Revista Presei CNA, 5 Decembrie 2008

05.12.2008


envoyer l'article par mail title=

Dispute la CNA pe marginea abaterilor de la sfarsitul campaniei electorale
de C. Moga
HotNews.ro
Joi, 4 decembrie 2008, 16:48

CNA e pe cale sa dea uitarii unele derapaje de la legea audiovizualului identificate in timpul campaniei electorale, fapt ce a starnit nemultumirea unor membri ai Consiliului, in sedina de joi a acestui for. Membrul CNA Gelu Trandafir si presedintele Consiliului, Rasvan Popescu, s-au contrat in cadrul sedintei pe tema unor nereguli semnalate sau identificate la sfarsitul campaniei electorale. Aceste situatii, lasate nerezolvate, ar putea crea un precedent pentru alegerile prezidentiale si europarlamentare de anul viitor, afectand suplimentar si autoritatea institutiei, a sustinut Gelu Trandafir, membru CNA. La randul sau, Rasvan Popescu a spus ca s-a terminat campania si ca in ansamblu lupta electorala s-a desfasurat in conditii acceptabile. Citeşte tot articolul

APD/Bubele scrutinului de duminică
JURNALUL NATIONAL

Asociaţia Pro Democraţia (APD) a prezentat ieri problemele votul uninominal, cum ar fi rata alarmantă a absenteismului, fraude favorizate de atitudinea rigidă a BEC, pomana electorală, durata scurtă a campaniei electorale sau dimensiunea inegală a colegiilor.

Preşedintele APD, Cristian Pârvulescu, a declarat ieri că observatorii Pro Democraţiei au constatat multe nereguli în desfăşurarea alegerilor, dar acestea nu pot fi probate. El a spus că fraudele au fost favorizate şi de pomana electorală, de cumpărarea voturilor, a mai spus Pârvulescu. Citeşte tot articolul

CNA le cere televiziunilor sa se amendeze singure
Theodora Soica
GARDIANUL

Consiliul National al Audiovizualului (CNA) are in plan sa organizeze, la începutul anului 2009, o întâlnire cu sefii televiziunilor centrale, pentru a se gasi o solutie prin care posturile sa-si sanctioneze din interior abaterile de conduita profesionala ale angajatilor lor. „Aceasta întâlnire îsi va propune sa gaseasca o formula de coreglementare, în asa fel încât, pe de o parte, noi sa mergem înainte cu masurile noastre legale, cu amenzile si sanctiunile pe care le dam noi, dar în cazul unor abateri sa existe si posibilitatea de sanctionare interna, în interiorul redactiilor, astfel încât în ansamblu efectul sa fie de mai multa curatenie în programele din audiovizual”, a spus Rasvan Popescu (foto), presedintele CNA. Citeşte tot articolul

UPC-RCS-SESIZARE / UPC a sesizat Consiliul Concurenţei cu privire la “campania mincinoasă” a RCS pentru GSP TV
Media Expres

UPC a sesizat Consiliul Concurenţei şi a notificat Consiliul Naţional al Audiovizualului cu privire la afectarea afacerilor proprii şi ale altor companii de cablu după ce campania RCS a difuzat unele mesaje de promovare a serviciilor sale de cablu şi DTH care conţin GSP TV.

Potrivit unei adrese transmise Consiliului Concurenţei şi CNA, în 28 noiembrie, UPC România afirmă că RCS& RDS « răspândeşte afirmaţii mincinoase referitoare la campaniile de servicii CATV concurente care nu redistribuie canalul GSP TV, cum este şi cazul UPC România, afirmaţii care sunt de natură să dăuneze bunului mers şi să producă grave prejudicii atât companiei UPC România, cât şi altor companii concurente cu RCS, care nu redistribuie GSP TV ». Citeşte tot articolul

Femei în ipostaze degradante la “Silent library”
COTIDIANUL

CNA a decis joi să someze public postul B1 TV pentru emisiunea “Silent library”, în care femeile sunt prezentate în “ipostaze degradante”, cerând televiziunii să mute programul care o are ca protagonistă pe Simona Sensual după ora 22.00, transmite MEDIAFAX.

