Revista Presei CNA, 4 februarie 2009

04.02.2009


envoyer l'article par mail title=

« 112 Poliţia în acţiune », somată de CNA
MEDIAFAX
BUCUREŞTI / 13:15, 3.02.2009

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a decis, marţi, să someze public postul Prima TV, pentru emisiunea « 112 Poliţia în acţiune » din 19 ianuarie şi pentru un promo al programului, pentru că acestea nu au respectat legislaţia audiovizuală.

Potrivit CNA, în emisiunea « 112 Poliţia în acţiune » din 19 ianuarie s-a realizat o reconstituire a unei crime din Bucureşti, în care o tânără a fost ucisă de un fost iubit. Postul a făcut reconstituirea cazului prezentând imagini neblurate, în care fata apărea plină de sânge, având un impact emoţional foarte mare. Citeşte tot articolul

« În direct cu numerologul » şi « În direct cu astrologul », interzise de CNA
MEDIAFAX
BUCUREŞTI / 13:26, 3.02.2009

CNA a decis, marţi, să interzică difuzarea emisiunilor « În direct cu numerologul » şi « În direct cu astrologul », difuzate de Antena 1, OTV şi Favorit TV, întrucât, potrivit legislaţiei audiovizuale, televiziunile nu pot difuza emisiuni interactive în care publicul apelează la vrăjitori şi ghicitori. Potrivit CNA, OTV a difuzat emisiunile « În direct cu numerologul » pe 19, 22, 23, 24 şi 25 ianuarie şi « În direct cu astrologul », pe 20 şi 21 ianuarie. Antena 1 a difuzat emisiunea « În direct cu numerologul » pe 27 ianuarie. Totodată, Favorit TV a difuzat acelaşi gen de emisiune în data de 25 ianuarie. Citeşte tot articolul

Paranormalii tv reclamă impostura din breaslă
Cristian Bandea
COTIDIANUL

De la practicile shamanice şi voodoo la medicina alternativă, paranormalul de pe micile ecrane stă permanent sub ameninţarea imposturii.

Nişa paranormalului are potenţial, spun cei care o promovează pe tv. Pentru Oreste, ezoterismul a însemnat chiar relansarea carierei, prin emisiunea „Codul lui Oreste”, difuzat la început pe Antena 2, iar acum, sub forma unui nou sezon, pe B1 TV, în fiecare vineri, de la ora 22.00. Paranormalul este luat foarte în serios de fostul coleg de glume al lui Mircea Badea. Citeşte tot articolul

Adio ghicitului la TV
Z. O.
ZIUA

Membrii CNA au decis, marti, interzicerea difuzarii emisiunilor « in direct cu numerologul » si « In direct cu astrologul », difuzate de posturile Antena 1, OTV si Favorit TV.

Consiliul a declarat ca legislatia audiovizuala nu permite ca televiziunile sa difuzeze emisiuni interactive cu vrajitori si ghicitori, informeaza ziare.com. Citeşte tot articolul

CNA a interzis vrăjitorii
EVENIMENTUL ZILEI

SEVERITATE. În şedinţa sa de ieri, Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a luat hotărârea să interzică difuzarea emisiunilor „În direct cu numerologul“ şi „În direct cu astrologul“, aparţinând posturilor Antena 1, OTV şi Favorit TV. Citeşte tot articolul

Adevărul acuză GSP de concurenţă neloială
MEDIAFAX
BUCUREŞTI / 15:11, 2.02.2009

Adevărul Holding a sesizat Consiliul Concurenţei, Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor, Clubul Român de Presă şi Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal cu privire la concursul « Meciul pentru 1 milion de euro », organizat de Gazeta Sporturilor.

