Revista Presei CNA, 28 iulie 2010

28.07.2010


envoyer l'article par mail title=

• ACTUALITATE

CNA a amendat Antena 1, Antena 3, Realitatea TV, TVR 1 şi Kanal D pentru cazul Mădălina Manole
MEDIAFAX

CNA a decis, marţi, să amendeze Antena 1, cu 10.000 lei, Antena 3 şi Realitatea TV, cu câte 7.500 lei, TVR 1 şi Kanal D - 5.000 lei, să someze B1 TV, Naţional TV, OTV, Prima TV şi Pro TV şi să atenţioneze Antena 2 pentru modul în care au difuzat informaţiile despre sinuciderea Mădălinei Manole.

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a analizat, în şedinţa de marţi, modul în care posturile de televiziune şi radio au difuzat, în perioada 14 -18 iulie, informaţiile despre sinuciderea cântăreţei Mădălina Manole.

Membrii CNA au luat în considerare în monitorizarea posturilor de televiziune şi radio prezentarea « metodei de sinucidere » în cazul Mădălinei Manole, dar şi « intruziunea » în viaţa privată a familiei cântăreţei şi difuzarea unor imagini neblurate cu băieţelul acesteia. Citeşte tot articolul


Cazul Madalina Manole a atras amenzi totale de sub 10.000 de euro pentru televiziuni
de C.I.
HotNews.ro
Marţi, 27 iulie 2010, 14:46 Economie | Media & Publicitate

Posturile Antena 1, TVR, Antena 3, Realitatea TV si Kanal D au primit, marti, amenzi totalizand 35.000 de lei (circa 8.300 de euro) pentru derapajele inregistrate in felul cum au acoperit cazul sinuciderii Madalinei Manole. CNA a decis, in sedinta de azi, si somatii pentru posturile B1, OTV, National TV, Prima TV si Pro TV. Sanctiunile au vizat, de la caz la caz, incalcari ale legislatiei in vigoare, legate de prezentarea unor detalii privind metodele de sinucidere si a unor imagini neblurate cu fiul cantaretei, precum si pentru intruziune in viata privata a familiei, in momente dificile. Citeşte tot articolul


CNA a amendat cinci posturi, printre care Antena 1, Realitatea TV şi TVR 1, pentru cazul Mădălina Manole
Mihaela Stoica
ADEVARUL

Consiliul Naţional al Audiovizualului a decis astăzi că amendeze cu suma de 10.000 de lei postul Antena 1, cu câte 7.500 de lei Antena 3 şi Realitatea TV, iar posturile TVR 1 şi Kanal D au primit câte 5.000 de lei penalizare pentru modul în care au difuzat informaţiile despre sinuciderea Mădălinei Manole. CNA a mai decis să someze B1 TV, Naţional TV, OTV, Prima TV şi Pro TV şi să atenţioneze Antena 2.

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a analizat, în şedinţa de astăzi, modul în care posturile de televiziune şi radio au difuzat, în perioada 14 - 18 iulie, informaţiile despre sinuciderea cântăreţei Mădălina Manole. Citeşte tot articolul


Televiziunile au scăpat ieftin pentru derapajele cu Mădălina Manole : doar 8.300 de euro amenzi totale !
Scris de : Petrişor Obae
Pagina de Media

Cazul Mădălina Manole pe TV : Prezentare detaliată de tehnici suicidale. Intrarea cu picioarele în viaţa familiei îndurerate. Poze cu copilul rămas orfan. Sunt trei încălcări grave constatate de CNA. După derapajele dure, posturile TV au scăpat însă ieftin : amenzile totale date astăzi se ridică la 8.300 de euro (35.000 de lei). Înainte de detalii, unul dintre derapaje :

Detalii, în continuare :

Articolele încălcate de posturile TV privesc :

Detalierea de tehnici suicidale Citeşte tot articolul


Radio 21 a primit aprobarea CNA pentru a se transforma în reţea de radio naţională
MEDIAFAX

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a acordat, marţi, o licenţă audiovizuală naţională pentru difuzarea Radio 21, care, în prezent, are 42 de staţii locale, operate prin societatea Radio XXI SRL.

SC Radio XXI SRL a solicitat CNA, printr-o adresă, acordarea licenţei audiovizuale naţionale pentru difuzarea serviciului de programe Radio 21.

"Solicităm aceasta deoarece societatea noastră dispune actualmente, pentru difuzarea serviciului de programe Radio 21, de 42 de staţii de radiodifuziune sonoră, obţinute în urma participării la concursuri organizate de CNA, precum şi prin achiziţionarea de la alţi deţinători care ni le-au cesionat contra cost. Citeşte tot articolul


OTV, obligat de CNA să acorde DIICOT dreptul la rectificare, după emisiunea de luni a lui Diaconescu
MEDIAFAX

CNA a decis, marţi, să solicite OTV să acorde dreptul la rectificare DIICOT, care a acuzat postul de televiziune de difuzarea unor « informaţii nereale » în timpul ediţiei de luni a emisiunii « Dan Diaconescu Direct ».

DIICOT a solicitat Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA) să oblige postul OTV să rectifice « informaţiile nereale » difuzate în timpul ediţiei de luni a emisiunii « Dan Diaconescu Direct », când a fost afişat un mesaj atribuit procurorilor Direcţiei, care ar fi spus : « o să-l arestăm noi pe nenorocitul de Dan Diaconescu, să nu mai ajungă el preşedinte ». Citeşte tot articolul


Posturile muzicale Mooz Hits şi Mooz Ro vor fi lansate în septembrie
MEDIAFAX

Două posturi de televiziune muzicale - Mooz Hits şi Mooz Ro - au primit, marţi, licenţe audiovizuale de la CNA şi vor fi lansate la sfârşitul lui septembrie pe piaţa audiovizualului românesc, cu o investiţie iniţială de 50.000 de euro, a declarat, marţi, Ionuţ Samoilă, unul din acţionarii canalelor.

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a analizat, în şedinţa de marţi, solicitarea S.C. Digital Broadcast SRL din Bucureşti de acordare a unor licenţe audiovizuale prin satelit pentru două variante ale televiziunii Mooz TV - Mooz Hits, un post care va difuza în general muzică internaţională, şi Mooz Ro, un canal care va difuza numai muzică românească. Citeşte tot articolul