Revista Presei CNA, 29 iulie 2009

30.07.2009


envoyer l'article par mail title=

• ACTUALITATE

Adrian Sârbu, primul român în fruntea unei multinaţionale
Andreea Marinescu
EVENIMENTUL ZILEI

După ce a condus afacerile din România şi Cehia ale Central European Media Enterprise şi a fost numit preşedinte al companiei, Sârbu ocupă, de ieri, şi funcţia de director general executiv.

Adrian Sârbu, patronul grupului MediaPro Pictures şi preşedinte, de la începutul acestui an, al companiei americane CME (Central European Media Enterprise), a fost numit, ieri, director general executiv al CME, fiind astfel românul care ocupă cea mai înaltă poziţie executivă într-o companie multinaţională. Citeşte tot articolul

Articole cu acelasi subiect

Pagina de Media - Adrian Sârbu a fost numit director executiv al CME. Americanii cumpără Media Pro Entertainment

HotNews.ro - Adrian Sarbu, promovat in functia de presedinte si director executiv al CME. Media Pro Entertainment trece in portofoliul CME

Beneficiarele licitatiei pentru campania ”Turist in Romania” : Best Advertising – Optimedia
de Claudia Pirvoiu
HotNews.ro
Marţi, 28 iulie 2009, 19:07 Economie | Media & Publicitate

Oferta asocierii SC Best Advertising & Consult SRL si SC Optimedia SRL Ministerul Turismului a fost desemnata castigatoare in cazul licitatiei organizate, in 20 iulie, de Ministerul Turismiului pentru achizitia serviciilor de realizare a campaniei interne ”Turist in Romania”. Posturile pe care va fi realizata promovarea interna a destinatiilor turistice romanesti sunt Pro TV , Realitatea TV si Antena 3. Citeşte tot articolul

Udrea, refuzată de televiziuni
Doinel Tronaru
EVENIMENTUL ZILEI

Licitaţia pentru campania media internă „Turist în România”, pentru care Ministerul Turismului a alocat 924.000 de euro, şi-a desemnat ieri câştigătorii : asocierea Best Advertising - Optimedia.

Realitatea TV şi Pro TV au anunţat, însă, că nu vor difuza campania, pentru că „agenţiile au licitat din burtă”. Citeşte tot articolul

Articole cu acelasi subiect

Pagina de Media - EXCLUSIV : Realitatea TV nu va difuza campania Turist în România, pentru că agenţiile au licitat “din burtă”

Pagina de Media - Pro TV despre Turist în România : La preţul acesta, nu o difuzăm

HotNews.ro - Best Advertising - Optimedia, castigatorii campaniei Turist in Romania. PRO TV : Pretul este ridicol de mic si nu difuzam nici o campanie la acest pret

Şeful Best Advertising despre licitaţia de la Ministerul Turismului : Preţurile nu au fost date din burtă
Pagina de Media
Petrisor Obae

“Preţurile nu au fost date din burtă”, spune Marian Străchinescu, directorul general al agenţiei de publicitate Best Advertising într-un interviu acordat în exclusivitate paginademedia.ro, publicat mai jos. Best, în parteneriat cu Optimedia, a câştigat licitaţia pentru promovarea internă a programului Turist în România.

Deşi preţurile sub nivelul pieţei au atras poziţii ferme ale posturilor TV, Străchinescu speră că “vom ajunge la un reglaj cu posturile TV”. Citeşte tot articolul

Canalele TV din SUA, în pană de publicitate
Autor : Simona Roşu
CAPITAL

Rezervarea de spaţii publicitare pentru sezonul 2009 - 2010 este în întărziere pentru cele mai multe dintre televiziunile din Statele Unite, care nu reuşesc să facă rost de reclame.

Astfel, cele mai importante canale TV, printre care NBC, ABC, CBS, Fox şi CW, se pregătesc să înceapă noul sezon sub auspicii nu foarte promiţătoare. Citeşte tot articolul

• INTERVIU

Dan Matiescu, Antena 1 : Digi Sport nu reprezintă o ameninţare pentru GSP TV
Pagina de Media
Petrisor Obae

Din punct de vedere al bugetelor de publicitate, banii nu se vor împărţi între GSP TV şi Digi Sport, noul canal lansat de RCS, este de părere Dan Matiescu, director general Antena 1.

“În acest moment, cererea de spaţii publicitare este mult mai mică decât oferta. Plus că bugetele pentru GSP TV sunt deja angajate”, argumentează el într-un interviu acordat paginademedia.ro, publicat în continuare. “Digi Sport nu reprezintă o ameninţare pentru GSP TV din acest punct de vedere.“ Citeşte tot articolul

• DIVERSE

BBC ar putea fi obligat sa difuzeze lectii, daca gripa porcina inchide scolile
de C.M.
HotNews.ro
Marţi, 28 iulie 2009, 15:33 Economie | Media & Publicitate

Guvernul britanic ia in considerare posibilitatea de a invoca o clauza din statutul de operare al BBC pentru a obliga postul sa difuzeze lectii, daca scolile vor fi inchise din pricina unei pandemii de gripa porcina, noteaza Times Online. Postul vede in acest plan o incercare a Guvernului de a prelua controlul asupra corporatiei.

Times Online il citeaza pe Chris Keates, presedintele sindicatului profesorilor NASUWT, potrivit caruia ministrii sunt pregatiti sa-si foloseasca influenta pentru a modifica programul BBC, daca scolile vor fi inchise. Citeşte tot articolul