CNA a analizat ediţiile din 2 şi 9 noiembrie ale emisiunii “Silent library”. Producţia se difuzează duminica, începând de la ora 20.30, fără a fi marcată pentru protecţia copiilor, potrivit Consiliului. Conform Direcţiei Monitorizare a CNA, în fiecare episod al emisiunii este prezentată o gaşcă formată din şase prieteni care merg la bibliotecă pentru a se distra jucând cărţi. Cel care pierde este supus unor pedepse, stabilite de Simona Sensual. Citeşte tot articolul

Dogan a primit licenta pentru televiziunea pentru copii Lolipop TV
de C.M.
HotNews.ro
Joi, 4 decembrie 2008, 14:50

Dogan Media International a primit, joi, licenta audiovizuala prin satelit pentru infiintarea unui post de televiziune pentru copii - Lolipop TV. Postul va fi lansat cel mai probabil in luna martie, cu un buget de 1 milion de euro. Programul isi propune sa se diferentieze pe piata cu emisiuni mai variate pentru copii, oferind o alternativa la posturile care difuzeaza exclusiv desene animate.

Lolipop TV va difuza in proportie de 60% emisiuni proprii, urmand ca restul de 40% sa fie acoperit cu emisiuni pentru copii achizitionate din Turcia, Franta si tarile nordice din Europa. Publicul tinta al postului sunt copiii cu varste cuprinse intre 3-13 ani. Citeşte tot articolul

Kanal D va avea un frate mai mic
COTIDIANUL

CNA a acordat licenţă Lolipop TV, care va fi lansat de trustul turcilor cu 820.000 de euro.

Noul target al turcilor de la Dogan, în România, sunt copiii cu vârste cuprinse între 3 şi 13 ani. Trustul, care deţine pe piaţa românească şi Kanal D, a prezentat Consiliului Naţional al Audiovizualului planurile noului post, prin Irina Radu, director de programe Kanal D România, Ozgur Ozubek, director Strategy and Business Development Kanal D România, Bogdan Teica, director tehnic, şi Andreea Dinescu, reprezentant al Kanal D pentru relaţia cu CNA. Citeşte tot articolul

Dogan deschide in Romania Lolipop TV
R.I.
BUSINESS STANDARD

Dogan Media International, ce opereaza in Romania postul Kanal D, va lansa, cu o investitie previzionata la 820.000 de euro, postul pentru copii Lolipop TV, dupa ce a primit licenta de la Consiliul National al Audiovizualului (CNA), potrivit lui Ozgur Yasar Ozubek, director Strategy, Investments and Business Development al companiei. Citeşte tot articolul

Primul semn al crizei în media româneşti : concedieri la N24
COTIDIANUL

Televiziunea N24, deţinută, alături de Naţional TV, de fraţii Micula, se va reformata de anul viitor : mai multe documentare, mai puţine ştiri, mai puţini oameni.

Gabriela Grecu, coordonator presă Centrul Naţional Media, a declarat pentru MEDIAFAX că trustul va concedia mai mulţi jurnalişti, printre care Bogdan Gamaleţ, Dana Maxim şi Doru Braia. Motivul : postul N24 îşi schimbă formatul începând cu februarie 2009, fapt ce implică, pe lângă schimbarea grilei de programe, şi concedierea mai multor jurnalişti. Citeşte tot articolul

Postul N24, restructurat pe fondul crizei
Sorina Iordan
BUSINESS STANDARD

Televiziunea de stiri N24, care face parte din grupul fratilor Micula, va fi complet restructurata pana la inceputul lunii februarie 2009, principalele schimbari survenind la nivelul echipei, care va fi injumatatita, si la nivelul grilei de programe. Restructurarea vine ca urmare a efectelor crizei financiare pe piata romaneasca. Gabriela Grecu, coordonator presa la Centrul National Media, a explicat pentru Business Standard ca postul N24 va ramane un canal de stiri, insa va difuza mai putine buletine de stiri in direct si mai multe emisiuni inregistrate, cum ar fi reportaje sau anchete. Citeşte tot articolul

„Liga lu’ Mitică“ a pierdut audienţă şi publicitate
Petre Barbu
ADEVĂRUL

Audienţa medie a meciurilor din turul campionatului intern a scăzut cu 33% la nivel naţional şi cu 19% în urban faţă de anul 2007. Antena 1 a fost locomotiva audienţelor. În schimb, GSP TV, datorită acoperirii deficitare, a frânat creşterea ratingurilor.

