Revista Presei CNA, 4 Noiembrie 2009

04.11.2009


envoyer l'article par mail title=

• ACTUALITATE

Antena 3, amendată pentru lipsa de imparţialitate a Gabrielei Vrânceanu Firea
Mediafax

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a decis, marţi, să amendeze cu 5.000 de lei Antena 3, pentru emisiunea electorală « Ştirea zilei » din 23 octombrie, în care moderatoarea programului, Gabriela Vrânceanu Firea, nu a respectat legislaţia audiovizuală privind imparţialitatea. Citeşte tot articolul

AMENZI DE INTIMIDARE -Televiziunile, sub teroarea CNA
de Gabriela Antoniu
Jurnalul Naţional

Trei membri CNA, Narcisa Iorga (stânga), Ioan Onisei (centru) şi Gelu Trandafir (dreapta), au făcut scut pentru a-l proteja pe Traian Băsescu de dezbaterile de pe micul ecran. Citeşte tot articolul

CNA pune botniţă criticilor lui Băsescu
Dan Constantin
Jurnalul Naţional

Dintr-o instituţie a cărei raţiune de a fi este aceea de garant al interesului public, Consiliul Naţional al Audiovizualului s-a transformat într-o instituţie al cărui unic scop a devenit apărarea interesului preşedintelui Traian Băsescu şi al partidului care-l mai susţine. Citeşte tot articolul

Alt articol cu acelaşi subiect :

Cotidianul - Postul Antena 3, amendat cu 5.000 de lei de CNA, pentru neasigurarea imparţialităţii

Realitatea TV, somată pentru emisiunea « Ora de foc »
Mediafax

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a decis, marţi, să someze public postul Realitatea TV pentru emisiunea « Ora de foc », din 28 octombrie, în care nu s-a respectat legislaţia audiovizuală privind echilibrul şi imparţialitatea. Citeşte tot articolul

GRAMATICA PE STICLĂ : Care/pe care, dilema televiziunilor
Petrişor Obae
Paginademedia.ro

Posturile de televiziune au de multe ori probleme atunci când trebuie să folosească corect expresia “pe care“.

Campioni la această greşeală sunt N24 şi OTV, conform celui mai recent raport al Academiei Române, făcut la cererea CNA. Citeşte tot articolul

OTV, N24 si B1TV - campioanele greselilor gramaticale pe sticla
de C. M.
HotNews.ro
Marţi, 3 noiembrie 2009, 17:18

Posturile de televiziune au deseori probleme cand trebuie sa foloseasca corect semnele de punctuatie si expresiile « pe care » sau « ca si », arata ultimul raport al Academiei Romane privind calitatea limbii romane in audiovizual, raport realizat la cererea CNA.

Comparativ cu monitorizarile precedente, raportul indica o scadere semnificativa a numarului de greseli la televiziunile de stiri - Realitatea TV si Antena 3, precum si o crestere a numarului acestora la OTV si B1TV. Citeşte tot articolul

Alte articole cu acelaşi subiect :

Mediafax- CNA : OTV, N24 şi B1TV - cele mai multe greşeli de folosire a limbii române

Adevărul - OTV, corijent la limba română

Cotidianul - Limba română continuă să fie masacrată la radio şi tv

Evenimentul zilei - Campionii greşelilor gramaticale din media

Ziua - Corectati-i pe agramati !

Realitatea.net - Dezarcordurile şi greşelile de punctuaţie sunt prinicipalele abateri de la utilizarea corectă a limbii române, susţine un raport CNA

Gândul - RAPORT Consiliul Naţional al Audiovizualului avertizează - Topul greşelilor de limbă la TV

Gândul - Pandemia de agramatism

Gardianul - OTV, N24 si B1TV fac cele mai multe greseli de folosire a limbii române

Meciul Mircea Badea-Realitatea TV. Departajarea se face la calitatea publicului
Petrişor Obae
Paginamedia.ro

În gura presei şi Realitatea TV au mers aproape la egalitate în luna octombrie.

Emisiunea lui Mircea Badea a avut un avans extrem de mic (de câteva sute de telespectatori) – 203.790 de persoane, faţă de 203.010 la Realitatea TV. Citeşte tot articolul

Pe scurt : CRP si AJR au stabilit componenta Comisiei Media, Burda Romania incheie contractul de licenta pentru Men’s Health, iar Turcescu va avea o noua emisiune
de V.O.
HotNews.ro
Marţi, 3 noiembrie 2009, 20:01

Clubul Roman de Presa si Asociatia Jurnalistilor din Romania au definitivat componenta Comisiei de Media, care se va pronunta in probleme de deontologie si din care vor face parte reprezentanti ai ambelor organizatii, inclusiv Catalin Tolontan, Indira Crasnea, Cosmina Noaghea si - ca membru supleant - C.T. Popescu. Citeşte tot articolul

Alt articol cu acelaşi subiect :

Mediafax - CRP şi AJR au format Comisia Media

Ordonanţa de urgenţă privind referendumul, respinsă de Parlament
Mediafax

Camera Deputaţilor a respins, marţi, Ordonanţa de urgenţă 103/2009 privind organizarea referendumului, 198 de deputaţi fiind în favoarea respingerii, iar 83 împotrivă. Citeşte tot articolul

Alt articol cu acelaşi subiect :

Gardianul - Presedintele a fost refuzat. Referendumul lui Basescu nu a trecut de Parlament

• INTERVIU

„Vîntu şi Voiculescu îşi folosesc trusturile pentru a influenţa politica”
Mircea Marian, Ioana Lupea
Evenimentul Zilei
Extrase

Deşi îi reproşează lui Băsescu dezbinarea din societate, Crin Antonescu recunoaşte că şi în tabăra „anti” sunt oameni la fel de răi.

Preşedintele PNL, Crin Antonescu, invitat la „Interviurile 2+1” ale EVZ, a declarat că este corectă aprecierea făcută într-un raport Oxford Analytica potrivit căreia Sorin Ovidiu Vîntu şi Dan Voiculescu îşi folosesc trusturile de presă pentru a influenţa politica României. Citeşte tot articolul