Revista Presei CNA, 30 iunie 2009

30.06.2009


envoyer l'article par mail title=

• ACTUALITATE

Răsvan Popescu : Legea audiovizualului riscă să aibă o soartă tristă
Mediafax
BUCUREŞTI / 15:35, 29.06.2009

CNA şi Asociaţia Română de Comunicaţii Audiovizuale (ARCA) fac apel la Senat să adopte legea de aprobare a Ordonanţei de urgenţă 181/2008 pentru modificarea legii audiovizualului, în caz contrar legislaţia audiovizuală din România nemaifiind în conformitate cu directivele Uniunii Europene.

Într-un « Apel către Senatul României », transmis MEDIAFAX, ARCA - asociaţia televiziunilor şi radiourilor din România - atrage atenţia asupra problemelor care apar prin întârzierea adoptării în Senat a legii de aprobare a Ordonanţei de urgenţă nr. 181/2008 pentru modificarea legii audiovizualului 504/2002. Citeşte tot articolul

Apel catre senatori : aprobati modificarea Legii audiovizualului pana nu e prea tarziu
de V.O.
HotNews.ro
Luni, 29 iunie 2009, 17:25 Economie | Media & Publicitate

Asociatia Romana de Comunicatii Audiovizuale (ARCA), ce reprezinta posturile romanesti de radio si televiziune, a adresat luni un apel Senatului Romaniei, indemnandu-i pe parlamentari sa adopte legea de aprobare a ordonantei de urgenta prin care Legea audiovizualului este modificata asa incat sa tina cont de Directiva europene a Serviciilor Media Audiovizuale. Citeşte tot articolul

Schimbarea la TVR, lăsată pe toamnă
EVENIMENTUL ZILEI

AMÂNARE. Parlamentul a amânat pentru sesiunea din toamnă dezbaterea raportului privind activitatea Societăţii Române de Televiziune.

În acest fel, s-a amânat şi schimbarea lui Alexandru Sassu din funcţia de director al TVR, poziţie revendicată de PDL. Citeşte tot articolul

Liberalii rămân la radio
Lucian Gheorghiu
COTIDIANUL

Neînţelegerile din coaliţie au condus la prelungirea mandatului Mariei Ţoghină la conducerea radioului public.

În unanimitate, senatorii şi deputaţii au decis luni, în plen comun, să prelungească cu şase luni mandatul de director general al Mariei Ţoghină la postul public de radio. Citeşte tot articolul

Articole cu acelasi subiect

GARDIANUL - « Recomandari politice ». Maria Toghina mai sta sase luni la SRR

ZIUA - Toghina inca sase luni la SRR

Mediafax - Mandatul conducerii SRR, prelungit cu 6 luni

TVR a avut, în trimestrul I, un profit de 3 milioane de euro
Mediafax
BUCUREŞTI / 15:31, 29.06.2009

TVR a avut, în primul trimestru al acestui an, venituri totale de 150.783.959 de lei (peste 35,7 milioane de euro), mai mari decât în aceeaşi perioadă din 2008 cu 15.755.092 lei (circa 370.000 de euro), au declarat pentru MEDIAFAX surse din Televiziunea Publică.

În primul trimestru din acest an, Societatea Română de Televiziune (SRTv)a obţinut venituri de 150.783.959 lei (circa 35.779.123 euro, n.r.), mai mari decât în trimestrul I din 2008 cu 15.755.092 de lei (circa 3.738.483de euro, n.r.). Citeşte tot articolul

TELEVIZIUNI-ASOCIAŢIE / La Târgu Mureş a fost înfiinţată ATIR - o asociaţie a televiziunilor independente
Mediaexpres

Bucureşti (MEDIA EXPRES) / 26 iun 2009 / Asociaţia Televiziunilor Independente din România – ATIR a luat fiinţă la 26 iunie 2009, la Tîrgu Mureş, potrivit unui comunicat difuzat de membrii fondatori şi semnat de preşedintele organizaţiei, Radu Cristian Georgescu (foto).

