Revista Presei CNA 29 ianuarie 2008

29.01.2008


envoyer l'article par mail title=

HotNews CNA vs Bugs Bunny, veveritele pierd
de Catalin Sturza

Ati auzit de veverite sinucigase si de extraterestri care se masturbeaza ? Ei bine, nici nu veti mai auzi, pentru ca CNA le-a scos din programul AXN. Desi AXN era un post strain difuzat in Romania prin providerii de cablu si desi acest post se supune legislatiei audiovizuale britanice, Consiliul National al Audiovizualului a reusit, totusi, sa-i faca curatenie in grila de programe.

Sustin din start ca cele doua seriale, „Suicidal squirrels” si „Superhero Roomate” – cel putin, episodul cu extraterestrul care elimina particule cu o mana, rasfoind cu cealalta revista Maxim, pe care l-am vazut pe Internet – erau departe de a fi niste capodopere.(...)

Adevarul
Reclamele la „spirtoase” au trecut la abstinenţă
de Petre Barbu

În 2007, volumul brut de publicitate pe tv, presă şi radio a scăzut la băuturile alcoolice distilate cu 41% faţă de anul precedent, din cauza creşterii preţurilor la spaţiile publicitare

Anul trecut, mărcile de băuturi spirtoase (distilate) au fost mai puţin vizibile decât în anii precedenţi pe tv, presă şi radio. Scăderea bugetelor se datorează inflaţiei de media. Jucătorii din această piaţă au preferat să-şi concentreze bugetele pe tv.

Băuturile alcoolice distilate sunt promovate cu restricţii. Astfel, pe radio şi televiziune, difuzare spoturilor se face după orele 22, prevedere din cadrul reglementărilor CNA ce vizează protecţia minorilor. De asemenea, tot pentru protejarea minorilor, publicitatea explicită la băuturile alcoolice este interzisă în presa scrisă şi inserturile nu pot fi publicate pe prima şi ultima pagină. Reglementările mai sus amintite sunt mai vechi de doi ani, aşa încât nu se poate spune că nu acestea „au frânat" dezvoltarea bugetelor de publicitate pe tv, presă şi radio. (...)