Revista Presei CNA, 6 iunie 2008

06.06.2008


envoyer l'article par mail title=

Senso TV devine Canal 1
M.F.
Ziua

Consiliul National al Audiovizualului (CNA) a aprobat, ieri, cedarea licentei audiovizuale pentru televiziunea Senso TV, detinuta pana in prezent de Senso TV SRL, catre Locic Media SRL, societate controlata de Marius Locic, postul urmand sa-si modifice denumirea in Canal 1. In martie, Marius Locic a infiintat societatea comerciala Locic Media SRL, care are ca principal domeniu de activitate difuzarea de programe de televiziune. Citeşte tot articolul

Locic are licenţa pentru Senso TV
Andrei Crăciun
Evenimentul zilei

OFICIALIZARE. Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a aprobat ieri cedarea licenţei audiovizuale pentru televiziunea Senso TV, deţinută până în prezent de Senso TV SRL, către Locic Media SRL, societate controlată de omul de afaceri Marius Locic.

Postul Senso TV urmează să-şi modifice denumirea în Canal 1. Locic are un imperiu imobiliar şi încearcă să construiască un trust media (deţine acţiuni, printre altele, la publicaţiile „Atac“ şi „Interesul Public“). Citeşte tot articolul

Noua televiziune, Canal 1, riscă să intre în conflict cu CNA-ul
reporter Anca Zaharia/editor Iulian Leca
NewsIn

Vicepreşedintele Consiliului Naţional al Audiovizualului, Radu Teodorel, a declarat că în cazul în care televiziunea Senso TV, proaspăt rebrenduită Canal 1, îşi va schimba grila de programe, aşa cum intenţionează să facă, va avea de suportat consecinţele încălcării Legii Audiovizualului.

Vicepreşedintele Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA), Radu Teodorel, spune că, potrivit legii schimbarea grilei de programe trebuie anunţată la CNA.

« Nu au voie să schimbe grila de programe fără aprobarea noastră, acest lucru contravine legii Audiovizualului. Noi nu ştim nimic de această decizie a celor de la Locic Media. Vom discuta această problemă în următoarea şedinţă a CNA. În plus, nu ştiam nimic de nicio altă televiziune pe care domnul Marius Locic vrea să o deschidă », a declarat Radu Teodorel. Citeşte tot articolul

Senzaţional : Vântu e acţionar cu acte în OTV
de Iulia Bunea, Andreea Lupu
Adevarul

Dacă acum aproape trei luni, Magichand, un off-shore din Cipru, deţinea 20% din Ocram, companie care operează licenţa pentru OTV, în aprilie, locul acestuia a fost luat de GMG Media Box.

La această nouă firmă acţionar majoritar (70%) este off-shore-ul Bluelink Communicazione, care mai deţine şi 54,9% din Realitatea Media, trustul lui Sorin Ovidiu Vîntu. În acţionariatul GMG mai apar : Petromservice (19,9%) şi doi directori din Realitatea Media, Sorin Enache (director general) şi Constantin Druică (director de dezvoltare regională).

Cu toate acestea, Enache şi Druică declară că OTV nu face parte din trustul Realitatea Caţavencu, deoarece firma GMG Media Box este acţionar minoritar. Însă, Dan Diaconescu pretinde că a făcut acest parteneriat cu GMG cu scopul de a lista Ocram la Bursă. Citeşte tot articolul

Radioul va avea o faţă nouă
Mediafax
Adevarul

Societatea Română de Radiodifuziune (SRR) îşi va schimba, de la începutul lunii iulie, identitatea vizuală, noul look urmând să fie adaptat actualului stadiu de dezvoltare a instituţiei. Identitatea vizuală (logo, siglă, simbol, semnătură, culoare, corp de literă, stil de design) a fost creată în urma unui proces care a durat circa cinci luni, păstrându-se câteva elemente din sigla şi logoul pe care SRR le are în prezent.

Sassu elimină ultimii incomozi din conducerea TVR
Alexandra Badicioiu
Cotidianul

Fără a stabili o fişă a postului şi o ierarhie clară a noilor structuri, Consiliul de Administraţie al TVR a reorganizat brusc instituţia, săptămâna aceasta.

Miercuri, Consiliul de Administraţie al TVR a desfiinţat Departamentul de Producţie Editorială, condus de Cezar Ion, în cadrul Direcţiei Programe, şi a înfiinţat, în schimb, o nouă structură, Direcţia Editorială.

Deşi o viitoare reorganizare a instituţiei se anunţase de mai multă vreme, de către noua conducerea a TVR-ului, aceasta s-a produs brusc săptămâna aceasta, în condiţiile în care nu există fişe de post pentru noii şefi de departamente, nu au fost stabilite raporturile dintre noile direcţii şi nici o ierarhie clară a noilor structuri. Citeşte tot articolul

Rodica Culcer va ataca în instanţă decizia Tribunalului Bucureşti
Cotidianul

Rodica Culcer, directorul Direcţiei Emisiuni Informative şi Sport din TVR va ataca în instanţă decizia luată, joi, de magistraţii Tribunalului Bucureşti.

« Aştept motivarea Tribunalului cu privire la această decizie şi vom utiliza toate căile de atac de care dispunem. Voi merge mai departe ! », a declarat pentru NewsIn, Rodica Culcer.

Tribunalul Bucureşti a respins, joi, acţiunea formulată de Rodica Culcer, directorul Direcţiei Emisiuni Informative şi Sport din TVR, prin care a contestat decizia televiziunii publice de modificare a contractului său de muncă. Citeşte tot articolul

Culcer a pierdut lupta cu TVR
NewsIn
Adevarul

Tribunalul Bucureşti a respins, joi, acţiunea formulată de Rodica Culcer, directorul Direcţiei Emisiuni Informative şi Sport din TVR, prin care a contestat decizia televiziunii publice de modificare a contractului său de muncă. Avocatul Rodicăi Culcer a adus în instanţă decizii asemănătoare ale Curţii Drepturilor Omului de la Strasbourg. Sentinţa magistraţilor poate fi atacată cu recurs.

"Inima“ care a bătut cu ratinguri în case
Adevarul

În luna mai, Acasă TV a ajuns a doua televiziune din mediul urban, în prime time, datorită telenovelei de mare audienţă „Inimă de ţigan"

Sfârşitul sezonului fotbalistic nu a putut frâna căderea audienţelor tv din luna mai. Ultimele meciuri din Liga I şi din competiţiile europene n-au reuşit să-i reţină pe români în faţa micilor ecrane.

În locul televizoarelor, orăşenii au profitat de vremea bună pentru activităţi specifice anotimpului... Altfel spus, căldura a fost mai tare decât fotbalul, principalul furnizor de rating pentru multe posturi tv. În aceste condiţii, audienţele televiziunilor au scăzut uşor, cu o excepţie : Acasă TV. În luna mai, audienţa medie a postului Acasă TV a fost de 186.000 de telespectatori pe minut (1,6% rating, all-urban), conform măsurătorilor companiei GfK România. Cu această cifră, postul aparţinând americanilor de la CME devine a doua televiziune în sondajele de audienţă, devansând „la mustaţă" Antena 1. Acesta a înregistrat o audienţă medie de 180.000 de telespectatori pe minut (1,6% rating). Citeşte tot articolul