Revista Presei CNA, 8 iulie 2008

08.07.2008


envoyer l'article par mail title=

Fratii Negoita cer licenta pentru Ring TV
Autor : Mediafax
Ziarul Financiar

Omul de afaceri Ionut Negoita intentioneaza sa lanseze televiziunea generalista Ring TV, solicitand in acest sens licenta audiovizuala prin satelit Consiliului National al Audiovizualului (CNA). Solicitarea pentru Ring TV a fost depusa la CNA de societatea S.C. Confort Media SRL Bucuresti, ai carei actionari sunt Ionut Negoita si Albert Flaviu Manolache, dupa cum au declarat reprezentantii Consiliului. CNA va analiza, in sedinta de astazi, solicitarea pentru licentierea postului Ring TV. Ionut Negoita detine si tabloidul Ring, care a fost lansat la sfarsitul lunii aprilie si care se distribuie gratuit pe piata bucuresteana. Tabloidul Ring este editat de trustul Confort Media, aflat n proprietatea lui Ionut si a lui Robert Negoita. Citeşte tot articolul

Prima TV investeste in extinderea pe plan local
de Sorina Iordan
Business Standard

Postul de televiziune Prima TV, situat pe locul sapte dupa ultimele date de audienta, a investit 300.000 de euro in lansarea celor doua statii locale de la Constanta si Iasi, urmand ca, in urmatoarele luni, sa lanseze posturi locale in alte cinci orase din tara, potrivit unor informatii oferite pentru Business Standard de Camelia Levintza Stettler, PR & Communication Director Prima TV. Statiile locale de la Constanta si Iasi au fost lansate incepand cu data de 6 iulie, ele fiind realizate cu ajutorul unor echipe de aproximativ 10-12 persoane fiecare. Directorul de comunicare al Prima a spus ca, pe masura ce vor fi lansate noi programe locale, echipele vor fi completate cu personalul aferent. Citeşte tot articolul

Talk-show nou la TVR 1
S.I.
Business Standard

Claudiu Bleont prezinta, incepand din 8 iulie, o emisiune noua, difuzata pe toata perioada verii la TVR 1, potrivit unui comunicat de presa. “S-a-ntamplat in Romania !” va fi un talk-show de marti seara, in transmisiune directa, cu public in platou. Emisiunea va reuni, de fiecare data, cinci vedete TVR, care vor trece in revista evenimentele saptamanii, povestind despre ceea ce s-a intamplat in Romania, dar si in alte parti ale lumii. Citeşte tot articolul

CSM a lansat un Ghid practic pentru jurnalişti
Luni, 07 Iulie 2008, (15:32)
Evenimentul zilei on-line

Consiliul Superior al Magistraturii (CSM) a lansat, ieri, cu ocazia Zilei Justiţiei « Introducere în drept - Ghid practic pentru jurnalişti ». Broşura cuprinde noţiuni juridice necesare în redactarea ştirilor, dar şi reguli pentru comunicarea cu birourile de presă din justiţie. Ghidul practic are patru capitole principale, structurate în 77 de pagini. În prima parte, « Dreptul pe înţelesul tuturor » sunt explicate simbolurile autorităţii judecătoreşti, fiind enumerate elemente de drept civil, comercial, din dreptul familiei, al muncii, penal şi contravenţional. De asemenea, « Ghidul practic pentru jurnalişti » cuprinde şi regulile de conduită în instanţă şi un glosar de termeni juridici. Citeşte tot articolul

Euro 2008 a umflat audienţa TVR 1
de Petre Barbu
Adevărul

În iunie, postul public a ajuns lider de piaţă în prime time, triplându-şi audienţa faţă de luna mai TVR 1 a profitat de meciurile de la Euro 2008, dublându-şi audienţa în luna iunie. La rândul său, OTV şi-a dublat ratingul prin resuscitarea cazului Elodia cu ajutorul cuplului Ciumac.După luni bune de căderi ale audienţei, TVR 1 a revenit puternic în sondaje datorită partidelor de la turneul final al Campionatului European. Un program „servit pe tavă« , ar spune cusurgiii, pentru care televizunea publică nu a „mişcat un deget ». Totuşi, ar fi nedrept să eludăm efortul jurnalistic şi tehnic al instituţiei, care a declanşat o desfăşurare de forţe umane şi materiale fără precedent. Efortul a fost răsplătit pe măsură. În iunie, audienţa generală a TVR 1 în mediul urban (toată ziua) a atins 191.000 de telespectatori pe minut, cu 105.000 mai mult decât în luna mai. Astfel, postul public a ajuns a doua televiziune în sondajele de audienţă. În ciuda acestei creşteri impresionante, TVR 1 nu a reuşit să depăşească Pro TV, care a înregistrat o audienţă generală de 246.000 de telespectatori pe minut. Citeşte tot articolul

Alte articole cu acelaşi subiect

Euro 2008 a pompat bani în bugetul TVR
2008-07-07
Adevărul

Sassu şi Ţoghină îşi numără banii
Adevărul

Alexandru Sassu, preşedinte TVR, şi Maria Ţoghină, preşedinte SRR, au raportat în ultimul an fiscal venituri de 83.013 lei, respectiv, 135.969 lei, conform declaraţiilor de avere. Faţă de precedenta declaraţie, preşedintele Alexandru Sassu şi-a deschis în 2007 un singur cont curent nou, în valoare de 25.043 de lei. Citeşte tot articolul

Cum va purta presa din SUA flacăra Olimpiadei
de Andreea Lupu
Adevărul

NBC Universal, reţeaua americană care deţine drepturile tv ale competiţiei de la Beijing, îşi pune la bătaie toate cele şapte televiziuni de care dispune şi platformele online.