Membrii fondatori ai ATIR sunt AS TV Bistriţa, TV Buzău, TV Neptun Constanţa, UNU TV Deva, TV Galaţi şi Televiziunea Tîrgu Mureş. Citeşte tot articolul

Publicitatea TV scade, publicitatea video online prinde avant, reclamele de tip display continua sa dea rezultate
de V.O.
HotNews.ro
Luni, 29 iunie 2009, 19:25 Economie | Media & Publicitate

Veniturile din publicitate inregistrate de industria americana de televiziune vor scadea cu 2 miliarde de dolari in urmatorii patru ani, potrivit studiului Global Media Intelligence realizat de firma de cercetare Screen Digest, citat de Financial Times. O parte din pierderile inregistrate de posturile TV vor fi recuperate prin publicitate video online, al caror potential creste, dupa cum scrie Advertising Age. Tot in mediul online, un alt studiu citat de Marketingcharts.com arata ca publicitatea de tip display continua sa dea rezultate. Citeşte tot articolul

Oficial, de la Kanal D : Ultima emisiune a lui Lazarus
Petrisor Obae
Pagina de Media

Mâine seară, Kanal D difuzează ultima ediţie a Lazarus Show, după cum paginademedia.ro a anunţat încă de vineri, AICI.

Cât priveşte continuarea emisiunii din toamnă, Kanal D “va analiza oportunitatea” reluării. Citeşte tot articolul

PROIECT De la investiţii minime la o emisiune ireal de scumpă Un nou „senzaţional“ de Diaconescu : show-ul de 1 milion de euro, by Pepe
de Diana POPESCU
GANDUL

În fiecare ediţie se vor da drept premii trei maşini şi trei apartamente

La noul program munceşte o echipă de 230 de persoane

Ani la rând, Dan Diaconescu a fost “ciuca miştourilor”, din pricina sediului minuscul şi sărăcăcios în care şi-a ţinut emisiunea. “Garsoniera” OTV a devenit o marcă, iar patronul nu părea că are vreo intenţie în a schimba situaţia. Citeşte tot articolul

Pentru că nici nu ştiţi ce minciuni mai pierdeţi : un show “cu valori adevărate” la OTV, de un milion de euro pe ediţie
Anca Nicoleanu
COTIDIANUL

“Tatăl” nikitelor, ciumacelor şi al ogicilor relansează OTV cu un show “care doreşte să reaprindă interesul telespectatorilor pentru valorile adevărate”. “100% adevărat” va fi prezentat de Pepe şi, în plină recesiune, va pune la bătaie câte trei Mercedesuri şi trei apartamente, pentru fiecare ediţie. Citeşte tot articolul

Televiziunile au început să se „dezgheţe“
Autor : Iulia Bunea
ADEVARUL

În luna mai, publicitatea difuzată pe principalele canale TV a avut o creştere cu aproximativ 5% faţă de aceeaşi perioadă din 2008. Televiziunile care au lăsat anul acesta la preţ au avut chiar mai multă publicitate decât în 2008, însă altele au înregistrat scăderi.

Postul Kanal D a fost amendat, luna trecută, cu 10.000 de lei pentru că a difuzat mai multă publicitate decât cele 12 minute pe oră, cât este permis prin lege. Lucru ciudat, având în vedere că trecem prin vremuri de criză, iar investiţiile în comunicare sunt primele afectate. Citeşte tot articolul

• DIVERSE

S-a lansat MONEY.RO
COTIDIANUL

F5 Realitatea-Caţavencu a lansat portalul MONEY.ro, care vizează poziţia 1 pe segmentul online business publishing în maximum un an de la lansare.

MONEY.ro este primul portal de business multibrand integrat din România care oferă, în timp real, informaţii relevante pentru fiecare categorie de cititori de presă online de business, înglobând tot conţinutul specific produs de grupul Realitatea-Caţavencu, indiferent de sursă, dar şi cel realizat exclusiv de redacţia portalului. Citeşte tot articolul

Articol cu acelasi subiect

BUSINESS STANDARD - Money.ro se lanseaza cu o investitie de 600.000 €