Revista Presei CNA, 9 iulie 2008

09.07.2008


envoyer l'article par mail title=

O noua televiziune generalista : Ring TV
de Camelia Moga
HotNews.ro
8 iulie 2008, 16:39

Omul de afaceri Ionut Negoita a primit, astazi, unda verde din partea CNA pentru lansarea unui post generalist de televiziune - Ring TV. Postul va incerca sa se diferentieze de concurenta printr-un jurnal de stiri la ora 20.00, programe pentru adolescenti, concursuri de cultura generala si emisuni de vacanta. Mai mult, reprezentantii postului prezenti la sedinta CNA s-au laudat ca vor promova un limbaj decent, neagresiv, respectand, totodata, cu strictete regulile gramaticale.

Desi s-au aratat sceptici in privinta « teoriilor idealiste » cu care Ionut Negoita si Sorin Ionescu, directorul de programe al Ring TV, si-au sustinut proiectul, membrii CNA au acordat licenta audiovizuala postului Ring TV cu 7 voturi pentru si unul impotriva, cel al lui Dan Grigore. Citeşte tot articolul

Televiziunea RING TV a primit acordul CNA şi va fi lansată în Primăvara anului 2009
08 iulie 2008
Antena3.ro

Un nou post tv va fi disponibil pe piaţa românească, începând din primăvara anului viitor. Consiliul Naţional al Audiovizualului a acordat licenţă audiovizuală prin satelit pentru postul Ring TV, deţinut de societatea Confort Media SRL Bucureşti, ai cărei acţionari sunt Ionuţ Negoiţă şi Albert Manolache. Investiţia iniţială în Ring TV va fi de 2,5 milioane de euro. Ionuţ Negoiţă a declarat că la acest post tv nu va fi vizată o audienţă cu orice preţ, ci se va dori formarea “unui segment pentru televiziunea noastră”. Citeşte tot articolul

Ring a luat licenţă tv
de Catalin Cocos
Adevărul

Omul de afaceri Ionuţ Negoiţă, acţionar la Ring TV, a declarat, în şedinţa CNA de ieri, că investiţia în noul post tv va depăşi 2,5 milioane de euro. „Acest business e făcut să se dezvolte şi să-l amorsăm în 10-12 ani", a afirmat Negoiţă. Ring TV va fi lansat până în martie 2009, va fi un post generalist, cu jurnal de ştiri la ora 20.00 şi cu mai multe emisiuni pentru tineret. Citeşte tot articolul

CNA a acordat licenţa pentru Ring TV
A.T.
Business Standard

Televiziunea generalista Ring TV, detinuta de societatea Confort Media Bucuresti, ai carei actionari sunt Ionut Negoita (35%) si Albert Manolache (65%), a primit licenta din partea Consiliului National al Audiovizualului (CNA). Potrivit lui Ionut Negoita (foto), investitia initiala in Ring TV va fi de 2,5 mil. euro. Citeşte tot articolul

CNA aproba cererea GSP TV de a transmite meciurile din Liga 1 pe mai multe posturi-« clona »
de C.M.
HotNews.ro
8 iulie 2008, 17:41

GSP TV, postul care va transmite majoritatea meciurilor din Liga 1, a primit, marti, acceptul CNA sa transmita in simultaneitate meciurile disputate la aceeasi ora pe alte trei « clone » ale canalului : GSP TV2, GSP TV3 si GSP TV4. Astfel, in functie de cerinta publicului, companiile de cablu vor putea retransmite, la alegere, patru meciuri transmise simultan pe o singura frecventa prin satelit. Citeşte tot articolul

Liga I, difuzată şi pe GSP TV 2, 3 şi 4
A.T.
Business Standard

Consiliul National al Audiovizualului (CNA) a aprobat solicitarea Camina Trust pentru difuzarea, pe licenta GSP TV, a programelor GSP TV 2, 3 si 4, pe perioada desfasurarii meciurilor din Liga I. Astfel, telespectatorii vor putea urmari toate meciurile din Liga I, desi, in programarea LPF, multe dintre acestea se suprapun. Citeşte tot articolul

CNA cheamă la raport televiziunile care au difuzat filmul deocheat al profesoarei din Zalău
Cosmin Popan
Cotidianul

Realitatea TV, Antena 1, Antena 3, OTV şi Prima TV riscă amenzi pentru relatarea unui subiect care nu era de interes public.

Filmuleţele şi pozele în care profesoara din Sălaj este surprinsă întreţinând relaţii sexuale cu soţul ei s-au întors împotriva posturilor tv care au decis să le facă publice. Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) va chema, în şedinţa de joi, directorii de ştiri de la Realitatea TV, Antena 1, Antena 3, OTV şi Prima TV, pentru a discuta pe marginea subiectului.

