Revista Presei, 14 Februarie 2014

14.02.2014


Trimiteteţi articolul prin email title=

• CNA

Kanal D, amendat cu 10.000 de lei de CNA, pentru o ştire în care publicul nu a fost informat corect
Madalina Cerban
Mediafax.ro
BUCUREŞTI, 13.02.2014, 12:48

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a decis, în şedinţa de joi, să amendeze cu 10.000 de lei televiziunea Kanal D, pentru o ştire difuzată pe 25 octombrie, în care nu a fost respectată legislaţia audiovizualului privind informarea corectă a telespectatorilor. Citeşte tot articolul


Kanal D - amendat cu 10.000 de lei pentru un reportaj cu camera ascunsa, ramas nesanctionat de CNA intr-o sedinta precedenta
C.I.
HotNews.ro
Joi, 13 februarie 2014, 12:00

CNA a amendat, joi, postul Kanal D cu 10.000 de lei pentru un reportaj realizat partial cu o camera ascunsa, difuzat anul trecut intr-un jurnal de stiri, despre un medic care ar fi eliberat „avize psihologice” dupa „fizionomia pacientului”. Citeşte tot articolul


CNA s-a răzgândit. Kanal D, amendat cu 10.000 de lei pentru un reportaj cu camera ascunsă.
Iulia Bunea
Paginademedia.ro
13 februarie 2014

Consiliul Național al Audiovizualului a decis amendarea postului Kanal D cu 10.000 de lei pentru un material făcut cu camera ascunsă despre un medic de familie care eliberează avize psihologice după „fizionomia pacientului”. Citeşte tot articolul


Kanal D, amendat cu 10.000 de lei de CNA
Reportervirtual.ro
2:23 pm, 13 februarie 2014

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a decis, în şedinţa de joi, să amendeze cu 10.000 de lei televiziunea Kanal D, pentru o ştire difuzată pe 25 octombrie, în care nu a fost respectată legislaţia audiovizualului privind informarea corectă a telespectatorilor. Citeşte tot articolul


Prințul Paul al României, în scandal cu Antena 3
Anca Simionescu
Evenimentul zilei
Friday, 14 February 2014

Alteţele Lor Regale, Prinţul Paul şi Prinţesa Lia, au participat la şedinţa CNA. La plecare, cuplul s-a strecurat cu greu printre jurnaliştii Antenei 1. Trei ore a durat ieri (la CNA) vizita Prinţului Paul al României şi a Prinţesei Lia.

Prezenţa în şedinţa Consiliului a fost solicitată de către Alteţa Sa, care a spus că, de la începutul anului, Antenele au declanşat o adevărată campanie împotriva sa. Citeşte tot articolul


Familia Păunescu a primit o licenţă de la CNA şi va lansa o nouă televiziune - Alege TV
Madalina Cerban
Mediafax.ro
BUCUREŞTI, 13.02.2014, 18:01

Societatea Media Sud Europa SA - din acţionariatul căreia face parte familia Păunescu, care deţine şi B1 TV - a primit, în şedinţa de joi, o licenţă audiovizuală pentru a lansa o nouă televiziune, Alege TV, care va emite în Craiova. Citeşte tot articolul


Trustul care editează Gazeta de sud, patronat de Păunescu, a primit în sfârșit licență
Iulia Bunea
Paginademedia.ro
13 februarie 2014

Consiliul Național al Audiovizualului a decis să acorde o licență audiovizuală prin rețelele de telecomunicații societății S.C. Media Sud Europa SA pentru postul Alege TV. Citeşte tot articolul


Trustul care detine ziarul Gazeta de Sud a primit in sfarsit licenta pentru o televiziune, Alege TV
C.I.
HotNews.ro
Joi, 13 februarie 2014, 17:36

Societatea Media Sud Europa, controlata de familia Paunescu si care opereaza principalul ziar din Oltenia, Gazeta de Sud, a obtinut joi, la CNA, o licenta audiovizuala prin retele de telecomunicatii pentru postul Alege TV. Citeşte tot articolul


