Revista Presei CNA, 7 iulie 2009

07.07.2009


envoyer l'article par mail title=

• ACTUALITATE

Goana dupa audienta costa televiziunile si radiourile 717.500 de lei in S1 2009
Claudia Gagiu
ZIARUL FINANCIAR

Goana dupa audienta creste pornografia si violenta la TV

Multiplicarea emisiunilor cu materiale pornografice, cat si a emisiunilor de tip reality show in care predomina scene de violenta fizica sau verbala a determinat Consiliul National al Audiovizualului (CNA) sa ia masuri mai dure pentru a impiedica raspandirea acestora in peisajul audiovizual. Astfel, nivelul amenzilor aplicate de CNA in prima jumatate a anului in curs, de 717.500 lei, este aproape egal cu cel dat posturilor de radio si TV din Bucuresti si locale fata de intreg anul 2008, respectiv 750.000 de lei. Citeşte tot articolul

Luis Lazarus, mai tare în amenzi decât OTV
Raluca Preda
ADEVARUL

Sancţiunea de 100.000 de lei dată de CNA postului Kanal D a plasat staţia în fruntea celor mai datornice televiziuni, devansându-l astfel pe Dan Diaconescu. În goana după audienţă şi bani, canalele TV nu mai ţin cont de rigorile legislaţiei şi sunt „taxate“ de Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) cu sume tot mai mari.

Numărul amenzilor date de CNA posturilor de televiziune creşte simţitor de la un an la altul.De cele mai multe ori, abaterile posturilor TV nu sunt doar „scăpări“ nevinovate, ci sunt făcute cu bună ştiinţă. Citeşte tot articolul

Conflictul de la Ştirile TVR aduce o premieră : preşedintele Alexandru Sassu a făcut prima şedinţă cu tot departamentul !
Petrişor Obae
Paginademedia.ro

Memoriul prin care o parte a redacţiei Ştiri din TVR a contestat-o pe directoarea interimară Mădălina Rădulescu a atras o premieră. Preşedintele TVR Alexandru Sassu a avut azi prima şedinţă cu întreaga redacţie de ştiri, de la numirea lui în funcţie în urmă cu doi ani. Săptâmâna trecută, mai mulţi membri ai departamentului Ştiri au criticat într-un memoriu amplu situaţia din TVR (pe care îl găsiţi AICI). Citeşte tot articolul

Alt articol cu acelaşi subiect

Hotnews.ro - Revolta de la TVR provoaca prima sedinta a lui Alexandru Sassu cu tot departamentul de Stiri

Adevărul - TVR nu organizează concurs la Direcţia Ştiri pentru că procesul cu Rodica Culcer nu s-a încheiat

Adevărul - Ce averi au şefii din posturile publice radio-TV

Boncea la Comisia Ridzi : Scena, sonorizarea, luminile - 80.000 lei, plătiţi de MediaPro Pictures
Mediafax
BUCUREŞTI / 19:17, 6.07.2009

Directorul general MediaPro Pictures, Andrei Boncea, organizatorul şi producătorul evenimentului MTV Days de la Costineşti, a declarat, luni, că scena şi echipamentele de sonorizare şi de lumini au costat 80.000 de lei plus TVA, costuri suportate de firma pe care o reprezintă. Boncea a mai precizat că firma pe care o reprezintă a primit de la SC Artisan Consulting SRL suma de 38.450 lei + TVA pentru prestaţia a două trupe în timpul evenimentului de la Costineşti, din 1-2 mai. Citeşte tot articolul

Loteria a pierdut procesul cu « Naşul »
Silvana Pătrăşcanu
EVENIMENTUL ZILEI

Loteria Română a pierdut definitiv procesul intentat gazetarului Radu Moraru prin care îi cerea acestuia daune de aproape patru milioane de lei, susţinând că ar fi pierdut clienţi şi bani după o serie de emisiuni difuzate în 2006, în care Moraru a făcut dezvăluiri şi a acuzat conducerea companiei.

Magistraţii secţiei civile de la instanţa supremă au respins, vineri, recursul declarat de Compania Naţională Loteria Română (CNLR) împotriva deciziei Curţii de Apel Bucureşti prin care s-a luat o decizie similară faţă de decizia Tribunalului Bucureşti, în ambele cazuri favorabilă lui Moraru. Citeşte tot articolul

Alt articol cu acelaşi subiect

Mediafax - Loteria a pierdut definitiv procesul în care cerea daune lui Radu Moraru

AUDIENŢE : Serialul Regina, regina audienţelor în iunie
Petrişor Obae
Paginademedia.ro

Serialul Regina, difuzat de Acasă TV, a fost cel mai urmărit program de televiziune al lunii iunie. La fiecare episod, la telenovelă s-au uitat, în medie, 935.000 de telespectatori din mediul urban.

