Revista Presei CNA, 09 august 2013

09.08.2013


envoyer l'article par mail title=

• ACTUALITATE

Postul de televiziune TVR caută frecvenţă liberă în Republica Moldova
de Andrei Rizescu
Adevarul

Postul public de televiziune de la Bucureşti ar putea emite abia de anul viitor în variantă netrunchiată, tergiversarea fiind cauzată de lipsa unei frecvenţe de stat disponibile, spun surse din SRTv. O variantă în discuţie e să recapete licenţa pentru frecvenţa a II-a de stat, pe care a deţinut-o până-n 2007. Citeşte tot articolul.


Scandalul Antena 3 - DNA ajunge la Comisia Europeana
Ziare.com

Eurodeputatul PNL Norica Nicolai i-a adresat o scrisoare deschisa comisarului european Viviane Reding in care acuza DNA ca a orchestrat un atac impotriva trustului de presa Antena3 si sustine ca acuzatiile de santaj si complicitate la santaj reprezinta un « atac la libertatea de expresie ».

In document, Norica Nicolai solicita interventia Comisiei Europene in acest caz, scrie Jurnalul National. CiteÅŸte tot articolul.


Norica Nicolai cere intervenţia Comisiei Europene în cazul DNA-Antena3
Autor : Marina Constantinoiu
07 Aug 2013 - 20:42
Jurnalul National

Eurodeputatul liberal a expus “atacul la libertatea de expresie” într-o scrisoare adresată comisarului european Viviane Reding

Ancheta lansată de DirecÅ£ia NaÅ£ională AnticorupÅ£ie (DNA) în privinÅ£a unui presupus caz de ÅŸantaj la postul de televiziune Antena3 este “parte a unui atac orchestrat la adresa libertăţii media”, consideră europarlamentarul liberal Norica Nicolai. CiteÅŸte tot articolul.


Europarlamentarul PNL Norica Nicolai pârăște DNA Comisiei Europene în cazul Antena 3
Autor : Andreea Udrea
08 August 2013
Evenimentul zilei

Europarlamentarul PNL Norica Nicolai a solicitat intervenÈ›ia Comisiei Europene în cazul DNA-Antena 3. Aceasta a trimis o scrisoare inclusiv Comisarului European pe JustiÈ›ie, Viviane Reding, spunând că aÈ™teaptă să primească un răspuns obiectiv în « viitorul apropiat », relatează site-ul eturbonews.com. CiteÅŸte tot articolul.


• OPINII

Nişte ţărani se uită la TV
Petre Barbu
Adevarul

Televiziunile se laudă cu dragostea lor pentru toÅ£i telespectatorii. Mint cu cinism. ÃŽn realitate, televiziunile sunt interesate numai de o anumită parte a publicului. Este vorba de aÅŸa-numitul „public comercial”, format din persoane între 18 – 49 de ani, din mediu urban.

Interesul televiziunilor pentru targetul comercial este justificat de faptul că acestea vând timpii de publicitate în funcţie de audienţele reclamelor obţinute pe acest segment de populaţie. De aici provin veniturile lor din publicitate. Citeşte tot articolul.


• DIVERSE

Cum influenţează comentariile publicate pe Twitter audienţele televiziunilor
de Diana Parvulescu
Mediafax

Actualizarea continuă a mesajelor utilizatorilor Twitter - formate din maximum 140 de caractere - în direct în timpul unei emisiuni TV poate contribui la creşterea audienţelor televiziunilor, potrivit unui studiu realizat de compania Nielsen.

Astfel, după ce au analizat peste 200 de emisiuni din programul prime-time al televiziunilor, cercetătorii de la Nielsen au observat că numărul mare de actualizări de pe site-ul de socializare privind un show TV a adus şi o creştere cu aproape o treime a audienţei televiziunii al cărei program era comentat de utilizatorii Twitter, scrie bloomberg.com. Citeşte tot articolul.