Primăriţa Craiovei pierde partida cu Gazeta de Sud. CNA a aprobat licenţa TV
Laurentiu Ciocazanu
Reportervirtual.ro
8:02 pm, 13 februarie 2014

Societatea Media Sud Europa SA – din acţionariatul căreia face parte familia Păunescu, care deţine şi B1 TV – a primit, în şedinţa de joi, o licenţă audiovizuală pentru a lansa o nouă televiziune, Alege TV, care va emite în Craiova, anunţă Mediafax. Citeşte tot articolul


Alte articole cu acelaşi subiect:

Romanialibera.ro - Familia Păunescu va lansa o nouă televiziune - Alege TV

Dailybusiness.ro - Familia Paunescu infiinteaza o noua televiziune


CNA a prelungit licenţa postului de radio Vibe FM cu nouă ani
Madalina Cerban
Mediafax.ro
BUCUREŞTI, 13.02.2014, 18:45

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a decis, în şedinţa de joi, să prelungească licenţa audiovizuală a postului de radio Vibe FM Bucureşti, cu nouă ani. Citeşte tot articolul


Schimbări în acționariatul Look TV. Vasile Dâncu iese din Transilvania Live
Iulia Bunea
Paginademedia.ro
13 februarie 2014

Postul de televiziune Look TV, deținut de Arpad Paszkany, are un nou acționar majoritar potrivit unei notificări depuse la CNA.

În compania care operează licența postului Look TV, NCN Studio TV, este Gecse Francisc, care are acum 94,4%. Citeşte tot articolul


Schimbari in actionariatul posturilor ce detin posturile Transilvania L!ve si Look TV. Vasile Dancu iese din actionariatul Transilvania L!ve, post care-si schimba profilul
C.I.
HotNews.ro
Joi, 13 februarie 2014, 16:49

CNA a aprobat, joi, schimbarea de actionariat la societatile ce opereaza posturile Transilvania L!ve si Look TV, schimbari prin care Arpad Paszkany isi pastreaza controlul asupra Look TV, dar renunta la majoritatea actiunilor detinute direct la Transilvania L!ve. Vasile Dancu, partener al lui Paszkany in trustul de presa clujean, se retrage din actionariatul Transilvania L!ve. Citeşte tot articolul


Alte articole cu acelaşi subiect:

Romanialibera.ro - Dîncu nu mai e acţionar la Transilvania Live

Reportervirtual.ro - Vasile Dâncu iese din acționariatul Transilvania Live


Jurnalistii romani din SUA si Canada condamna la randul lor decizia CNA de amendare a B1 TV pentru opiniile lui Robert Turcescu
V.M.
HotNews.ro
Joi, 13 februarie 2014, 16:22

Asociatia Jurnalistilor Romani din SUA si Canada se alatura initiativei societatii civile romanesti de aparare a libertatii presei din Romania si condamna decizia CNA de a amenda cu 70.000 RON postul B1 TV pentru „delicte de opinie” contrare clasei politice, considerand-o „o incercare de reducere la tacere a jurnalistilor romani cu opinii diferite de cele ale puterii”, potrivit unui comunicat al asociatiei remis HotNews.ro. Citeşte tot articolul


Efectele cazului Robert Turcescu – CNA: jurnaliştii din SUA şi Canada susţin libertatea presei din România
Adevarul.ro
13 februarie 2014, 17:47

După ce postul B1 TV a fost amendat cu 70.000 de lei, de către CNA, pentru „delicte de opinie“, Asociaţia Jurnaliştilor Români din SUA şi Canada răspunde apelului societăţii civile din România şi se raliază demersului pornit de aceasta pentru susţinerea presei libere. Citeşte tot articolul


Alt articol cu acelaşi subiect:

Evenimentul zilei - Jurnaliștii din SUA și Canada condamnă decizia CNA de a amenda cu 70.000 de lei postul B1 TV


Semnati `Apelul pentru apararea libertatii de exprimare si a libertatii presei in Romania`
Revista22.ro
11.02.2014

Freedom House Romania, Expert Forum, Grupul pentru Dialog Social si Centrul Roman pentru Politici Europene condamna public decizia Consiliului National al Audiovizualului de a sanctiona cu suma record de 70.000 de lei postul B1TV pentru opiniile jurnalistului Robert Turcescu.

