Revista Presei CNA, 29 februarie 2008

29.02.2008


envoyer l'article par mail title=

Pro sau contra publicitatii de la TVR
Alexandra Badicioiu
Cotidianul

Ideile lui Nicolas Sarkozy le dau de gindit si parlamentarilor romani, asa ca disputa pe marginea reclamelor de la TVR este reluata si anul acesta.

25 de milioane de euro a cistigat TVR anul trecut din publicitate. Adica aproape 10% din piata de tv pe 2007. „Miza este considerabila si a devenit din ce in ce mai mare in ultimii doi ani, de cind statiile publice au devenit un jucator important“, spune pentru Cotidianul Radu Budes, managing partner Splendid Media, agentia care se ocupa de spatiul de publicitate al TVR. (...)

Cezar Ion spune că spaţiul de emisie al TVR 1 nu este proprietatea directorului postului, Dana Deac
NewsIn

Directorul Departamentului Producţie editorială din TVR, Cezar Ion, spune că spaţiul de emisie al postului TVR 1 nu aparţine Danei Deac şi a trimis un memoriu directorului de programe din TVR prin care îi semnalează că unele emisiuni nu au fost alese conform procedurilor, afirmă surse din TVR.

Potrivit unor surse din televiziunea publică, vineri, la ora 10.00, se va întruni Comitetul Director în mod extraordinar, pentru a discuta sesizările făcute de Cezar Ion. (...)

Articol cu acelasi subiect :

HotNews.ro - Galceava in TVR din cauza inlocuirii unor emisiuni
de C.I.

Şase simptome că presa românească nu se simte bine
de Iulian Comanescu
Adevarul

Presa scrisă şi audiovizuală românească e în toiul schimbării : concentrarea în cinci mari grupuri a început să se vadă în cifre, iar făcătorii de gazete din generaţia pre-1989 au plecat din funcţiile executive pe care le deţineau. O serie de defecte ale ziarelor şi televiziunilor se perpetuează totuşi, iar lista de mai jos e doar o indicaţie asupra lor. (...)

În 2007, Pro TV şi-a rotunjit veniturile
de Petre Barbu, Andreea Lupu
Adevarul

În ultimii doi ani, sub conducerea lui Adrian Sârbu, veniturile nete ale companiei au crescut cu 100%, ajungând la 215,4 milioane de dolari. Anul trecut, veniturile nete ale Pro TV SA au crescut cu 44% mai mult decât în 2006. Americanii de la CME vor să ajungă lideri pe piaţa tv din Ucraina, în următorii trei ani. Cea mai profitabilă filială este cea din Cehia, care a obţinut venituri nete de 279,2 milioane de dolari. (...)

Articole cu acelasi subiect

Ziarul Financiar - PRO TV : profit de 93 mil. dolari, plus 41%

Business Standard - Pro TV, profit de 93 mil. $ in 2007

Dumitru Dragomir vinde cu strigare meciurile din Liga I
de Raluca Preda
Adevarul

Adunarea Generală a Ligii Profesioniste de Fotbal (LPF) a aprobat ieri caietul de sarcini pentru licitaţia de vânzare a drepturilor tv pentru meciurile din Liga I (2008-2011).

Documentul a fost votat în unanimitate de membrii LPF. Prima licitaţie cu strigare va avea loc pe 31 martie, suma de pornire fiind de 54 milioane de euro pe trei ani (fără TVA). În cazul în care nicio televiziune nu va oferi acest preţ, licitaţia se va repeta pe 21 aprilie şi, în cazul unui eşec, pe 12 mai. (...)

Jurnal sportiv la Realitatea TV
Sorina Iordan
Business Standard

Postul Realitatea TV va difuza, incepand din 3 martie, de la ora 21.30, de luni pana vineri, un jurnal sportiv de 30 de minute, potrivit reprezentantilor postului. (...)

Chirieac a intrat în TVR pe uşa din dos
Evenimentul zilei

Cezar Ion, directorul de producţie editorială, acuză câteva programe din TVR, printre care şi „De la Est la Vest“, că nu au respectat procedurile. Emisiunea lui Bogdan Chirieac, dar şi alte titluri din grila de primăvară a TVR 1 au intrat în programe fără a se respecta procedura de selecţie, spune într-o avertizare publică Cezar Ion, directorul Direcţiei de producţie editorială din Televiziunea Publică. Şase emisiuni sunt invocate în document de către Cezar Ion : „De la Est la Vest“ (Bogdan Chirieac), „Trezirea la apel“, „Hai să bucătărim“, „Ecran’n Ecran“, „Ultra News“ şi „Green Report“. (...)

Adrian Sârbu i-a cucerit pe cehi cu modelul Pro TV
Alexandru Bălă, Petrişor Obae
Evenimentul zilei

După exportul conceptului Pro la Praga şi numirea la Londra, Sârbu ar putea deveni Nr. 1 în CME.

Adrian Sârbu a exportat cu succes reţeta Pro TV în Cehia şi Slovacia, în perioada în care s-a ocupat direct de operaţiunile americanilor de la Central European Media Enterprises (CME) şi în cele două ţări. (...)

Happy Fish : televiziunea care nu dauneaza grav sanatatii
Andra Matzal
Cotidianul

Happy Fish arata ca televiziunea, chiar si in Romania, poate stirni si alte reactii in afara de alergia la reclame si febra musculara de la atita zaping.

Consumatorilor compulsivi de televiziune emisiunile de la Happy Fish s-ar putea sa li se para o ciudatenie a naturii media. Pentru ca fiecare dintre ele dureaza doar trei minute, lucru care contrazice regula aplicata constiincios de mai toate posturile tv, prin care cantitatea primeaza. (...)

Perioada electorala se lungeste
Andreea Nicolae, Costel Oprea
Romania libera

Guvernul a marit perioada electorala, potrivit unei ordonante de urgenta. Politicienii considera aceasta masura o incercare de crestere a perioadei de campanie.

 » Pentru prima data, cetatenii UE din Romania vor putea alege autoritatile locale si vor putea candida. (...)