Şefii posturilor vor fi întrebaţi despre motivele difuzării fragmentelor video şi a pozelor, CNA considerând că acestea nu erau de interes public, informează MEDIAFAX. La întâlnire vor fi prezenţi şi reprezentanţii Asociaţiei Jurnaliştilor din România, ai Agenţiei de Monitorizare a Presei şi ai Centrului pentru Jurnalism Independent. Citeşte tot articolul

Şefii ştirilor posturilor care au difuzat cazul profesoarei din Zalău, chemaţi la CNA
Mediafax
13:46, 8.07.2008

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) va discuta, în şedinţa de joi a Consiliului, cu directorii de ştiri de la Realitatea TV, Antena 1, Antena 3, OTV şi Prima TV, posturi care au difuzat filmuleţe şi poze cu profesoara din Zalău care întreţinea relaţii sexuale cu soţul ei.

Decizia a fost luată în şedinţa de marţi, membrii CNA constatând că posturile Realitatea TV, Antena 1, Antena 3, OTV şi Prima TV au difuzat imagini sau înregistrări cu profesoara din Zalău care întreţinea relaţii sexuale cu soţul ei, deşi acest caz nu era unul de interes public. În acest sens, membrii CNA au decis să îi invite la discuţii pe directorii celor cinci posturi, pentru a-i întreba ce i-a determinat să difuzeze imagini cu respectivul caz. La întâlnire vor fi invitaţi şi reprezentanţii Asociaţiei Jurnaliştilor din România, ai Agenţiei de Monitorizarea Presei şi ai Centrului pentru Jurnalism Independent. Citeşte tot articolul

Alte articole cu acelaşi subiect

Adevărul on-line - CNA îi cheamă la discuţii pe şefii ştirilor posturile care au difuzat cazul profesoarei din Zalău

România Liberă on-line - Şefii ştirilor de la posturile TV care au difuzat cazul profesoarei din Zalău, chemaţi la CNA

Studiu al Agentiei de Monitorizare a Presei Romanii trebuie educati cum sa consume mass-media
de Andreea Flintoaca
HotNews.ro
8 iulie 2008, 14:52

Romanii urmaresc stiri cu teme sociale si meteo, nu tin cont de diferentele care apar intre informatii sau opteaza pentru varianta postului preferat, afirma ca violenta de la televizor ii poate influenta pe ceilalti, dar nu si pe ei insisi, sunt deranjati de publicitate si, cei pana in 20 de ani, acorda votul de incredere internetului, in defavoarea televiziunii. Acestea sunt doar cateva dintre concluziile unui studiu realizat de Agentia de Monitorizare a Presei (AMP), in colaborare cu IMAS, care si-a propus evaluarea nivelului de competenta in mass-media prin intervievarea unui esantion reprezentativ - pentru populatia cu varsta intre 15 si 65 de ani - de 1037 de persoane din mediul urban. Rezultatele au fost prezentate in cadrul unei dezbateri intre AMP si invitati din mass-media si mediul academic, la sediul agentiei. Citeşte tot articolul

Televizorul, sursa de incredere a românilor de la oraş
Mediafax
13:25, 8.07.2008 Televiziunea este cel mai de încredere mediu de informare pentru consumatorii de media de la oraş, urmată de radio, internet şi presă scrisă, potrivit datelor furnizate de raportul « Evaluarea nivelului de competenţă în mass media », prezentat, marţi, de Agenţia de Monitorizare a Presei-ActiveWatch.

Pe o scară de la 1 la 7, media încrederii în mijloacele de comunicare în masă a fost de 4,53 pentru întreg eşantionul, televiziunea fiind mediul care beneficiază de cea mai mare încredere (medie de 4,74), fiind urmată de radio (medie de 4,35), internet (medie de 4,14) şi presă scrisă (medie de 3,89). Citeşte tot articolul

Alte articole cu acelaşi subiect

Adevărul on-line - Televiziunea, cel mai de încredere mediu de informare în rândul românilor de la oraş

Presa „minte frumos“ şi poporul crede
de Andreea Lupu
Adevărul

Deşi au încredere mare în mass-media, aproape 70% din români declară că ştirile sunt scrise şi prezentate cu intenţia de a influenţa

Consumatorul de presă din România nu are un simţ critic în ceea ce priveşte informaţiile pe care le primeşte din media şi nu obişnuieşte să le verifice din alte surse.