Avertizăm asupra incercarilor repetate de a reduce la tacere jurnalistii romani cu opinii diferite de cele ale puterii. Decizia CNA din 6 februarie 2014 reprezinta o incălcare a libertatii de exprimare ai o incercare de intimidare a presei. Citeşte tot articolul


Comunicat de presă - Expert Forum
Agerpres.ro
miercuri, 12 Feb 2014, 16:50

Expert Forum COMUNICAT DE PRESA: Societatea civila condamna incercarile de reducere la tacere a jurnalistilor nealiniati puterii Societatea civila condamna incercarile de reducere la tacere a jurnalistilor nealiniati puterii

Cinci organizatii civice au condamnat public pe data de 11 februarie ’decizia Consiliului National al Audiovizualului de a sanctiona cu suma record de 70.000 de lei postul B1TV pentru opiniile jurnalistului Robert Turcescu’ si au avertizat ’asupra incercarilor repetate de a reduce la tacere jurnalistii romani cu opinii diferite de cele ale puterii.’ Citeşte tot articolul


Alt articol cu acelaşi subiect:

Romanialibera.ro - Apel pentru apărarea libertăţii de exprimare şi a libertăţii presei în România


• SUBIECTE ÎN ACTUALITATE

PREMIERĂ! High 4K, primul canal comercial Ultra HD
Catalin Dumitrescu
Mediaddict.ro
Sursa: HD Satelit
13.02.2014

Se pare că tehnologia Ultra HD ne ia pe nepregătite, așa cum iarna îi ia pe primarii din România.

Fratele mai mic al High Tv 3D va fi primul canal comercial 4K, lansat chiar din aceasta luna, cu mulți ani înainte de previziunile specialistilor în mass-media. Citeşte tot articolul


Digi Online pe PC și laptop cu Windows 8.1
Catalin Dumitrescu
Mediaddict.ro
Sursa: HD Satelit
13.02.2014

Compania RCS-RDS a lansat aplicatia Digi Online si pentru PC-uri desktop si laptopuri, precum si pentru alte dispozitive cu sistem de operare Windows 8.1. Citeşte tot articolul


VIDEO. Mesaj emoționant de la colegi, după ce directorul de programe al Realitatea TV, Vera Secrieru, a părăsit postul pentru Digi 24.
Iulia Bunea
Paginademedia.ro
13 februarie 2014

Vera Secrieru, directorul de programe al Realitatea TV, a demisionat, în această săptămână, de la postul de știri pentru a se alătura Digi 24. Citeşte tot articolul


VIDEO. De ce a plecat la Digi directorul de programe de la Realitatea TV
Bogdan Irimescu
Reportervirtual.ro
10:24 am, 14 februarie 2014

După 13 ani de muncă la Realitatea TV, Vera Secrieru, Directorul de programe al postului a decis să se despartă de colegii din clădirea Willbrook.

Ea merge la Digi 24, postul de știri al RCS&RDS, care a declanșat în ultima vreme o campanie agresivă de racolare a oamenilor de la Realitatea. Citeşte tot articolul


EXCLUSIV. Mâna dreaptă a lui Adrian Sârbu, eliminată de la Pro TV
Adrian Halpert
Reportervirtual.ro
1:01 am, 14 februarie 2014

După ani de zile în slujba companiei MediaPro, Maria Apostol, Marketing & Corporate Affairs Director la Pro TV, își petrece vineri ultima zi de lucru în clădirea din Pache Protopopescu a televiziunii deținută de CME în România.

