Revista Presei CNA, 15 mai 2013

15.05.2013


envoyer l'article par mail title=

• ACTUALITATE

Președintele CNA vrea cronometrarea reclamelor direct pe ecran
14 MAI 2013 | IULIA BUNEA
Pagina de Media

Laura Georgescu a propus în ședința de astăzi lansarea unui proiect de decizie care să oblige televiziunile să afișeze pe ecran, în pauzele publicitare, un timer care să contorizez minutele de reclamă.

Laura Georgescu : „Avem tot timpul sesizări referitoare la minutele alocate în timpul programelor alocate publicității. Propun să contorizăm ca secunde, de la final spre zero spoturile de publicitate aÈ™a cum se face în orice È›ară civilizată. CiteÅŸte tot articolul.


PreÅŸedintele CNA vrea ca publicitatea să fie « la vedere » : un contor să numere minutele de reclame
Ultima actualizare : 14.05.2013 18:00
Madalina Cerban
Gandul.info

PreÅŸedintele CNA, Laura Georgescu, a declarat, marÅ£i, că publicitatea TV ar trebui să fie « la vedere », iar televiziunile ar putea să posteze pe ecran, în colÅ£ul din dreapta sus, un contor care să numere minutele de publicitate.

Laura Georgescu a declarat, în şedinţa de marţi, că CNA primeşte săptămânal 25-30 de sesizări cu privire la minutele de publicitate difuzate în timpul programelor de televiziune. Citeşte tot articolul.


Președintele CNA propune cronometrarea reclamelor direct pe ecran
ARTICOL | 14. MAI 2013 - 18:46
AMOSNEWS.RO

Președintele CNA, Laura Georgescu, a propus, în ședința de marţi lansarea unui proiect de decizie care să oblige televiziunile să afișeze pe ecran, în pauzele publicitare, un timer care să contorizez minutele de reclamă. Citeşte tot articolul.


KanalD cere CNA să permită emisiunile despre viaţa intimă şi jocurile de noroc la TV în timpul zilei
14 Mai 2013
de RL ONLINE
România Liberă

Kanal D a solicitat, într-o adresă transmisă CNA, să permită difuzarea jocurilor de noroc la TV ÅŸi înainte de ora 23.00 ÅŸi a emisiunilor care exploatează aspecte imorale ÅŸi indecente din viaÅ£a intimă a unei persoane ÅŸi înainte de ora 24.00, fără acordul scris al persoanei respective.Consiliul NaÅ£ional al Audiovizualului (CNA) a avut pe ordinea de zi a ÅŸedinÅ£ei de marÅ£i subiectul « Discutare amendamente primite la Decizia CNA nr.141/28.03.2013 ».

Difuzarea jocurilor de noroc şi a emisiunilor despre viaţa privată continuă să creeze dispute între membrii CNA. Citeşte tot articolul.


Strategia de tranziÅ£ie la TV digitală a fost avizată de CNA : SNR va transmite TVR ÅŸi posturi private
de Madalina Cerban
Mediafax

CNA a avizat favorabil strategia prin care Societatea Naţională de Radiocomunicaţii va primi unul dintre cele 5 multiplexe ce vor fi acordate de statul român pentru tranziţia la TV digitală terestră, cu obligaţia de a retransmite TVR 1 şi 2, dar şi unele posturi private care emit analogic terestru.

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a analizat şi avizat favorabil, în şedinţa de marţi, un proiect de Hotărâre a Guvernului (HG) pentru aprobarea Strategiei privind tranziţia de la televiziunea analogică terestră la cea digitală terestră şi implementarea serviciilor multimedia digitale la nivel naţional. Citeşte tot articolul.