În timp ce guvernul chinez restricţionează campaniile outdoor, clienţii de publicitate, precum Coca-Cola sau General Electric, investesc masiv în cele din print şi televiziune. Mai este aproape o lună până când flacăra olimpică va arde la Beijing şi posturile de televiziune şi-au încărcat deja tunurile pentru competiţie. Pentru a valorifica cele 3.600 de ore de transmisie pe « sticlă » şi prin platformele online, reţeaua tv NBC Universal a contractat un sistem de măsurare a audienţei, TAMI (indice care măsoară audienţa totală). TAMI este un mix între trei companii de cercetare : Nielsen Ratings, Omniture şi Rantrak. Acesta va oferi clienţilor de publicitate profilul complet al telespectatorilor de pe cele şapte posturi care vor transmite Olimpiada : NBC, Telemundo, USA, MSNBC, CNBC, Bravo şi Oxygen. În plus, va contoriza şi va analiza profilul utilizatorilor unici de internet şi timpul petrecut de aceştia pe toate site-urile deţinute de NBC care vor avea legătură cu Olimpiada de la Beijing. Asta, însă, se va întâmpla abia la următoarele Jocuri Olimpice, oferind advertiserilor informaţii complete şi despre internauţi, nu doar despre consumatorii de televiziune. Citeşte tot articolul

Viorel Gaiţă vinde Manhattanul
de Sorin Adam Matei
Adevărul

Se plânge că a fost subapreciat. Are dreptate ? Anul 1626. Olandezii cumpără insula Manhattan de la indieni. Preţul, 60 de guldeni. În banii de azi, 814,69 dolari. Suprafaţa cumpărată, 8.903 hectare. Preţul pe hectar, 9 cenţi. Valoarea estimată actuală a terenului în 2004, 169 miliarde de dolari. Preţul pe hectar, 3.090.000 dolari. Bieţii aborigeni ! Economia de piaţă nu ţine însă seama de morală. Da, produsele pe care le-au primit aborigenii, cum ar fi mărgele de sticlă, topoare de fier sau baticurile, erau ieftine pentru europeni. Ele erau însă scumpe pentru indigeni pentru că nu le puteau produce. Erau cam tot atât de scumpe pe cât ar fi un OZN pentru noi. Poate o simplă jucărie în afara Căii Lactee, maşina ar fi rezervată potentaţilor pământului. Aceasta, bineînţeles, dacă guvernul care va pune primul mâna pe ea ar permite vânzarea liberă. Anul 2000. Renumitul teleast Viorel Gaiţă, care îşi făcuse un nume în Pro TV-ul nouăzecist, avea 36 de ani. Citeşte tot articolul

Comun, banal, plictisitor
Călin Hera
Evenimentul Zilei

Călin Hera : « E o lună şi jumătate de când multă lume întreabă cum de ne-am permis să intrăm cu picioarele încălţate în viaţa Florinei, fetiţa de 11 ani rămasă gravidă după ce a fost violată de unchiul ei. »Totul a început cu ştirea : o fetiţă de 11 ani a fost violată de unchiul ei. În România anului 2008, aşa ceva e „comun, banal, plictisitor“ (am citat din reclama excelentei emisiuni matinale de la Radio Guerrilla). Ieşit din comun a fost faptul că familia fetiţei a decis să nu plece ochii în pământ, să nu-şi accepte „ruşinea“ : a cerut întreruperea sarcinii. Avem ceva aici, am spus atunci şi am ales să „ţinem“ subiectul. Zile la rând, „Evenimentul zilei“ a relatat pe larg evoluţia absurdă a evenimentelor, a prezentat drama micuţei şi a insistat că nu e vorba despre avort, ci de libertatea de a alege în cazul unei fetiţe abuzate incestuos. „Nu dă voie legea“, a fost argumentul antiavort cel mai invocat de medici. Am spus că o lege care e împotriva oamenilor e o lege proastă şi trebuie schimbată. În fine, ştiţi povestea comisiei de la Ministerul Sănătăţii, a româncei stabilite în Anglia care a luat cazul pe cheltuiala proprie, a întreruperii de sarcină şi a reacţiei medicilor englezi. Citeşte tot articolul

Noaptea erorilor - Audienţe de top
Sursa : GFK Romania, Target : All Urban
Jurnalul Naţional

Prima ediţie din acest an a emisiunii « Noaptea erorilor » a fost urmărită de peste 700.000 de telespectatori din mediul urban. Show-ul prezentat de Mircea Radu şi Andreea Mantea a avut un rating de 6,4%, cu 17,2% cotă de piaţă. Vîrful de audienţă a fost la ora 22:45, cînd peste un milion de telespectatori urmăreau « Noaptea erorilor ». Citeşte tot articolul