul Național al Audiovizualului si Consiliul Coordonator al Audiovizualului din Republica Moldova

Președintele CNA, Răsvan Popescu, a semnat astăzi, 23.11.2011, la Chișinău, Acordul de cooperare în domeniul audiovizualului dintre CNA și Consiliul Coordonator al Audiovizualului din Republica Moldova. Textul acordului și declarațiile de presă la semnarea (...)

Protocol de colaborare dintre Consiliul Superior al Magistraturii și Consiliul Național al Audiovizualului

Textul protocolului și declarațiile de presă ale președinților celor două instituții

Campanii susținute de CNA

« Spuneți NU discriminării ! » - Campania de educație rutieră „Alege viața”

Campania de educație rutieră „Alege viața”

CNA adresează posturilor de televiziune rugămintea de a sprijini inițiativa IGPR, Direcția Rutieră prin difuzarea în regim de campanie non-comercială a spoturilor : „Alcool”, „Moto”, „Neatenție”, „Prioritate pietoni” și „Viteză”.

Avem grijă de inima ta !

Parteneriat între C.N.A., Societatea Română de Cardiologie și Fundația Română a Inimii în vederea promovării campaniei prin care se încearcă reducerea incidenței bolilor cardiovasculare, principala cauză a mortalității în România.

« Spuneți NU discriminării »

Consiliul Național al Audiovizualului, Consiliul Național pentru Combaterea Discriminării și Biroul de Informare al Consiliului Europei la București continuă, în perioada 31 martie - 31 iulie 2010, parteneriatul lor în vederea promovării în România a Campaniei Consiliului Europei „Spuneți NU (...)

Comunicat privind semnarea la Belgrad a Protocolului de cooperare în domeniul serviciilor audiovizuale cu Agenția de Radiodifuziune a Republicii Serbia

În data de 1 martie a.c., Consiliul Național al Audiovizualului din România, reprezentat de dl. Președinte Răsvan Popescu, a semnat la Belgrad Protocolul de Cooperare în domeniul serviciilor audiovizuale alături de Agenția de Radiodifuziune a Republicii Serbia, reprezentată de Episcopul de Jegar, (...)

1 | 2