Revista Presei CNA, 8 mai 2008

08.05.2008


envoyer l'article par mail title=

„Le Birt“ îi enervează pe poliţişti
de Valeria Cupa
ADEVARUL

Preşedintele Sindicatului Poliţiştilor condamnă spoturile care îşi bat joc de oamenii legii

Sindicatul poliţiştilor a solicitat Consiliului Naţional al Audioviziualului interzicerea spotului publicitar „Le Birt« pentru coniacul „Cava d’ Oro ». Într-un interviu acordat ziarului nostru, preşedintele Sindicatului Naţional al Poliţiştilor şi Personalului Contractual (SNPPC) din Ministerul Internelor şi Reformei Administrative, comisarul-şef Liviu Butunoi explică de ce un spot precum « Le Birt » poate fi considerat drept o încercare de subminare a autorităţii oamenilor legii.

Adevărul : De ce aţi cerut interzicerea spotului « Le Birt » ?

Liviu Butunoi : Decizia a fost luată în urma mai multor difuzări a unor astfel de spoturi şi materiale de televiziune care aduc oarecum atingere imaginii Poliţiei Române. Prin adresa numărul 8 din 21.04.2008, am solicitat domnului Răzvan Popescu, preşedintele CNA, să interzică acest spot. De fapt, e o adresă împotriva persoanelor juridice care înţeleg să folosească o imagine proastă a poliţiştilor pentru a-şi promova produsele.

Ce v-a deranjat de fapt ?

Această reclamă induce de fapt lipsa de cultură a poliţiştilor, ceea ce este total fals. Un poliţist are la bază un liceu, urmat de o şcoală de subofiţeri sau de cursurile « Academiei de Poliţie ». Unii dintre ei au doctorate în domeniile în care profesează. Chiar nu se poate spune că poliţiştii nu sunt bine pregătiţi profesional şi, cu atât mai mult, că nu au cultură. Citeşte tot articolul.

CNA salvează spotul Cava d’Oro
NewsIn
ADEVARUL

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a decis ieri că spotul pentru marca de brandy „Cava d’Oro« , „Le Birt », nu încalcă legislaţia audiovizualului. „Pe legislaţia noastră nu se constată încălcări, iar spotul nu se mai difuzează din data de 1 mai« , a spus Răsvan Popescu, preşedintele CNA. Sindicatul poliţiştilor a solicitat CNA să interzică spotul în care apare replica „nişte ţărani »... Citeşte tot articolul.

Articole cu acelasi subiect

JURNALUL NATIONAL - Poliţişti cu jalba-n proţap la CNA

EVENIMENTUL ZILEI - CNA a decis : poliţiştii rămân „nişte ţărani“

GARDIANUL - Spotul publicitar cu « niste tarani » nu incalca legea audiovizuala

E nevoie de educaţie pentru o viaţă sănătoasă
Eliza Dumitrescu
JURNALUL NATIONAL

A fost lansat “Programul pentru un stil de viaţă sănătos”, o iniţiativă so¬cială a CNA şi IAA (International Advertising Association), dezvoltat cu scopul de a educa populaţia României cu privire la ceea ce înseamnă un stil de viaţă sănătos şi modalităţile concrete de atingere a acestuia.

CAMPANIE. Sloganul campaniei, gîndite de Agenţia Odyssey, este “Puţin din fiecare şi multă mişcare” şi vorbeşte despre o soluţie simplă şi la îndemîna oricui vrea să aibă un stil de viaţă sănătos : o alimentaţie echilibrată şi exerciţiu fizic. Sînt principiile pe care campania urmăreşte să le comunice, adresîndu-se celor două grupuri-ţintă pentru care un astfel de mesaj este relevant : femeile şi tinerii. Tinerilor li se adresează unul dintre spoturile ce vor rula la televizor, precum şi un program specific în cadrul căruia vor avea posibilitatea de a interacţiona direct şi de a face schimb de păreri şi de experienţă cu privire la o alimentaţie corectă şi la activitate fizica, la ceea ce înseamnă pentru ele un stil de viaţă sănătos. Partea de campanie destinată tinerilor cuprinde un teaser tv, care are rolul de a-i îndruma către site-ul www.putindinfiecare.ro, unde vor afla lucruri concrete despre un stil de viaţă sănătos. Referitor la componenta pentru tineri, Valeriu Borcoş, copywriter, care a făcut parte din echipa de creaţie pentru acest proiect ne-a declarat : “În campania pentru tineri am încercat să transmitem mesajul, care este unul foarte serios, într-un mod prietenos, pe limba lor, evitînd un ton educativ sau autoritar la care ar fi fost din start reticenţi.” Citeşte tot articolul

Căldura din aprilie a topit audienţele tv
de Petre Barbu
ADEVARUL

Meciurile de fotbal cu mare miză din cursul acestei luni nu au reuşit să-i ţină captivi pe români în faţa televizoarelor

Întrega piaţă tv a suferit scăderi ale ratingurilor din cauza... primăverii. Kanal D nu a mai reuşit să crească în audienţă aşa cum s-a întâmplat în martie. „Temperaturile maxime pentru luna aprilie vor fi cuprinse între 11 şi 21 de grade Celsius, iar mediile termice vor fi apropiate de valorile obişnuite. În cele mai calde zile însă, în sudul ţării se vor depăşi 25 de grade C..."