Cele 153 de meciuri disputate în turul Ligii I, transmise de Antena 1 şi de GSP TV, au înregistrat în mediul urban un rating mediu de 2,1%. Audienţa este cu 19,2% mai mică decât cea din turul anului 2007, când partidele au fost difuzate de cinci televiziuni. Citeşte tot articolul

Schimbari in conducerea diviziei business a grupului Realitatea-Catavencu
de C.I.
HotNews.ro
Joi, 4 decembrie 2008, 19:00

Conducerea executiva a The Money Channel este asigurata de la 1 decembrie « la nivel de divizie », Onut Dragomirescu urmand sa paraseasca pozitia de managing director al acestui post si grupul Realitatea-Catavencu de la inceputul anului viitor, potrivit unei informari remise HotNews.ro de divizia business a grupului. Aceasta anunta totodata si trei redactori-sefi adjuncti la publicatia Business Standard, dintre care unul se va ocupa de noul portal de business Money.ro. Citeşte tot articolul

Discovery Networks Europa Centrala isi consolideaza echipa din Romania
Sorina Iordan
BUSINESS STANDARD

Discovery Networks Europa Centrala anunta numirea lui Adrian Luca in pozitia de On-Air Manager pentru Romania. El este responsabil cu supervizarea productiei si a programarii campaniilor de promovare on-air.

În cadrul companiei, el raporteaza direct catre Alexandra Tiganas (Ada Roseti), Channel Manager Romania, Discovery Networks Europa Centrala. Citeşte tot articolul

O campanie Avon-CJI indeamna la cresterea respectului pentru femei
de C.M.
HotNews.ro
Joi, 4 decembrie 2008, 19:58

In Romania, in fiecare minut doua femei sunt victime ale violentei domestice. Pentru educarea publicului si sustinerea proiectelor sociale care combat acest fenomen, Avon Romania, cu sprijinul Centrului pentru Jurnalism Independent, a lansat « Campania Respectului pentru Femei ». Cu ocazia lansarii campaniei a avut loc o dezbatere pe aceasta tema, la care au participat Raluca Kisescu - director marketing AVON Romania, Ioana Avadani - director executiv Centrul pentru Jurnalism Independent, Aurora Liiceanu - psiholog, Lidia Stoichici - director de dezvoltare, Touched Romania, Mihaela Mostavi - presedinte, Agentia Nationala pentru Protectia Familiei si Ramona Cirlig - asistent de program, Fondul ONU pentru Populatie. Citeşte tot articolul

Antena 3 lansează site-ul de promoţii totulredus.ro
Petrişor Obae
Pagina de Media

Ofertele cu reduceri ale magazinelor clasice au fost reunite într-un proiect online al Antenei 3 : site-ul totulredus.ro. Pagina de internet conţine informaţii despre produsele la care se aplică reduceri de preţ de la majoritatea retailerilor de pe piaţă. Citeşte tot articolul

Ascensiunea „fetelor de la pagina 5“
Anca Nicoleanu
COTIDIANUL

Andreea Mantea, Roxana Ionescu şi Simona Suhoi, zisă Sensual, au devenit cunoscute după ce şi-au arătat nurii în tabloide, la rubricile destinate aspirantelor la celebritate.

Andreea Mantea a fost chiar „Fata de la pagina 5 a anului 2006“. Ulterior, a obţinut locul 2 la Miss Playboy 2006, a apărut în prezentări pentru Jolidon şi Rita Mureşan şi în reclame publicitare pentru Bergenbier şi Romtelecom. A fost vecina lui Răzvan şi a lui Dani la matinalul de la Antena 1, iar acum prezintă, alături de Mircea Radu, „Din dragoste“. „Apariţia mea în cadrul acelei rubrici a însemnat primul pas către o carieră în showbiz. Rampa de lansare consider că a fost, mai degrabă, apariţia în « Playboy », pentru că, fără aceasta, aş fi putut fi şi eu una dintre miile de fete de la pagina 5 de care nu-şi mai aminteşte nimeni“, spune Andreea. Citeşte tot articolul

« Destul » cu Magda Ciumac !
Corina Stoica
GARDIANUL

♦ Mi-am impus sa rezist cateva minute urmarind emisiunea „Inelul cu diamant”, de la Euforia TV, unde s-au adunat mai toate starletele care viseaza sa devina vedete, alias Magda Ciumac (care a fost eliminata, saraca), Sexy Braileanca, precum si o divusoara cu antecedente zdravene in materie de aparitii TV penibile, Andreea Tonciu (sau Tontu ?). Zicea ea despre o concurenta la inima arabului milionar : „N-are forme, parul nici atat, n-are buze...”. Ori vocabularul tau e cam rudimentar, ori producatorii emisiunii au acceptat in concurs vreo vietate dubioasa, fara forme si fara buze. Ei, dar nu-i nimic, ca si-a luat-o don’soara Tonciu imediat, cand vietatea a replicat : „Mi se pare o persoana de plastic”. Eu credeam ca-i de carton, dar ma rog, merge si de plastic, daca vrei. Citeşte tot articolul