« Adevărul Holding consideră necesar acest demers din cauza similitudinilor evidente dintre concursul ClickMania, organizat de Adevărul Holding prin ziarul Click ! şi revista Click ! pentru femei, şi concursul « Meciul pentru 1 Milion de euro », iniţiat de trustul Intact în paginile Gazetei Sporturilor », informează un comunicat remis MEDIAFAX. Citeşte tot articolul

Copiii îndopaţi cu televiziune devin depresivi în adolescenţă
de Mădălina CHIŢU
GANDUL

Narcisa Iorga, membru CNA, spune că băieţelul ei Vlad petrece cel mult patru ore în faţa televizorului

TV-ul afectează funcţiile cognitive şi dezvoltarea emoţională a individului

Copiii care petrec mai mult de cinci ore în faţa televizorului riscă să devină depresivi la adolescenţă, susţin cercetătorii de la Facultatea de Medicină a Universităţii din Pittsburgh. Oamenii de ştiinţă au analizat, la debutul studiului în 1995, timpul petrecut de 4.142 de adolescenţi care nu aveau depresii urmărind emisiuni TV, jucând jocuri pe calculator sau ascultând emisiuni radio, în condiţiile în care, la momentul respectiv, DVD-urile şi internetul nu erau folosite. Citeşte tot articolul

Privitul în exces la tv dăunează sănătăţii copiilor
Ramona Draghici
COTIDIANUL

Minorii care se uită prea mult la televizor şi folosesc peste măsură Internetul pot avea probleme de ordin psihic, se arată într-un studiu recent realizat în Marea Britanie.

Expunerea excesivă a copiilor la programele tv şi Internet îi face pe aceştia mai materialişti, ceea ce le afectează în timp relaţia cu părinţii, dar şi sănătatea mentală, arată principalele concluzii ale unui studiu recent, potrivit ,,The Telegraph’’, citat de NewsIn. Citeşte tot articolul

Televiziunea si jocurile video in exces provoaca depresie tinerilor
GARDIANUL

Timpul excesiv de mare petrecut în fata televizorului sau jocurile video pot determina aparitia depresiei în cazul tinerilor adulti, este concluzia unui studiu publicat in revista Archives of General Psychiatry. Cercetatorii de la Facultatea de Medicina a Universitatii din Pittsburgh (Pennsylvania) au analizat, la debutul studiului în 1995, timpul petrecut de 4.142 de adolescenti care nu aveau depresii urmarind emisiuni tv, jucând jocuri pe calculator sau ascultând emisiuni radio, în conditiile în care, la momentul respectiv, DVD-urile si internetul nu erau folosite. Citeşte tot articolul

Televiziunea şi jocurile video, posibile cauze ale depresiei
MEDIAFAX

Timpul excesiv petrecut în faţa televizorului sau jucând jocuri video poate determina apariţia depresiei în cazul tinerilor adulţi, potrivit unui studiu publicat în revista Archives of General Psychiatry.

Cercetătorii de la Facultatea de Medicină a Universităţii din Pittsburgh (Pennsylvania) au analizat, la debutul studiului în 1995, timpul petrecut de 4.142 de adolescenţi care nu aveau depresii urmărind emisiuni TV, jucând jocuri pe calculator sau ascultând emisiuni radio, în condiţiile în care, la momentul respectiv, DVD-urile şi internetul nu erau folosite. Citeşte tot articolul

RC investeşte un milion de euro în divizia de business
COTIDIANUL

Grupul de presă Realitatea-Caţavencu (RC) anunţă o investiţie de aproximativ un milion de euro în procesul de integrare a celor trei redacţii „The Money Channel“, „Business Standard“ şi „MONEY EXPRESS“, brandurile Diviziei Business Media a grupului.

Mutarea celor trei redacţii împreună face parte din strategia de business a diviziei şi are ca scop transformarea acesteia într-o entitate complet integrată, pornind de la targetul comun căruia cele trei produse media i se adresează, potrivit unui comunicat de presă. Citeşte tot articolul

Realitatea-Caţavencu anunţă o investiţie de un milion în noul sediu Money Channel
HOTNEWS
Postat in Presa scrisă, Radio/TV/YouYube de Iulian Comanescu pe 3 February 2009, la ora 3:10 pm

Un comunicat de presă spune despre o investiţie de aproximativ un milion în integrarea redacţiilor The Money Channel, Business Standard şi Money Express. Mai la vale aflăm de mutarea The Money Channel şi studiouri noi.