Astfel suna o prognoză meteo pentru luna aprilie. Şi prognoza s-a confirmat. Românii au ieşit la soare, abandonând tradiţionala îndeletnicire de iarnă, uitatul la televizor. Audienţele tv au reacţionat imediat. Marile televiziuni au înregistrat pierderi importante de audienţă în cursul lunii trecute datorită... încălzirii vremii. Doar Pro TV, în urban (toată ziua), şi-a conservat audienţa faţă de luna precedentă. În schimb, în prime time (orele 19.00 – 23.00), ratingul staţiei a scăzut cu 48.000 de telespectatori. Citeşte tot articolul.

Prelipceanu arbitrează, Gheorghe comentează
COTIDIANUL

„Meciul serii“, show-ul politic produs de Valeriu Lazarov pentru Realitatea TV, şi-a anunţat oficial arbitrul de ring şi comentatorul „sportiv“. Cosmin Prelipceanu (foto) va sancţiona „loviturile sub centură“ ale adversarilor, iar Andrei Gheorghe va trebui să găsească calităţile protagoniştilor. Emisiunea va fi difuzată începând cu 19 mai, de luni până joi, între orele 22.00 şi 24.00.

„Vrem polemică, vrem contradicţii, vrem confruntare. Vrem argumente, vrem ca alegătorii să ajungă să facă alegeri grele după ce iniţial s-au hotărât uşor cine merită şi cine nu. Strig « box » şi urmăresc : să joace după reguli, să nu lovească sub centură. În jurnalism, asta înseamnă să nu ocolească răspunsul“, îşi defineşte Cosmin Prelipceanu rolul în emisiune. Citeşte tot articolul.

Articole cu acelasi subiect

ADEVARUL - Realitatea TV pregăteşte „Meciul serii”

BUSINESS STANDARD - “Meciul serii” la Realitatea tv

Costi Ioniţă îşi deschide Mynele TV
Mediafax
ADEVARUL

Postul cu muzică de petrecere Mynele TV, al cărei acţionar este cântăreţul Costi Ioniţă, va fi lansat la mijlocul lunii mai. Potrivit lui Ioniţă, canalul va fi disponibil pe platformele digitale Digi TV şi Focus Sat. El a precizat că, pentru distribuţia postului, a purtat discuţii şi cu operatorii de cablu. Citeşte tot articolul.

Articol cu acelasi subiect

BUSINESS STANDARD - Mynele TV se lanseaza in mai

Vlad Enăchescu : „Nu vrem nici bâlci, nici sâni-spectacol“
Eugen Istodor
COTIDIANUL

TVR va trimite 60 de oameni la Euro 2008, cea mai mare echipă românească de televiziune plimbată vreodată la un campionat internaţional de fotbal. Este evenimentul numărul 1 la postul public pe anul acesta, spune Vlad Enăchescu, redactor-şef la Redacţia Emisiuni şi Transmisiuni Sportive, într-un interviu pentru Cotidianul.

Cinci echipe de filmare ale TVR vor sta numai alături de echipa naţională şi de rivalele ei. Pe stadion, desfăşurarea de forţe ale reporterilor va fi susţinută de un car de reportaj cu zece camere şi două grupuri DSNG (Digital Satellite Network Gathering).

În jur de 60 de comentatori, reporteri, producători, tehnicieni, invitaţi şi operatori ai TVR se vor deplasa în Elveţia şi în Austria anul acesta, între 7 şi 29 iunie, pentru a transmite de la Euro 2008. Cele 31 de partide, transmise în exclusivitate pe TVR 1 şi pe TVR 2, vor fi comentate de către Vlad Enăchescu, Emil Grădinescu, Marian Olaianos, Bogdan Cosmescu, Emil Hossu-Longin şi Dragoş Bocanaciu. Citeşte tot articolul.

Dansez, leşin, sufăr, plâng, fac orice pentru bani
Simona Tache
COTIDIANUL

Ultimul « Dansez pentru tine » a împins lucrurile până foarte departe de limitele bunului-simţ.

Am văzut, în această emisiune, chestii halucinante : numere de dans cu cadrul, în interpretarea unor tipi costumaţi în bătrânei cu deficienţe locomotorii, fetiţe cu dizabilităţi auditive jucând baba-oarba, lacrimi şi chiar oameni leşinând în direct, pe care Bănică jr. îi invita ferm să-şi revină, că mai au de executat încă un număr de dans. Suferinţa umană a fost întoarsă pe toate feţele, exhibată din toate unghiurile şi stoarsă, ca să zic aşa, până la ultimul leuţ. Până la ultimul leuţ încasat de PRO TV din publicitate, evident. Citeşte tot articolul.

RTL creste datorita diviziei germane
Sorina Iordan
BUSINESS STANDARD

Cel mai mare grup media din Europa, RTL Group, a inregistrat in primul trimestru din 2008 un profit inainte de impozitare (EBITDA) de 188 milioane de euro, cu 8,7% mai mare decat in perioada similara a anului trecut, potrivit unui comunicat de presa.

Aceasta crestere a fost determinata de performanta grupului RTL in Germania. In primul trimestru din 2007, RTL inregistrase un profit inainte de impozitare de 173 milioane de euro. Posturile detinute de RTL in Germania, printre care se numara RTL, VOX, n-tv, RTL II si Super RTL, au atins un rating de 30,3% in primul trimestru din 2008, valoare echivalenta cu aceea de anul trecut.

Cota de audienta a celui mai mare rival al RTL in Germania, ProSiebenSat.1 Media AG, a fost de 28,9%. Citeşte tot articolul.

Documents joints