Revista Presei CNA, 9 Iulie 2010

09.07.2010


envoyer l'article par mail title=

• ACTUALITATE

CRP : Am cerut explicaţii instituţionale CSAT, în lipsa răspunsului ne facem public demersul
Mediafax.ro

Clubul Român de Presă a decis, joi, să facă publică o scrisoare pe care a adresat-o săptămână trecută CSAT, în care îşi declară îngrijorarea « justificată » faţă de referirile la practicile de presă în Strategia Naţională de Apărare şi cere explicaţii despre definirea acestora, în accepţiunea CSAT. Citeşte tot articolul


Alt articol cu acelaşi subiect :

HotNews.ro - CRP : Am solicitat CSAT sa defineasca campania de presa la comanda si presiunea politica, dar nu am primit niciun raspuns


Mass-media americană şi-a pierdut „dreptul de a face greşeli“
Ana-Maria Vieru
Adevărul

Curtea Constituţională a SUA pare din ce în ce mai ostilă jurnaliştilor SUA par a fi uitat de primul amendament al Constituţiei sale, sugerează măsuri recente ale unor tribunale şi agenţii federale.

Mai mulţi ziarişti americani au protestat faţă de condamnarea unui editor care a publicat informaţii greşite. Curtea Constituţională nu e de partea lor. Citeşte tot articolul


Alt articol cu acelaşi subiect :

Adevărul - VIDEO CNN concediază un reporter, după elogierea, pe Twitter, a aytollahului Fadlallah


Germania – Spania, cel mai vizionat meci de la Mondiale, înaintea finalei : 2,6 milioane de telespectatori
Petrişor Obae
Paginademedia.ro

Duelul Germania – Spania, din semificala Campionatului Mondial de fotbal, a fost cel mai urmărit meci al competiţiei.

Meciul terminat cu victoria Spaniei, care ajunge în premieră în finală, a ţinut în faţa televizoarelor, pe TVR 1, peste 2,6 milioane de români.

Din cei 2,6 milioane telespectatori la nivel naţional, aproape 1,7 au fost din mediul urban. Citeşte tot articolul


„Un show păcătos“ cu final pe val
Sînziana Boaru
Adevărul

Cel de-al cincilea sezon al emisiunii prezentate de Dan Capatos, la Antena 1, a intrat în vacanţă din postura de lider de audienţă. Scandalurile cu Bianca lui Bote, Adelina Vârciu, Oana Zăvoranu şi Simona Sensual sunt câteva dintre subiectele care au asigurat show-ului un rating dorit de prezentator.

Ultima ediţie a emisiunii (de fapt, retrospectiva unui sezon prolific în scandaluri şi despărţiri) a fost lider de audienţă, la nivel urban, fiind urmărită de 164.000 de persoane cu vârste cuprinse între 15 şi 54 de ani. Citeşte tot articolul


• OPINII

Concedierea Cosminei Păsărin. E ceva mai aiurea decît pare
Costi Rogozanu
Realitatea.net

Aparent e “haha, au concediat-o pe apucata de Păsărin”. ca de obicei, dacă e vorba despre o tipă mai apucată din showbiz, orice abuz e permis, doar e femeie şi are şi un trecut plin de Playboy şi exhibiţionism sezonier.

Mie mi se pare ceva mai grav decît obişnuitul abuz macho-etic. Să citim comunicatul TVR. Citeşte tot articolul


Alt articol cu acelaşi subiect :

Adevărul - Cosmina Păsărin, dată afară de la TVR

Evenimentul zilei - Cosmina Păsărin a fost concediată de TVR, din cauza unor poze interpretate ca erotice

Paginademedia.ro - Cosmina Păsărin a fost dată afară din TVR pentru show-ul erotic de la Mamaia

Hotnews.ro - Cosmina Pasarin a fost concediata de TVR, dupa publicarea unor fotografii cu tenta erotica


• INTERVIU

« În TVR sunt mulţi oameni blazaţi sau căzuţi în cinism »
Anca Simionescu
Evenimentul zilei

EVZ : Ce vi se pare că nu merge bine în televiziunea publică ? Cristian Tabără : Sunt mulţi oameni blazaţi sau căzuţi în cinism. Mă bucur că după un an în acest post nu mi-am pierdut optimismul.

Mă deranjează şi discuţiile despre banii care ar intra, cică, în conturile SRTV şi cu care noi nu facem nimic. Nu se ţine însă cont că abonaţii plătesc aproximativ 12 euro pe an pentru abonament, în condiţiile în care britanici plătesc 17 lire sterline pe lună. Citeşte tot articolul


• DIVERSE

Disney va plăti daune de 269,2 milioane de dolari creatorilor emisiunii « Vrei să fii miliardar ? »
Mediafax.ro

Creatorii emisiunii TV « Vrei să fii miliardar ? » vor primi daune în valoare de 269,2 milioane de dolari deoarece nu au primit o cotă corectă din încasările realizate de compania Walt Disney de pe urma acestui joc televizat de succes, potrivit deciziei unui tribunal american. Citeşte tot articolul