Revista Presei CNA, 5 august 2008

05.08.2008


envoyer l'article par mail title=

Razboiul cablistilor naste conflicte intre vecinii de bloc
P.B.
GARDIANUL

Scandalul generat de faptul ca Liga I nu se vede decât pe televizoarele conectate la reteaua de cablu RCS ia amploare. Mai nou, au izbucnit conflicte intre microbisti si administratorii din blocuri, care nu permit accesul RCS-ului, pentru ca deja exista UPC. Intre timp, marea majoritate a iubitorilor de fotbal din România a aflat ca nu va putea viziona derby-ul dintre Rapid si CFR Cluj, din etapa a treia. Meciul va fi transmis de GSP TV, nu de Antena 1, pe care se poate vedea Poli Iasi – Steaua. Citeşte tot articolul

Realitatea aduce primul talk radio în România
Alexandra Badicioiu
COTIDIANUL

Realitatea FM îşi păstrează numele, dar îşi schimbă profilul.

De la 1 octombrie, Realitatea va lansa un radio nou sub un nume vechi. Realitatea FM va deveni un talk radio, spune Teodor Tiţă(foto), redactorul-şef al postului. Echipa noului post este în formare. Şase oameni au venit pe filiera BBC, care şi-a închis vineri porţile secţiei în limba română. „Vor veni oameni şi din alte părţi. Va fi un radio nou, altfel decât ne-am obişnuit în România”, explică Tiţă, 30 de ani, trecut şi el trei ani prin BBC, alţi trei prin Europa FM şi încă unul ca senior editor la cotidianul ,,Business Standard’’. Citeşte tot articolul

Radiourile au prins viteză cu reclamele auto
de Petre Barbu
ADEVARUL

Volumul brut de publicitate în piaţa radio a crescut în primul semestru cu 32%, din cauza bugetelor alocate de producătorii şi dealerii auto

România Actualităţi a intrat în forţă pe piaţa publicităţii. În primul semestru al anului, postul public a difuzat 6.838 de clipuri, cu 37% mai mult decât anul trecut.

Operatorii de telefonie mobilă, dealerii auto şi hipermarketurile au fost principalii clienţi publicitari ai radiourilor în prima jumătate a acestui an. Sunt investitori tradiţionali în piaţa radio, care îşi cresc bugetele în fiecare an. Citeşte tot articolul

De unde îşi iau românii porţia de informaţii ?
de Andreea Lupu
ADEVARUL

Mai mult de o treime din cititori consideră că ziarele locale sunt principalii furnizori de informaţii, conform unui sondaj realizat de Institutul Naţional pentru Studii de Opinie şi Marketing (INSOMAR). Acestea sunt urmate de tabloidul „Libertatea« (18%) şi de cotidienele „Jurnalul Naţional » (15%), „Adevărul« (9%) şi „Evenimentul zilei » (8%).

Pro TV este postul de televiziune ales de peste 30% din români, din ţară şi din străinătate, pentru a-şi primi zilnic informaţiile. Acesta este urmat de canalul tv de ştiri, Realitatea TV (22%). Rivalul postului lui Adrian Sârbu, Antena 1, ocupă locul al treilea, votat de 16% din români. Mai mult de 12% au ales televiziunea publică ca fiind principala sursă de informaţii de actualitate, însă doar 6% urmăresc Antena 3 pentru ştirile zilei. Citeşte tot articolul

Şeful Sportului de la TVR, „singur“ înainte de Olimpiada
Cosmin Popan
COTIDIANUL

Ioan Todan, şeful Sportului din TVR, povesteşte pentru Cotidianulcum a primit plecarea „starurilor“ din departament şi cum se va descurca postul public fără fotbalul intern.

Ajuns la 41 de ani trăiţi alături de Televiziunea Română, Ioan Todan pare mai descoperit ca niciodată în materie de comentatori şi reporteri sportivi. După plecarea „greilor“ Naum, Grădinescu şi Enăchescu, directorul departamentului Sport din TVR, care are în faţă o Chină de acoperit, vorbeşte pentru Cotidianul despre cum se pregăteşte o Olimpiadă cu doi ani înainte, despre regulile stricte de la Beijing şi despre ce sporturi e gata să mai ridice la rampă. Citeşte tot articolul

Murdoch se duce în India
de Elena Stanescu
ADEVARUL

Compania magnatului australian al media Rupert Murdoch (foto), News Corp, plănuieşte o investiţie de 100 milioane de dolari pentru a deschide şase canale regionale de televiziune în India. Canalele de televiziune vor emite în şase limbi străine sub numele de Star. Citeşte tot articolul