Revista Presei CNA, 31 iulie 2008

31.07.2008


envoyer l'article par mail title=

Sexy-profesoara vrea două milioane de euro
de Liliana Nastase
ADEVARUL

CNA a decis că profesoarei Daciana Ana i s-a încălcat dreptul la viaţă privată prin difuzarea materialelor pornografice

Profesoara din Zalău Daciana Ana dă în judecată posturile tv care i-ar fi adus prejudicii de imagine prin publicarea filmelor porno a căror protagonistă este.

Decizia Consiliului Naţional al Audiovizualului de a sancţiona public televiziunile care au difuzat fotografiile şi filmuleţele cu partidele de sex dintre profesoara Florentina Daciana Ana şi soţul său pe motiv că s-ar fi încălcat viaţa privată şi dreptul la propria imagine naşte o serie de controverse. Citeşte tot articolul

Desfiintarea redactiilor in 2006 a avut ca rezultat grave disfunctionalitati. TVR a finalizat pe jumatate reorganizarea Directiei de Programe
Liliana Levinta, Patricia Marinescu
GARDIANUL

Consiliul de Administratie al Televiziunii Române a finalizat, marti seara, procesul de reorganizare a Directiei de Programe, inceput cu data de 4 iunie. Aceasta masura reprezinta unul dintre obiectivele asumate de conducerea TVR, inca de la inceputul mandatului, noua organizare urmarind criterii de eficienta.

In urma reorganizarii si, respectiv, a înfiintarii, desfiintarii si transferurilor de posturi, Directia Programe a TVR - condusa în prezent de Horia Romanescu - va fi formata din departamentele : TVR 1, TVR 2, TVR 3, TVR Cultural, TVR International, TVR Info, TVR New Media, Film si Serviciul Coordonare Difuzare Programe, în total 166 de posturi. Pentru canalele TVR3 si TVR Info, nu exista inca nici macar directori interimari, dar surse din interiorul institutiei publice sustin ca cele doua posturi ar putea fi ocupate de catre Mura Franculescu, consiliera presedintelui TVR, Alexandru Sassu si respectiv Cristina Leorent. Citeşte tot articolul

CME este o maşină de făcut bani în Europa de Est
de Andreea Lupu
ADEVARUL

În conturile Central European Media (CME) a intrat peste jumătate de miliard de dolari în primul semestru al acestui an

Televiziunile trustului Media Pro au înregistrat, în primele şase luni ale anului 2008, un venit net cu peste 50% mai mare faţă de cel încasat în aceeaşi perioadă a lui 2007.

Indiferent de sezon sau de programele difuzate (fie ele filme în reluare sau emisiuni de divertisment), posturile tv operate de CME în România, Pro TV, Acasă TV, Pro Cinema, Pro TV Internaţional, sport.ro şi mai tânărul intrat în echipă, MTV România, atrag ca un magnet bugetele de publicitate. Citeşte tot articolul

PRO TV&Co. fac un sfert din veniturile americanilor de la CME
Alexandra Badicioiu
COTIDIANUL

Veniturile CME în România au crescut cu 50,5% în primul semestru al acestui an, ajungând la 137,83 milioane de dolari.

Grupul Central European Media Enterprises (CME) a înregistrat pe primul semestru din 2008 venituri totale de 528,9 milioane de dolari, în urcare cu 45% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, anunţă MEDIAFAX. Saltul este motivat de creşterea peste aşteptări a operaţiunilor din România şi Cehia, în trimestrul al doilea, dar şi de evoluţia pieţei de publicitate, potrivit unui comunicat al companiei. Citeşte tot articolele

Articole cu acelasi subiect

ZIARUL FINANCIAR - PRO TV, profit operational de 38 mil. $ in trim. II

BUSINESS STANDARD - Pro TV a crescut cu peste 50% in S1 2008

Steaua si Dinamo, vehicule de santaj
Bogdan GHEORGHE
ZIUA

Dinamo nu va fi televizata in urmatoarea etapa * Antenele preseaza UPC sa scoata banii uMicrobistii iau cu asalt punctele unde se vinde Digi TV