Mass-media îşi face treaba cu hărnicie : bombardează zilnic publicul cu sute de ştiri, profitând de lipsa unui simţ critic al consumatorului român care, atunci când observă discrepanţe între ştirile pe care le primeşte, le ignoră sau schimbă pe canalul preferat. Citeşte tot articolul

OSCE solicită preşedintelui României să nu promulge legea ştirilor « pozitive »
Reuters, VIENA / 18:35, 8.07.2008
Mediafax

Organizaţia pentru Securitate şi Cooperare în Europa (OSCE) solicită preşedintelui României, Traian Băsescu, să nu promulge legea care impune radiourilor şi televiziunilor să difuzeze mai multe ştiri « pozitive ».Printr-o lege care încă are nevoie de aprobarea preşedintelui Traian Băsescu, radiodifuzorii trebuie să aloce timpi egali pentru ştirile « pozitive » şi « negative » în jurnalele lor. « Recomandarea sau chiar definirea ştiri bune versus ştiri rele reprezintă o severă intruziune a politicului în libertatea editorială », a spus Miklos Haraszti, reprezentantul pentru libertatea presei al OSCE. Citeşte tot articolul

Caricatura cenzurii
România Liberă
Dan Stanca
08 Iulie 2008

Media romaneasca, molesita firesc in aceste zile toride, a trait un moment de inviorare in momentul cand i s-a dat sansa de a prezenta si comenta proiectul legislativ initiat de parlamentarii Funar si Ghise. Ar trebui de aceea sa le multumim domnilor citati ca ne-au dat, cum ar veni spus, graunte de rontait si, chiar daca au ajuns « la mijloc », primind bobarnace sau chiar pumni din toate partile, ei si-au facut cu brio numarul. Nu am intarziat asadar sa punem mana pe semnalul de alarma si sa anuntam ca la orizont se ridica primejdia cenzurii, ca astfel se pot intoarce vremurile triste de odinioara, ca libertatea castigata cu pretul sangelui tinerilor din decembrie ‘89 poate fi pierduta ! Oho, ce mai vorbe mari ! Nu stiu daca s-a spus pana acum ca proiectul celor doi parlamentari e pura clovnerie. Citeşte tot articolul

Miliardarul Zoltan Teszari detine 43% din operatorul telecom RCS&RDS
Adrian Seceleanu
Ziarul Financiar

Operatorul a facut publica structura reala a actionariatului cand a vrut sa se listeze la Londra.

Omul de afaceri Zoltan Teszari, 38 de ani, detine controlul operatorului telecom RCS&RDS printr-un pachet de 43,01% din actiuni, titlurile fiind detinute in mod direct si prin alte doua companii (RCS Management si Cable Communications Systems N.V.).

Informatiile apar pentru prima oara public in prospectul realizat anul trecut de RCS&RDS pentru listarea la Bursa din Londra, operatiune care a fost anulata la finele lunii noiembrie a anului trecut din cauza conditiilor nefavorabile de pe pietele financiare internationale. Citeşte tot articolul

Pentru acele voci anti-avort
de Costi Rogozanu
7 Iulie, 2008 (16:12)
Blogul lui Costi Rogozanu
Cotidianul. Blog

Scandalul fetitei violate si insarcinate din Piatra Neamt a readus aluviuni fanatice la suprafata publica. Cit timp discutam rational despre avort, cit timp raminem in limitele normalului, toate-s bune. Dar cele 21 de saptamini au incitat comentatorii sa vorbeasca despre crima (un comentator in EVZ vorbea despre crima=avort, fara alte nuante). Nu ma simt in masura sa vorbesc aplicat despre limita avortului (intre 14 si 21 de saptamini) - opinia trebuie lasata specialistilor si, mai ales, femeilor (important e sa existe intii dreptul si apoi libertatea de alegere). Citeşte tot articolul

Cinci zile fără televizor
de Andrei Plesu
Adevărul literar şi artistic

Suspendaţi, pentru cîteva zile, „statul la televizor" şi veţi vedea că timpul îşi schimbă alcătuirea şi ritmul, că redescoperiţi realităţi uitate, că deveniţi altcineva. Săptămîna trecută, am petrecut cinci zile într-un loc fără televiziune. Asemenea experienţe ar trebui făcute din cînd în cînd. Şi nu numai cu televizorul. Am descoperi, astfel, că civilizaţia constă, esenţialmente, în transformarea unor accesorii în substanţe şi instrumente vitale. S-a putut trăi, pînă mai ieri, fără aer condiţionat. Fără telefoane mobile. S-a putut trăi fără lumină (şi aparatură) electrică. S-a putut trăi – ceea ce astăzi e de negîndit – fără anestezice. S-ar zice că televizorul nu poate avea, în economia vieţii noastre, aceeaşi pondere. Citeşte tot articolul

Documents joints