Realitatea Catavencu investeste 1 milion de euro in integrarea diviziei de business.

Realitatea Catavencu anunta o investitie de aproximativ un milion de euro in procesul de integrare a celor trei redactii The Money Channel, Business Standard si Money Express, brandurile Diviziei Business Media a grupului. Citeşte tot articolul

Începutul de an, sărac în reclame TV
Autor : Petre Barbu
ADEVARUL

În ianuarie, volumul de publicitate a fost cu 25% mai mic decât cel din 2008. Orice telespectator ceva mai atent a observat, în luna abia încheiată, cât de sărace au fost calupurile publicitare. Sunt semne îngrijorătoare pentru posturile comerciale.

Teoria spune că, în fiecare an, ianuarie este o lună proastă în publicitate. Oamenii şi-au cheltuit banii de sărbători, consumă mai puţin, iar companiile de abia îşi stabilesc bugetele de marketing pentru întregul an. De obicei, pe micile ecrane, în această lună, se difuzează aşa numitele „cozi”, reclamele rămase nedifuzate din luna precedentă, conform contractelor. Citeşte tot articolul

TVR e in cadere libera, Radio Romania urca in audiente
Theodora Stoica
GARDIANUL

Postul national de televiziune pierde din ce in ce mai mult din popularitate, iar asta se intampla pe bani publici. In acelasi timp, Radio Romania a crescut in audiente, in ciuda faptului ca, in 2008, a beneficiat de un buget mai mic cu aproximativ 12 milioane de euro fata de cel al SRTv. Radio Romania a fost lider de audienta in mediul urban inca de la mijlocul anului trecut, in timp ce TVR 1 a incheiat anul 2008 pe locul 7 in topul audientelor. Citeşte tot articolul

NOU ! Creierul ca o piaţă de vechituri
Alin Ionescu
COTIDIANUL

Sunt convins că, în câţiva ani, acest tzunami al ştirilor în flux va ajunge să deformeze ireversibil relaţia telespectatorului cu realul.

Mai cred că singura pavăză a minţii omeneşti în faţa inflaţiei de informaţie e şansa uitării. Dar şi aşa apar sechele, în sensul că memoria omului ştirizat îşi pierde continuitatea. Mâine uită tot ce a aflat azi. Şi e normal ! Omul informat are zilnic nevoie de un creier spălat în care să-şi înghesuie noile nimicuri. Citeşte tot articolul

Trampele - 4 februarie 2009
ACADEMIA CATAVENCU

★ Îl ştiţi pe Iliuţă-numerologie ? Fascinant, trebuie să-l prindeţi măcar o dată. Am impresia că o arde la Antena 1 şi la OTV. Suni, spui data naşterii plus numele, iar omul îţi dezvăluie viitorul. Cum face ? Simplu, a explicat chiar el, vineri după-amiază : „M-a făcut Dumnezeu paranormal !“. Iată un exemplu. Sună doamna Marioara, născută la ’928. Iliuţă i-a ghicit numele. Doamna e impresionată. Citeşte tot articolul

Cum ieşim din criză ?
Christian Mititelu
EVENIMENTUL ZILEI

Toate guvernele îşi pun această întrebare şi toate vor trebui să cântărească consecinţele măsurilor pe care le iau astăzi.

Ne aflăm în pragul unei recesiuni mondiale severe şi prelungite. Nici unul dintre şefii de state şi guverne, economiştii şi oamenii de afaceri reveniţi de la tradiţionala reuniune de la Davos nu a contestat această stare de fapt. Economia mondială se comportă ca un bolnav diagnosticat de numeroşi medici. Se ştie de ce suferă, trebuie tratat cât mai repede, dar aceeaşi diagnosticieni nu ştiu cum. Citeşte tot articolul