Revista Presei CNA, 3 Decembrie 2009

03.12.2009


envoyer l'article par mail title=

• ACTUALITATE

GRILA DE AMENZI A CNA : 50.000 de lei pentru Taraf, Etno, Antena 3 şi OTV. Nimic pentru Realitatea.
Petrişor Obae
Paginademedia.ro

Realitatea TV a scăpat neamendată, ieri, la Consiliul Naţional al Audiovizualului. Cele mai “lovite” au fost canalele TV ale lui Silviu Prigoană, Taraf TV şi Etno TV, care împreună au luat 25.000 de lei pentru promovarea lui Băsescu. Citeşte tot articolul

Antena 3, amendată cu 12.500 de lei, Antena 2 - somată pentru dezechilibre în campanie
Mediafax.ro

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a decis, miercuri, să amendeze cu 12.500 de lei postul Antena 3, pentru dezechilibre în emisiunile de dezbatere şi promovare electorală, şi a somat public postul Antena 2, pentru dezechilibre în dezbaterile electorale. Citeşte tot articolul

Antena 3, OTV, Etno TV si Taraf TV, amendate pentru dezechilibre in campanie
de C.M.
HotNews.ro
Miercuri, 2 decembrie 2009, 15:46

Consiliul National al Audiovizualului a amendat, miercuri, posturile Antena 3, OTV, Etno Tv si Taraf TV cu cate 12.500 de lei pentru dezechilibre in reflectarea campaniei electorale, in perioada 26-30 noiembrie. Citeşte tot articolul

Etno TV şi Taraf TV, amendate de CNA pentru că l-au promovat doar pe Traian Băsescu
Mediafax.ro

CNA a decis, miercuri, să amendeze cu câte 12.500 de lei posturile Etno TV şi Taraf TV, controlate de familia Prigoană, pentru că l-au promovat doar pe candidatul PDL la preşedinţie, Traian Băsescu, în emisiunile de promovare electorală difuzate în perioada 26 - 30 noiembrie. Citeşte tot articolul

OTV, amendat pentru că l-a promovat doar pe Traian Băsescu
Mediafax.ro

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a decis, miercuri, să amendeze postul OTV cu 12.500 de lei, pentru că l-a promovat doar pe candidatul PDL la preşedinţie, Traian Băsescu, în emisiunile de promovare electorală difuzate în perioada 26 - 30 noiembrie. Citeşte tot articolul

OTV, Taraf, Etno, amendate ca l-au promovat doar pe Basescu
C.T.
Gardianul

Patru televiziuni au fost sanctionate, ieri, pentru promovarea in emisiunile electorale doar a candidatului Traian Basescu pentru functia de presedinte.

Este vorba de OTV, televiziunea condusa de Dan Diaconescu, Taraf TV si Etno TV, patronate de familia deputatului PD-L Silviu Prigoana, care au primit, fiecare in parte, amenzi de cate 12.500 de lei. Citeşte tot articolul

Narcisa Iorga acuzată că ar fi luat « şpagă » un pachet de la OTV
Mediafax.ro

O fostă colaboratoare a OTV o acuză pe Narcisa Iorga, membru al CNA, într-o petiţie, că ar fi primit « şpagă » de la postul condus de Dan Diaconescu, însă Iorga spune că a returnat postului OTV un pachet primit de secretara ei, în timp ce reprezentului postului TV la CNA neagă. Citeşte tot articolul

Narcisa Iorga : Nu fac parte din staff-ul lui Traian Băsescu
Mediafax.ro

Narcisa Iorga, membru al CNA, a declarat pentru MEDIAFAX că nu face parte din staff-ul lui Traian Băsescu, candidatul PDL la Preşedinţie, şi că ia act « cu profundă îngrijorare » faţă de modul în care PNL « face presiuni » asupra sa, pornind doar de la « informaţii vehiculate în ultimele zile ». Citeşte tot articolul

AUDIENŢE : Campania electorală ţine pe poziţii posturile de ştiri
Petrişor Obae
Paginademedia.ro
Extrase

Alegerile pentru Cotroceni ţin audienţa pe posturile de ştiri. În luna noiembrie, Realitatea TV şi Antena 3 rămân pe locurile 3-4 după media pe zi, în mediul urban, dar au un plus de telespectatori. Citeşte tot articolul

CNA : « România părăsită de speranţă », un spot Antena 3 « fascistoid »
Jurnalul Naţional

Consiliul Naţional al Audiovizualului a decis să transmită o scrisoare de atenţionare postului Antena 3 pentru spotul « România părăsită de speranţă ». Citeşte tot articolul

Martori oculari : 3.000 de timisoreni i-au huiduit pe Geoana si Antonescu. Cum au manipulat televiziunile manifestatia din Piata Operei
de Attila Biro
HotNews.ro
Mass-media in alegerile prezidentiale 2009
Marţi, 1 decembrie 2009, 17:58

Cele mai importante televiziuni si agentii de stiri au relatat ca la manifestatia de la Timisoara au fost prezenti 3.000-4.000 de simpatizanti PSD si 100 sau 200 de timisoreni care protestau impotriva partidului si a lui Mircea Geoana. Citeşte tot articolul

Băsescu, în război total cu televiziunile
Cristina Mihalascu
Cotidianul

Traian Băsescu este convins că televiziunile au contribuit din plin în „a-i împinge pe oameni în stradă“ la manifestaţia de Ziua Naţională de la Timişoara, deoarece, crede şeful statului, prin atmosfera indusă de către televiziuni, evenimentul a căpătat o altă semnificaţie şi a instigat la revoltă. Citeşte tot articolul

Maria Basescu reactioneaza pentru prima data public, in campanie electorala, la acuzatiile aduse la adresa sotului ei
de Anne-Marie Blajan
HotNews.ro
Miercuri, 2 decembrie 2009, 13:25

Maria Basescu reactioneaza, printr-o scrisoare deschisa, la declaratia lui Mircea Dinescu legata de faptul ca presedintele si-ar fi lovit sotia, spunandu-i lui Dinescu ca este dator sa isi ceara scuze in fata copiilor ei. Citeşte tot articolul

Alt articol cu acelaşi subiect :

Mediafax.ro - Maria Băsescu : Dinescu să-şi ceară scuze pentru că a spus că soţul meu m-a lovit

Dinescu : « E cam târziu ca doamna Băsescu să reacţioneze, scrisoarea e propagandă în favoarea soţului »
V.A.
Jurnalul Naţional
2.12.2009

Mircea Dinescu a declarat, după ce Maria Băsescu a apreciat într-o scrisoare că ar trebui să-şi ceară scuze copiilor ei pentru afirmaţiile conform cărora Traian Băsescu ar fi lovit-o, că e cam târziu pentru o reacţie din partea acesteia, considerând scrisoarea drept « propagandă » în favoarea soţului. Citeşte tot articolul

Geoana : Vantu este « malefic si turbulent »
Cristian ANDREI
Ziua

Presedintele PSD l-a caracterizat ieri pe omul de afaceri Sorin Ovidiu Vantu drept « malefic si turbulent » si a promis ca, daca va ajunge la Cotroceni, nu va finanta televiziunile prin intermediul ministrilor, dupa modelul Nastase. Citeşte tot articolul