Telespectatorii au fost interesaţi şi de deznodământul serialului Fetele marinarului, şi el bine plasat în top, pe locul 5 (faţă de 14 luna trecută). Cum multe din emisiuni au intrat în vacanţă (inclusiv liderii ultimelor luni – Divertis), clasamentul celor mai vizionate programe este schimbat faţă de mai. Filmele câştigă teren. Citeşte tot articolul

• OPINII

Niciun ciudat la tv
de Diana POPESCU
GANDUL

Ce s-ar întâmpla dacă, de mâine, n-ar mai călca în studiourile televiziunilor picior de Nikită, Brăileancă (vag) Sexy, Ogică, Ciumac, Pamelă, Costin Mărculescu, pitic porno şi Naomi ? Ştiu, vă e greu să vă închipuiţi grozăvia. Mai mult ca sigur, într-o primă fază, ţara ar fi în perfectă degringoladă. Năuceala provocată de lipsa „reperelor” catodice e reacţia firească. Citeşte tot articolul

Cultul morţii în epoca media. Dispariţiile care au răvăşit lumea în ultimii 20 de ani
Ioana Calen
COTIDIANUL
02 Iulie 2009

Ultimele două decenii au însemnat explozia de comunicare prin Internet, perfecţionarea televiziunii şi a telefoniei mobile. Întâmplător sau nu, trecerea în nefiinţă a marilor personalităţi a transformat doliul în delir mediatic. Moartea a devenit una dintre cele mai profitabile afaceri media, iar necrologul şi bârfirea mortului - un mod sigur de a ridica audienţa. Citeşte tot articolul

• DIVERSE

Badea : « Mai bine il vad pe Lis dezbracat decat sa ma pupe Banica jr ! »
G.D.
GARDIANUL

Spotul publicitar pentru un cunoscut hypermarket in care Stefan Banica jr apare alaturi de Andreea Marin a stårnit dezgustul lui Mircea Badea, realizatorul emisiunii “In gura presei” dezaprobånd gestul cåntaretului din finalul reclamei prin care acesta trimite un pupic tuturor fanilor. Amuzat si, deopotriva, scårbit de situatie, Badea a facut o comparatie intre imaginea care il infatiseaza pe Banica pupånd telespectatorii si cea a lui Viorel Lis dezbracat, afirmånd ca il ingretoseaza la fel de tare. Citeşte tot articolul

Mircea Badea s-a autoidentificat drept “imbecilul de la Antena 3”, pe care l-a chelfănit Mircea Dinescu, vineri, la Realitatea
de Marian SULTĂNOIU
GÂNDUL

Dacă pentru un răstimp de două zile, cititorul sau telespectatorul curios şi-a pus întrebarea “care-o fi imbecilul de la Antena 3, care a râs de reducerile salariale aplicate colegilor de la Realitatea, şi pe care l-a apostrofat Dinescu, în emisiunea lui Tănase”, odată cu începutul emisiunii “În gura presei”, de duminică seara, difuzată chiar pe postul Antena 3, lucrurile s-au clarificat. Citeşte tot articolul

Ion Cristoiu ameninta ca pleaca de la Antena 3 dupa cearta cu Mircea Badea
de D.G.
HotNews.ro
Luni, 6 iulie 2009, 18:59

Ion Cristoiu a declarat luni ca va realiza emisiunea « Zig-Zag » de la Antena 3 pana la sfarsitul lunii iulie, cand va inceta si colaborarea pentru emisiunea « Stirea zilei » : « ...la sfarsitul lunii august voi lua o decizie daca mai revin sau nu (...) 99% nu ma voi intoarce in toamna », a spus Cristoiu, citata de Mediafax. Citeşte tot articolul

Alte articole cu acelaşi subiect

Cotidianul - Cristoiu pleacă de la Antena 3

Gândul - Ion Cristoiu renunţă la Antena 3

Mediafax - Ion Cristoiu : 99% nu mă întorc în toamnă la Antena 3

Gardianul - Ion Cristoiu : 99% nu mă întorc în toamnă la Antena 3

Elena Udrea vrea turism pe banii altora
Teodora Trandafir
EVENIMENTUL ZILEI

CAMPANIE. A dat bani în stânga şi-n dreapta în multiplele deplasări, dar la campanii face economie.

Ministrul turismului, Elena Udrea, le-a cerut trusturilor de presă să-i ofere, gratuit, spaţii pentru campania „Turist în România”. Asta, după ce, la finele săptămânii trecute, le-a cerut firmelor de publicitate outdoor să-i pună la dispoziţie gratuit mai multe spaţii tot în acest scop. Citeşte tot articolul

Alte articole cu acelaşi subiect

GARDIANUL - Udrea tine secret castigatorul campaniei de promovare turistica

Hotnews - Ministrul Turismului solicita reclama gratuita in presa. Patronatele nu mai vor critici la adresa Elenei Udrea

Radioul Papei se transforma in post comercial
de Codrin Taut
HotNews.ro
Marţi, 7 iulie 2009, 0:04

Radio Vatican, post controlat in intregime de Scaunul Pontifical, a difuzat luni dimineata prima reclama din istoria sa de 80 de ani. Potrivit presei italiene radioul Papei a difuzat un spot publicitar al companiei energetice nationale a Italiei Enel, in limbile italiana, engleza, spaniola, franceza si germana. Citeşte tot articolul