Revista Presei CNA, 7 Decembrie 2009

07.12.2009


envoyer l'article par mail title=

• ACTUALITATE

Antena 3 a furat startul : exit-poll-urile la ora 20.59
Petrişor Obae
Paginademedia.ro

Posturile de ştiri nu au avut răbdare cu prezentarea rezultatelor exit-poll-urilor. Înainte de ora 21.00, Realitatea TV difuza două procente 52% - 48%, fără a le atribui candidaţilor. Citeşte tot articolul

Alt articol cu acelaşi subiect :

Evenimentul zilei - Antena 3 a scăpat pe post rezultatele exit-pollurilor

Comunicat CNA : Antena 3 a încălcat legea prin emisiunea « Studio electoral »
Mediafax

CNA atrage atenţia, printr-un comunicat semnat de vicepreşedintele instituţiei Ioan Onisei, că, prin emisiunea « Studio electoral Antena3 » difuzată duminică, de la 18.30, postul TV încalcă prevederile prin care este interzisă difuzarea de sondaje sau de mesaje electorale înaintea închiderii urnelor. Citeşte tot articolul

Antena 3 a forţat nota
Florentina Ciuverca
Evenimentul zilei

Antena 3 şi OTV au intrat în atenţia Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA) după ce au „strecurat” pe ecran ieri-seară, înainte de 21.00, rezultatele exit-pollurilor, deşi legea interzice acest lucru. Citeşte tot articolul

Antena 3 : Dezbateri electorale inainte de inchiderea urnelor, in ziua alegerilor
de V.O.
HotNews.ro
Duminică, 6 decembrie 2009, 20:00

Antena 3 si Realitatea TV au organizat, duminica seara, dezbateri pe tema alegerilor prezidentiale. Citeşte tot articolul

Antena 3 si Realitatea TV, atentionate de CNA pentru lipsa de echilibru in prezentarea candidatilor
de V.O.
HotNews.ro
Duminică, 6 decembrie 2009, 16:53

CNA a adresat, duminica, scrisori de atentionare posturilor Antena 3 si Realitatea TV pentru lipsa de echilibru in felul cum au fost tratati candidatii in materialele difuzate in prima parte a zilei alegerilor. Citeşte tot articolul

CNA a dormit în post în ziua alegerilor. DERAPAJE neamendate pe Realitatea şi Antena 3
Petrişor Obae
Paginademedia.ro

Realitatea TV şi Antena 3 au avut noroc în ziua alegerilor. Deşi ambele au făcut o serie de abateri de la lege, au scăpat neamendate.

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a rămas fără cvorum, în imposibilitatea de a lua o decizie prin vot. Canalele s-au ales doar cu o “scrisoare de atenţionare”. Citeşte tot articolul

Două posturi TV amendate de CNA în ajunul votului
Realitatea.net.
06 dec 2009, 17:35

Unu TV Piatra Neamţ şi Unu TV Deva au primit amenzi pentru emisiune electorale difuzate ieri. Realitatea TV şi Antena 3 s-au ales şi ele cu scrisori de atenţionare din partea Consiliului pentru mesajele electorale difuzate azi. Citeşte tot articolul

Radio România Actualităţi, somat de CNA pentru difuzarea unui material anti-Băsescu
Mediafax

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a decis, duminică, să someze public Radio România Actualităţi (RRA), pentru că a difuzat, în dimineaţa zilei celui de-al doilea tur al alegerilor prezidenţiale, un material în care este ironizat Traian Băsescu, fapt interzis de legislaţia audiovizuală. Citeşte tot articolul

Băsescu : Sassu, lacheu al dezinformării, a închis TVR pentru campania din turul II
Mediafax

Preşedintele Traian Băsescu a acuzat, vineri, « deplina mogulizare » a preşedintelui-director general al TVR, Alexandru Sassu, pe care l-a caracterizat ca fiind « un lacheu al dezinformării », care a închis televiziunea publică pentru campania electorală din turul II. Citeşte tot articolul

Un spot anti Băsescu a intrat pe post la Radio România în ziua alegerilor. Postul public se apără : “a fost un sabotaj”
Petrişor Obae
Paginademedia.ro

Un spot anti Băsescu a intrat pe post, la Radio România, chiar de ziua alegerilor. CNA a sancţionat radioul public cu somaţie publică. Reprezentanţii postului Radio România spun însă că reclama a intrat pe post fraudulos, printr-un sabotaj şi că este vorba de “secvenţe audio pirat”. Citeşte tot articolul

UPDATE AUDIO « Sabotaj » la Romania Actualitati : ancheta interna dupa ce postul a difuzat o « secventa audio pirat » cu continut denigrator la adresa candidatului Basescu. Ghe. Verman:e grav ca s-a intrat in sistemul informatic al radioului public
de C.I.
HotNews.ro
Duminică, 6 decembrie 2009, 13:43

Comitetul Director al Societatii Romane de Radiodifuziune a declansat o ancheta « pentru a verifica circumstantele a ceea ce se banuieste a fi un atac informatic extern asupra productiilor radiofonice ale Radio Romania Actualitati », potrivit unei informari SRR. Citeşte tot articolul

Directorul SRR îi scrie lui Băsescu : Nu excludem posibilitatea unui atac informatic extern la emisie
Mediafax

Directorul general al SRR, Maria Ţoghină, a transmis, duminică, o scrisoare către Traian Băsescu, în care precizează că apariţia unui clip de campanie pro-Mircea Geoană, în ziua votului, ar putea fi explicat printr-un « atac informatic extern în emisia postului ». Citeşte tot articolul

Alte articole cu acelaşi subiect :

Ziua - Doi directori din Radio Romania Actualitati risca demiterea din cauza spotului politic difuzat in ziua scrutinului

Ziua - Scandal la Radio Romania Actualitati : Ancheta interna dupa ce postul a difuzat o « secventa audio pirat » cu continut denigrator la adresa unui candidat

Ziua - Sabotaj la Radioul public

Exerciţiu de imaginaţie STUPID : sondaje cu peşti, cravate, maşini şi flori roşii şi portocalii
Petrişor Obae
Paginademedia.ro

Câteva site-uri şi-au pus imaginaţia la treabă într-un stupid exerciţiu de imaginaţie pentru prezentarea rezultatelor parţiale la ieşirea de la urne. Realitatea.net face trimitere la roşii, pepeni şi maşini în culorile celor doi candidaţi. EVZ.ro pune “pepenii de Dăbuleni” faţă în faţă cu “vinul de Murfatlar”. Citeşte tot articolul