Revista Presei CNA, 29 decembrie 2009

29.12.2009


envoyer l'article par mail title=

• ACTUALITATE

Băsescu atacă TVR cu OTV
Clarice Dinu
EVENIMENTUL ZILEI

După ce a anunţat că nu mai pune piciorul la TVR câtă vreme e condusă de Alexandru Sassu, preşedintele Traian Băsescu îşi dă întâlnire cu românii la OTV, autointitulată „televiziunea poporului”.

Şeful statului va fi prezent în această seară la postul condus de Dan Diaconescu, aceasta fiind prima apariţie din seria prezidenţială de întâlniri lunare pe care OTV o anunţă de o bună bucată de timp. Citeşte tot articolul

TVR vrea un buget de 185 de milioane lei în 2010, iar SRR cere 191,5 milioane lei
MEDIAFAX

Societatea Română de Televiziune (SRTv) solicită Guvernului o sumă de circa 185 de milioane de lei de la bugetul de stat, pentru a-şi desfăşura activitatea în 2010, în timp ce Societatea Română de Radiodifuziune (SRR) cere circa 191,5 milioane de lei pentru anul viitor.

Potrivit proiectului de buget al TVR pe 2010, postat pe site-ul Ministerului de Finanţe, SRTv cere Executivului un buget pe anul viitor de 185.070.000 de lei, în creştere cu 25 de milioane de lei faţă de anul în curs, când instituţia a beneficiat de la bugetul de stat de o sumă de 160.070.000 de lei. Citeşte tot articolul

TVR cere un buget de 185 de milioane lei pentru 2010, SRR cere 191,5 milioane lei, iar CNA 9,34 milioane
de I.B.
HotNews.ro
Luni, 28 decembrie 2009, 20:55 Economie | Media & Publicitate

Societatea Romana de Televiziune (SRTv) solicita Guvernului o suma de circa 185 de milioane de lei de la bugetul de stat, pentru a-si desfasura activitatea in 2010, in timp ce Societatea Romana de Radiodifuziune (SRR) cere circa 191,5 milioane de lei pentru anul viitor, potrivit Mediafax. Citeşte tot articolul

Televiziunea în 2009 - între criza economică şi frământarea autorităţilor pentru TV digitală
MEDIAFAX

Piaţa de televiziune din România, în 2009, a oscilat între două coordonate majore, criza economică ce a dus chiar la desfiinţarea unui canal - Brava TV - şi frământările autorităţilor române pentru tranziţia la televiziunea digitală, proiect care nu a debutat, însă, până la sfârşitul acestui an.

Anul 2009 a început pentru televiziunile româneşti sub semnul întrebării, din cauza crizei economice mondiale, ale cărei efecte s-au făcut simţite încă din primele luni, piaţa publicităţii TV scăzând cu până la 40%. Citeşte tot articolul

Piaţa radio în 2009-mai bogată cu o reţea pentru copii şi un serviciu de publicitate ARBOradio
MEDIAFAX

La fel ca în cazul televiziunilor, anul 2009 a fost unul complicat pentru radiourile din România, din cauza crizei economice mondiale, ale cărei efecte s-au făcut resimţite la nivelul încasărilor din publicitate.

În studiul Media Fact Book, lansat în octombrie, de Initiative, se estima o scădere a bugetelor de publicitate radio cu 30%, la nivelul întregului an 2009. Astfel, în perioada ianuarie - iunie 2009, veniturile brute din publicitatea radio au scăzut cu 17%, de la 53,6 milioane de euro la 44,4 milioane de euro. În prima jumătate a anului 2009, staţiile de radio cu cel mai mare volum al încasărilor din publicitate au fost Kiss FM (31%), Radio 21 (18%) şi Europa FM (17%), în timp ce Radio ZU a atras 8% din bugetele de publicitate radio. Citeşte tot articolul

2009, anul „teleportărilor” în TV
Alis Lupu
EVENIMENTUL ZILEI

TRANSFERURI. Grupul Divertis şi Simona Pătruleasa au făcut două dintre cele mai importante mutări, anul acesta, în audiovizualul din România.

„Nu e nimic permanent, în afară de schimbare”, se spune, iar anul acesta a părut să confirme regula, cel puţin când vine vorba de vedetele din România, care, mai toate, au simţit că a venit vremea să schimbe ceva în viaţa lor. Şi, cum locul de muncă era cea mai simplă alegere, o mulţime de vedete au migrat în ultima vreme de la o televiziune la alta. Citeşte tot articolul