Un nou proiect de act normativ cu strategia privind tranzitia de la televiziunea analogica terestra la cea digitala terestra a fost avizat marti de CNA
de Adrian Vasilache
HotNews.ro
Marţi, 14 mai 2013, 13:10 Economie | Telecom

Consiliul National al Audiovizualului (CNA) a avizat favorabil marti un nou proiect de Hotarare de Guvern privind tranzitia de la televiziunea analogica terestra la cea digitala terestra. Romania s-a obligat la nivel international sa intrerupa complet furnizarea pe cale radio terestra a programelor TV in format analogic, receptionate in prezent de populatie din eter printr-o simpla antena, pana la 17 iunie 2015. Pana atunci, autoritatile propun prin acest act normativ ca operatorul care transmite in prezent programele televiziunii publice in format analogic (n.a SNR) sa extinda la nivel national proiectul existent care permite transmisia digitala terestra a 15 programe TV in format Standard Definition. Noua platforma de televiziune digitala va concura cu transmisia TV prin cablu si satelit. CiteÅŸte tot articolul.


CNA a aprobat Strategia privind tranziţia de la televiziunea analogică terestră la cea digitală terestră
Agerpres
marti, 14.05.2013 15:22

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a avizat favorabil, în şedinţa de marţi, un proiect de Hotărâre a Guvernului (HG) pentru aprobarea Strategiei privind tranziţia de la televiziunea analogică terestră la cea digitală terestră şi implementarea serviciilor multimedia digitale la nivel naţional.

Prin aprobarea acestuia Societatea Naţională de Radiocomunicaţii va primi unul dintre cele cinci multiplexe ce vor fi acordate de statul român pentru tranziţia la TV digitală terestră, cu obligaţia de a retransmite TVR 1 şi TVR 2, dar şi unele posturi private care emit analogic terestru. Citeşte tot articolul.


CNA atenționează posturile care-și fură startul la știri
14 MAI 2013 | IULIA BUNEA
Pagina de Media

Consiliul Național al Audiovizualului a decis somarea posturile Antena 1 șiPro TV pentru că își încep principalele programe informative cu unul sau două minute mai devreme decât cel indicat în grila de programe.

Potrivit unei monitorizări realizate de CNA pe parcursul unei săptămâni, atât Observatorul cât și Știrile de la ora 19.00 au început sistematic de la 18.58 sau de la 18.59. Citeşte tot articolul.


CNA a somat posturile de televiziune care încep emisiunile de ştiri mai devreme cu câteva minute
14 mai 2013, 15:27 | Claudiu Popa
RTV.net

Consiliul Național al Audiovizualului a avertizat posturile Antena 1 și Pro TV, după ce s-a descoperit că încep principalele programe de informative, ştirile de la ora 19.00, cu câteva minute mai devreme, pentru a câştiga un număr mai mare de telespectatori, cu toate că acest lucru este interzis. Citeşte tot articolul.


Un spot publicitar pentru ColonHelp, interzis de la difuzare de către CNA
de Madalina Cerban
Mediafax

Un spot publicitar pentru suplimentul alimentar ColonHelp, transmis de Prima TV, a fost interzis de la difuzare, printr-o decizie luată marţi de Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA), care a considerat că respectivul clip încalcă legislaţia audiovizualului.

CNA a analizat, în ÅŸedinÅ£a de marÅ£i, emisiunea « Ajutor ! Vreau să slăbesc ! », difuzată pe 21 februarie pe Prima TV. CiteÅŸte tot articolul.


Probleme cu un spot ColonHelp pentru că nu a afiÈ™at mesajul „ConsultaÅ£i medicul înainte de a urma dieta”
14 MAI 2013 | IULIA BUNEA
Pagina de Media

Consiliul NaÈ›ional al Audiovizualului a decis intrarea în legalitate a unui spot pentru produsul Colon Help difuzat în timpul emisiunii Ajutor ! Vreau să slăbesc, de pe Prima TV până pe 4 aprilie 2013.

Membrii CNA au luat această decizie întrucât spotul incriminat nu a fost însoÈ›it de mesajul „ConsultaÅ£i medicul înainte de a urma dieta”. CiteÅŸte tot articolul.