Antenele si-au incheiat razboiul cu LPF, legat de programarea televizarilor etapelor din Liga I, pentru ca Mitica are de partea sa un contract beton, si l-a inceput pe cel cu telespectatorii. Acestia sunt santajati sa scoata banii din buzunar pentru a-si vedea la televizor favoritele, fiindca cele mai iubite echipe din Romania nu mai pot fi vazute cu usurinta. Astfel, programarea rundei a doua a adus o premiera, un meci al lui Dinamo nu este televizat, iar Steaua poate fi vazuta doar pe gsp TV, un post care este prins de 35% din populatie. Citeşte tot articolul

Teapa pentru RCS : Liga lui Mitica se vede gratis pe Internet
GARDIANUL

RCS-RDS si Antena 1 au cerut celorlalti operatori de televiziune prin cablu sau digitala câte un euro si douazeci si cinci de centi de fiecare abonat pentru a putea prelua GSP TV. Daca se va ajunge la o intelegere, consortiul care a cumparat cu 102 milioane de euro drepturile TV pentru Liga lui Mitica ar incasa lunar peste trei milioane de euro. Socoteala de “acasa” s-au putea sa nu se potriveasca cu cea din târg, pentru ca, mai nou, posturile care transmit meciurile se prind, gratuit, pe Internet. Citeşte tot articolul

Televiziunile difuzează reclame la foc automat
de Petre Barbu
ADEVARUL

În prima jumătate a anului, posturile TV au difuzat o medie de 11.000 de spoturi în fiecare zi, cu 15% mai mult decât în semestrul I 2007

Vodafone, Orange şi Cosmote sunt cele mai vizibile branduri pe micile ecrane. Media Pro deţine 36% din piaţa de publicitate TV, în timp ce Intact are o cotă de 18%. În primele şase luni ale acestui an, cele 41 de posturi de televiziune monitorizate de GfK România au difuzat 1,98 milioane de spoturi publicitare, cu 13% mai mult decât în aceeaşi perioadă a anului 2007. Asta înseamnă că, zilnic, telespectatorii au fost bombardaţi cu 10.913 reclame. Citeşte tot articolul

BBC „ a călcat pe bec”
de Iulia Bunea
ADEVARUL

Postul britanic de televiziune BBC a fost amendat de Ofcom (Oficiul pentru protecţia consumatorului) cu 400.000 de lire sterline pentru inducerea în eroare a publicului prin concursuri false. „Investigaţiile au relevat că, în anumite cazuri, echipa de producţie a luat decizii premeditate de a transmite competiţii şi de a încuraja ascultătorii să participe, ştiind că publicul nu avea nicio şansă de câştig", au anunţat oficialii Ofcom.

Ring TV şi-a fixat lansarea
de Iulia Bunea
ADEVARUL

Omul de afaceri Ionuţ Negoiţă intenţionează să lanseze pe 1 decembrie televiziunea generalistă Ring TV. Investiţia iniţială pentru Ring TV este estimată la 2,5 milioane de euro. Licenţa pentru televiziunea generalistă este operată de firma Confort Media SRL, ai cărei acţionari sunt Ionuţ Negoiţă (35%) şi Albert Manolache (65%).

BBC România încheie programul cu onor
Floriana Scânteie
EVENIMENTUL ZILEI

Posturile BBC România şi Europa Liberă au fost decorate ieri după-amiază la Palatul Cotroceni de preşedintele Traian Băsescu cu ordinul „Meritul Cultural“, în grad de ofiţer.

La ceremonie au asistat preşedintele Radio Europa Liberă, Jeff Gedmin, şi directorul secţiei române a BBC, Răzvan Scorţea.

„Decorarea este mult prea puţin, dar este gestul maxim pe care statul român poate să-l facă“, s-a justificat Băsescu în faţa lui Emil Hurezeanu, Traian Ungureanu, Rodica Culcer şi Claudiu Secaşiu, cu care a ciocnit la final o cupă de şampanie. Citeşte tot articolul

Documents joints