Maria Apostol era cunoscută în PRO drept „mâna dreaptă a lui Adrian Sârbu” și cea care a gestionat cu o mână de fier imaginea vedetelor Pro TV. Citeşte tot articolul


Florin Călinescu vorbește despre relația cu Adrian Sârbu
Andrei Moisoiu
Dcnews.ro
14 Feb 2014 10:51

De curând, au apărut mai multe zvonuri potrivit cărora actorul Florin Călinescu s-ar fi decis să părăsească trustul MediaPRO. Citeşte tot articolul


Antena 3 sprijină protestele anti-cenzură din Turcia
Jurnalul Naţional
13.02.2014

Antena 3 se solidarizează cu protestele împotriva cenzurării libertăţii de exprimare şi a utilizării libere a internetului în Turcia. Citeşte tot articolul


Cum i-a stricat Mircea Badea emisiunea Sandrei Stoicescu
Reportervirtual.ro
februarie 13, 2014

Contextul: negocierile dure din USL prin care PC a cerut și el un post de vicepremier, după ce PNL a făcut acest lucru pentru Klaus Iohannis. Citeşte tot articolul


VIDEO. Cum l-a “ucis” Ponta pe Ghiţă-ciobanul. Adio, reclama Vodafone după poza cu premierul!
Laurentiu Ciocazanu
Reportervirtual.ro
7:17 pm, 13 februarie 2014

Reclama Vodafone în care ciobanul Ghiţă apărea promovând produsele companiei de telefonie mobilă a dispărut de peste tot.

Fotografia alături de Victor Ponta pare să-i fi fost fatală vedetei de la stână. Citeşte tot articolul


CRBL si Razvan de la Neatza, staruri intr-o campanie care ii protejeaza pe copii de agresivitatea verbala
Wall-street.ro
13.02.2014

Cantaretul CRBL si Razvan Simion, unul dintre prezentatorii emisiunii „Neatza cu Razvan si Dani”, se implica intr-o campanie creata de brandul de ingrijire a locuintei Cif si agentia de publicitate McCann Bucuresti prin care cele doua companii incearca sa-i protejeze pe copii de agresivitatea verbala. Citeşte tot articolul


Agenţia de presă Mediafax premiază valorile anului la „Gala Mediafax 2014 - Gala valorilor”
Mediafax.ro
BUCUREŞTI, 13.02.2014, 11:41

Agenţia de presă Mediafax, cel mai mare furnizor român de informaţie generalistă şi de business, organizează, marţi, 4 martie, la Ateneul Român, „Gala Mediafax 2014 - Gala Valorilor”, un eveniment în care vor fi premiaţi cei care au demonstrat că întrunesc valorile prin care agenţia s-a consacrat. Citeşte tot articolul


• OPINII

Ciutacu stârnește furia ”antibăsiștilor de Facebook”
Andrei Moisoiu
Dcnews.ro
13 Feb 2014 22:54

Victor Ciutacu stârnește furia ”antibăsiștilor de Facebook”, având, mai nou, un invitat permanent care nu este pe placul lor. Citeşte tot articolul


• AUDIENŢE

„Te pui cu blondele?”, lider de piaţă. Antena 1 a condus ieri clasamentul de audienţã la nivelul întregii zile
Valeriu Gardin
Mediaddict.ro
Sursa: Antena1

Confruntare de excepţie miercurea aceasta în platoul emisiunii “Te pui cu blondele?”!