Licenţa audiovizuală a Pro Cinema a fost prelungită de CNA
ieri, 16:19Autor : Madalina Cerban
Ziarul Financiar

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a decis, în şedinţa de marţi, să prelungească licenţa audiovizuală a televiziunii Pro Cinema, deţinută de societatea Pro TV SA, parte a Central European Media Enterprises (CME).

Prezentă la şedinţa CNA de marţi, Lucia Antal, directorul executiv al Pro Cinema, a spus că Pro Cinema este o televiziune de filme şi seriale. Citeşte tot articolul.


Realitatea TV, reclamata la CNA : Emisiunea cu Dan Sova despre Rosia Montana, sponsorizata de RMGC
14 mai 2013, ora 15:14, autor(i) : Andra Troasca
Dailybusiness.ro

Mai multe persoane s-au sesizat in legatura cu emisiunea Jocuri de Putere difuzata luni seara la Realitatea TV. Acestea reclama la CNA faptul ca emisiunea, avand ca tema proiectul de exploatare a aurului de la Rosia Montana – o problema de interes general, aflata in dezbatere politica si economica – a fost sponsorizata de compania RMGC.

Iata mai jos argumentele aduse in reclamatia catre Consiliul National al Audiovizualului (CNA), potrivit formularului de sesizare : CiteÅŸte tot articolul.


Scandal în publicitate. « Rechinii » atacă ordonanÅ£a Ponta, care combate evaziunea fiscală
DE M.Z. • 14 MAI 2013 • 18:58
ANTENA3.RO

« Rechinii » din publicitate atacă ordonanÅ£a prin care Guvernul Ponta a decis să combată evaziunea fiscală din audiovizual, scrie publicaÅ£ia E-naÅ£ional.

Potrivit jurnaliştilor, una dintre marile organizaţii din publicitate, International Advertising Association, vrea să introducă din nou agenţiile ca intermediari între televiziuni şi beneficiarii finali, pentru a avea acces la banii din contracte. Citeşte tot articolul.


Adrian Sobaru, greva foamei în fața TVR
14 MAI 2013 | IULIA BUNEA
Pagina de Media

Adrian Sobaru, angajat al Televiziunii Române, a declarat că a intrat în greva foamei şi protestează în faţa televiziunii publice, scrie Mediafax.

“Sunt în greva foamei în faÅ£a Televiziunii Române. CiteÅŸte tot articolul.


• DIVERSE

Canalele AXN și serviciul AXN NOW, disponibile acum pe orice tip de ecran
14 MAI 2013 | CARMEN MARIA ANDRONACHE
Pagina de Media

Cele 4 canale din familia AXN – AXN, AXN Crime, AXN Sci-Fi şi AXN Spin – sunt acum disponibile cu emisie integrală pe platforma de live TV şi Video on Demand Seenow, alături de AXN NOW, serviciul de Video On Demand lansat de AXN. Citeşte tot articolul.


Nadia Comăneci este imaginea saltelelor Dormeo
14 MAI 2013 | CARMEN MARIA ANDRONACHE
Pagina de Media

Nadia Comăneci este noua imagine Dormeo, într-o campanie derulată în 21 de ţări. Campania a început în luna mai ÅŸi va fi derulată în ţările în care este prezentă compania Studio Moderna (care produce salteaua Dormeo) : România, Rusia, Ucraina, Ungaria, Polonia, Letonia, Lituania, Estonia, Cehia, Slovenia, Slovacia, Bulgaria, Kosovo, Serbia, CroaÅ£ia, Turcia, Moldova, Bosnia HerÅ£egovina, Macedonia, Albania ÅŸi Muntenegru. CiteÅŸte tot articolul.


BRANDURILE în care românii au cea mai mare încredere
de Oana Ghita
Mediafax

Pro TV, Dacia ÅŸi Algocalmin se numără printre brandurile în care românii au cea mai mare încredere, potrivit studiului Trusted Brands 2013, realizat de revista Reader’s Digest.

Trusted Brands 2013, cel mai important studiu de piaţă asupra consumatorului în Europa, a fost realizat de Reader’s Digest în 12 ţări, printre care şi România. Citeşte tot articolul.