Revista Presei CNA, 5 martie 2008

05.03.2008


envoyer l'article par mail title=

Misiune imposibilă : „Opriţi căderea ratingului TVR !“
de Petre Barbu
Adevarul

În februarie, TVR 1 a avut o audienţă medie în prime time (orele 19-23), în mediul urban, de 285.000 de telespectatori, cu 43% mai mică decât în aceeaşi perioadă a anului trecut

Sondajele de audienţă tv în mediul urban, din luna februarie, confirmă, pe de o parte, ascensiunea sănătoasă a postului Acasă TV, staţionarea canalului de ştiri Realitatea TV în top 4 şi, pe de altă parte, pierderile constante de rating ale programului public TVR 1.

Acasă TV este singura televiziune care a avut în februarie cea mai consistentă creştere de audienţă în mediul urban (toată ziua) faţă de luna precedentă. A câştigat 30.000 de telespectatori, ajungând la o medie de 209.000 de persoane pe minut. Citeşte tot articolul

Travel Channel surprinde imaginea negativa a Romaniei
Ana Zidărescu
Evenimentul zilei

Hoteluri primitive, restaurante mizere si chelneri argatosi. Acestea au fost doar cateva dintre elementele care au transformat emisiunea realizatorului TV Anthony Bourdain intr-o critica dura la adresa Romaniei. Emisiunea care s-a difuzat saptamana trecuta pe postul Travel Channel a constituit una dintre cele mai negative prezentari ale Romaniei de pana acum. Citeşte tot articolul

Articol cu acelasi subiect :

HotNews.ro - Travel Channel redifuzeaza emisiunea despre Romania - de Bety Blagu

BBC atacă Al-Jazeera
Alexandru Bălă
Evenimentul zilei

Prestigioasa instituţie britanică va lansa, pe 11 martie, primul său post TV în Orientul Mijlociu. BBC World Service va lansa, pe 11 martie, un nou post de ştiri pe aglomerata piaţă din Orientul Mijlociu. Controversatul BBC Arabic, care a trebuit deja să înfrunte acuzaţiile că este doar o unealtă britanică de politică externă, va concura cu faimosul Al-Jazeera, la zece ani după ce precendenta încercare a BBC de a se „stabili“ în regiune a eşuat. Nigel Chapman, directorul „ramurii“ World Service a radioteleviziunii publice britanice, a declarat pentru „The Guardian“ că BBC Arabic va transmite iniţial doar 12 ore pe zi, urmând să intre, până în vară, în regim 24/7. Citeşte tot articolul

Silviu Ispas, Managing Director ARBOmedia România şi EMI România : „Avertismentul « Pică presa ! » e valabil în SUA, nu la noi”
de Andreea Lupu
Adevarul

Silviu Ispas vorbeşte dezinvolt despre businessul de presă. Ar putea să umple şapte casete de reportofon. Totuşi, când deschizi reportofonul, managerul de la ARBOmedia şi de la EMI Deutschland România devine dintr-o dată timid, ca un elev în prima zi de şcoală. Oricum, Ispas conduce o companie de presă care se află în plină ofensivă pe piaţa locală.

  • „Adevărul" : De mai bine de o lună ARBOmedia are o nouă agenţie : ARBOinteractive. Ce înseamnă pentru ARBO vânzarea de publicitate pentru platforma socială de comunicare HI5 ?
  • Silviu Ispas : Pentru noi înseamnă mult, pentru că se concretizează strategia europeană a grupului ARBO, pe divizii de business, şi nu pe divizii regionale, adică pe produse editoriale. Din punctul meu de vedere, venirea HI5 în România înseamnă schimbarea clasamentelor, în condiţiile în care şi HI5 va avea cifre măsurate de SATI. Lucrurile vor sta cu totul şi cu totul altfel pe piaţa de publicitate. Citeşte tot articolul

Senzationalul domn Stan
Alin Ionescu
Cotidianul

Ma simt usor exasperat ! Asta fiindca am nimerit intr-o seara pe Antena 3, la emisiunea „Sinteza Zilei“. Mai, frati telespectatori, au fost minute in sir in care nu ma hotaram in ce directie s-o apuc : sa pling, sa rid, sa ma scarpin in crestet ca un taran care asista la un spectacol de striptease oferit de un extraterestru euforic ? Citeşte tot articolul

Trampa si ecranul
de Redactor
Academia Catavencu

♦ Desi nu sint un pasionat al sportului, am ascultat fara sa vreau, in taxi, un dialog intre prezentatorul unei emisiuni de la Sport Total si Leonard Doroftei, pe care crainicul l-a botezat mai intii „Lucian Doroftei“. De la Lucian Bute, evident. Cel mai mult insa mi-a placut urmatoarea fraza a prezentatorului : „Leonard, am inteles ca nici tu, nici eu nu am vazut meciul“. Tare si logic ! Eu cred ca meseria de comentator de box e la fel de periculoasa ca aceea de boxer sau cel putin are efecte asemanatoare pe termen lung : vorbesti de parca ai fi batut in cap. Citeşte tot articolul

ProSiebenSat.1 a obtinut venituri de 2,7 miliarde euro in 2007
Business Standard

Grupul media ProSiebenSat.1 a anuntat, recent, o crestere a veniturilor de exploatare pentru 2007 cu 36% mai mari fata de 2006, acestea atingand nivelul de 661 milioane de euro, potrivit unui comunicat. Nivelul vanzarilor a crescut cu 29%, ajungand la nivelul de 2,7 mld. euro. Profitul net a ajuns la nivelul de aproape 90 mil. euro. Oficialii ProSieben au declarat ca se asteapta la o crestere semnificativa si pentru 2008, fara a da alte detalii. In vara lui 2007, grupul ProSiebenSat.1 a fuzionat cu trustul media Scandinavian Broadcasting System (SBS). Acesta din urma a avut o valoare estimata de aproximativ 3,3 miliarde euro, inclusiv datoriile. Publisherul olandez Telegraaf Media Groep detine 20% din SBS, din portofoliul caruia fac parte Voice TV din Finlanda si TV2 din Ungaria. Managerii SBS detin si ei 6% din trustul scandinav. Citeşte tot articolul