Lora, Pepe şi Denis Ştefan, invitaţii celei mai noi ediţii a emisiunii s-au trezit în mijlocul unei avalanşe de întrebări despre viaţa personală, provocări pe măsură şi multe surprize. Citeşte tot articolul


• DIVERSE

Makedonski Telekom, prima companie din grupul Deutsche Telekom, cu o retea bazata in intregime pe protocolul IP (All IP)/ Pana in 2018, migrarea catre tehnologia All IP se va face si in Romania
Adrian Vasilache
HotNews.ro
Joi, 13 februarie 2014, 21:41

Grupul german Deutsche Telekom, care controleaza Cosmote si Romtelecom, a anuntat joi ca Makedonski Telekom a devenit prima companie din grup cu o retea bazata in intregime pe protocolul IP (ALL Internet Protocol) si ca pana in 2018 migrarea catre All IP se va face si in Romania, Grecia si Germania. Citeşte tot articolul


DATORII. Salariaţii Marine Trading Center îşi caută de şapte ani dreptatea în instanţă. MTC TV – un faliment marca Mitrea-Năstase-Burci
Darius Martinescu
Romanialibera.ro
12 Februarie 2014

Foştii salariaţi ai postului de televizune a Ministerul Transporturilor au rămas cu buzele umflate.

La ani buni de la închiderea MTC, reporterii şi cameramanii încă nu şi-au primit salariile restante.

Televiziunea înfiinţată de Miron Mitrea a avut un buget de şase milioane de euro, dar banii s-au scurs la firme-căpuşe, iar salariaţilor nu li s-au închis nici măcar cărţile de muncă. Citeşte tot articolul


Insolvențe în serie pe piața de difuzare de presă
Cătălin Tolontan
Tolo.ro
13 February, 2014

Două companii de difuzare au anunțat, în ultimele zile, intrarea în insolvență. E vorba de MAV (fostă Symmetria), firma care controla aproximativ 15% din piață, a treia cotă națională.

MAV deținea peste 500 de chioșcuri în principal în Banat și Transilvania, dar distribuia ziare și reviste în multe alte orașe, printre care București, Galați, Craiova și Brăila. Citeşte tot articolul


Alt articol cu acelaşi subiect:

Paginademedia.ro - Tolontan: Încă două fime de distribuție au intrat în insolvență. Ziarele și revistele, pierderi de milioane de euro


Adriana Dontu pleaca de la conducerea Oficiului Roman pentru Drepturile de Autor
Raluca Pantazi
HotNews.ro
Joi, 13 februarie 2014, 11:05

Adriana Dontu paraseste functia director general al Oficiului Roman pentru Drepturile de Autor (ORDA).

Aceasta a confirmat pentru HotNews.ro plecarea si a declarat ca a solicitat in urma cu o saptamana incetarea numirii pe aceasta functie.

„Nu mi-a cerut nimeni sa plec. Este o decizie strict personala, care tine de familie”, a precizat Adriana Dontu. Citeşte tot articolul


• INTERNAŢIONAL

Primii doi furnizori de cablu TV din SUA vor sa fuzioneze, intr-o tranzactie de 44 miliarde de dolari
A.C.
HotNews.ro
Joi, 13 februarie 2014, 14:34

Comcast a incheiat un acord pentru preluarea Time Warner Cable intr-o tranzactie de aproximativ 44 miliarde de dolari, efectuata exclusiv prin schimb de actiuni, in urma careia ar fuziona primii doi jucatori din industria de cablu TV din SUA, au declarat pentru Bloomberg surse apropiate situatiei. Citeşte tot articolul


UE vrea să reducă influenţa Statelor Unite asupra internetului
Marius Oncu
Mediafax.ro
BRUXELLES, 12.02.2014, 19:05

Comisia Europeană creşte presiunea pentru reducerea influenţei Statelor Unite asupra arhitecturii internetului, un semnal al tensiunilor apărute în urma scandalului de spionaj declanşat de dezvăluirile lui Edward Snowden. Citeşte tot articolul


Directorul Libération şi-a dat demisia, pe fondul crizei cu care se confruntă cotidianul francez
Ana Obretin
Mediafax.ro
PARIS, 13.02.2014, 11:29

Directorul cotidianului francez Libération, Nicolas Demorand, şi-a dat demisia, joi, în plină criză între acţionarii publicaţiei şi echipa redacţională, potrivit unui anunţ făcut de acesta într-un interviu pentru site-ul lemonde.fr. Citeşte tot articolul