Revista Presei CNA, 9 septembrie 2008

09.09.2008


envoyer l'article par mail title=

Rodica Culcer pierde procesul privind concursul pentru ÅŸefia ÅŸtirilor TVR
MEDIAFAX
BUCUREÅžTI / 11:26, 8.09.2008

Tribunalul Bucureşti a respins iar contestaţia Rodicăi Culcer, directorul Direcţiei Emisiuni Informative şi Sport din Televiziunea Publică, în legătură cu organizarea concursului pentru ocuparea postului de director al Departamentului Ştiri, au informat, luni, surse judecătoreşti. Această contestaţie a fost rejudecată de tribunal, în urma unei decizii a Curţii de Apel Bucureşti.

Acţiunea în instanţă a fost iniţiată de Rodica Culcer, în 31 ianuarie, după ce îi solicitase lui Alexandru Sassu, preşedintele-director general al SRTv, să oprească desfăşurarea concursului pentru ocuparea postului de director al Departamentului Ştiri. Citeşte tot articolul

Rodica Culcer face recurs pentru sefia Stirilor la TVR
Patricia Marinescu
GARDIANUL

Reclamatia facuta de Rodica Culcer, directorul Directiei Emisiuni Informative si Sport din televiziunea publica, a fost din nou respinsa de Tribunalul Bucuresti. Chiar daca „razboiul”cu TVR a inceput din luna ianuarie, Culcer nu cedeaza si spune ca va face recurs la Curtea de Apel Bucuresti.

Jurnalista cere ca directia TVR sa opreasca desfasurarea concursului pentru ocuparea postului de director al Departamentului Stiri. De cealalta parte, reprezentantii Societatii Române de Televiziune declara ca decizia este una fireasca si ca institutia va veni cu apararile necesare, „care se fundamenteaza pe lege si pe temeinicia situatiei de fapt”. CiteÅŸte tot articolul

Alte articole cu acelaÅŸi subiect :

EVENIMENTUL ZILEI - Culcer a pierdut şefia la Secţia de ştiri a TVR

ZIUA - Rodica Culcer a pierdut a doua oara in procesul cu SRTV

Sprijin de la UNICEF
C. S.
ZIUA

Campania Realitatea TV si UNICEF « Romania prinde radacini » a adus 554.000 de euro pentru copiii afectati de inundatii. In luna august, UNICEF a distribuit pachete cu produse de igiena personala si obiecte sanitare, rucsacuri cu jucarii si imbracaminte pentru 4.000 de copii din 42 de sate.

Peste 800 de copii au plecat in tabere, iar alti 2000 s-au bucurat de jo-curile organizate prin proiectul Masina cu Jucarii. Valoarea totala a acestor initiative este de peste 200.000 de euro. In perioada urmatoare, UNICEF va asigura distributia de rechizite scolare catre copiii afectati de inundatii pentru ca acestia sa-si poata continua educatia. CiteÅŸte tot articolul

Romanii sunt dispusi sa-si vanda votul
Anca HRIBAN
ZIUA

Un studiu Big Media arata ca un sfert dintre alegatori au fost momiti cu bani la ultimele alegeri
Un sfert dintre romanii cu drept de vot recunosc faptul ca li s-au oferit bani in schimbul votului la alegerile locale din vara acestui an. Mai mult, 29% dintre acestia sustin ca stiu si alte persoane carora li s-au facut propuneri financiare pentru a pune stampila pe candidatul indicat.

Aceste date sunt furnizate de o cercetare comandata de Big Media Relatii Publice si realizata de Atipique Communications. Analistii subliniaza ca « cei mai corecti politicieni sunt in regiunea Crisana-Maramures, unde numai 15% dintre locuitori au fost ofertati de partide pentru a pune stampila pe un anumit candidat ». CiteÅŸte tot articolul

Pro TV asteapta audiente de 12-15% pentru meciurile Champions League
de Sorina Iordan
BUSINESS STANDARD

Postul Pro TV asteapta pentru meciurile din Champions League ratinguri cuprinse intre 12% si 15%, pe publicul principal al televiziunii, respectiv cel cu varste intre 18 si 49 de ani, potrivit lui Costi Mocanu, director executiv al Pro TV.

“Ne asteptam sa inregistram intre 12% si 15% rating main target Pro TV. Sigur, rezultatele pot fi si mai mari, si mai mici, depinde foarte mult de cum vor juca echipele noastre”, spune el. CiteÅŸte tot articolul

Detergenţii de rufe se zgârcesc la reclame
de Petre Barbu
ADEVĂRUL

Din cauza scumpirii spaţiilor de publicitate la marile televiziuni, numărul de spoturi s-a redus cu 26% în primele opt luni ale anului Detergenţii de rufe se numără printre primele cinci produse cele mai promovate pe piaţă. Nu trece o zi fără să nu fie difuzată pe televiziune o reclamă pentru o marcă de detergenţi.

Anul trecut, producătorii de detergenţi de rufe „le-au bombardat", zilnic, pe gospodinele din România cu 194 de reclame pe televiziune, presă şi radio. Media zilnică este cu 234% mai mare decât cea înregistrată în anul 2004. Citeşte tot articolul

Umilirea lui Piţucă a făcut rating
de Petre Barbu
ADEVĂRUL

Înfrângerea echipei naţionale în faţa Lituaniei, în preliminariile CM 2010, a fost urmărită la Antena 1 de 1.277.000 de telespectatori în mediul urban (11,2% rating). Meciul a avut o audienţă mai slabă decât partidele tur-retur ale Stelei cu Galatasaray, transmise tot de Antena 1.

Totuşi, cu acest meci, Antena 1 a fost lider de audienţă, devansând TVR 1 (4,7% - „Cerbul de Aur") şi Pro TV (3,1%). Citeşte tot articolul

Huidu şi Găinuşă au ajuns la 16 sezoane de cârcoteli
de Catalin Cocos
ADEVĂRUL

Filmările pentru o ediţie a „Cronicii cârcotaşilor" durează în jur de două ore şi jumătate şi se desfăşoară într-o atmosferă foarte serioasă De opt ani, bâlbele şi greşelile din televiziune sunt ironizate de cele două vedete tv care, între timp, au schimbat patronul şi bebeluşele, dar şi-au păstrat ascuţit simţul critic.

Şerban Huidu şi Mihai Găinuşă întră în studioul de filmare cu bagajele în mână, direct de pe plajă, şi se lamentează că s-a terminat vacanţa. Aşa începe sezonul cu numărul 16 al „Cronicii cârcotaşilor", a cărui primă emisiune va fi difuzată mâine. Citeşte tot articolul