Revista Presei CNA, 28 ianuarie 2010

28.01.2010


envoyer l'article par mail title=

• ACTUALITATE

Diaconescu versus Sassu. TVR, o dezbatere care ar putea fi tare, dacă n-am face aceleaşi greşeli
Costi Rogozanu
COTIDIANUL

De aici din Păltiniş (ultima zi) am observat înfiripîndu-se o dezbatere : TVR, iarăşi. Dar lucrurile au luat-o deja razna. Pentru că se introduc nişte elemente false în discuţie. Iată un comentariu tipic de om care-l iubeşte bolnav pe noul preşedinte al ţării : preşedintele se duce la OTV pentru că poporul vrea să-l vadă acolo, pentru că poporul a sancţionat restul televiziunilor care nu l-au iubit destul. Stupid.

Cuvîntul “poporul” mă scoate din minţi. Iar folosirea lui în condiţiile în care rezultatul alegerilor a fost 50 virgula la 49 virgulă mi se pare de-a dreptul abuzivă. Citeşte tot articolul

Turcescu : « Noul preşedinte-director general al TVR va fi Rodica Culcer » ; Culcer : « Nu mi-a făcut nimeni o astfel de propunere »
MEDIAFAX

Robert Turcescu a declarat, într-un interviu pentru Academia Caţavencu, că Rodica Culcer va fi noul preşedinte-director general al TVR, însă jurnalista a declarat pentru MEDIAFAX că nu i-a fost făcută o astfel de propunere şi nici nu şi-a exprimat dorinţa de a ocupa acest post.

Afirmaţia lui Robert Turcescu a fost făcută în contextul în care numele lui a fost unul dintre cele vehiculate în presă pentru a ocupa funcţia de preşedinte-director general (PDG) al Societăţii Române de Televiziune (SRTv). Citeşte tot articolul

STUDIU (4) : Barometrul vedetelor, de la un capăt la altul
Pagina de Media
Petrisor Obae

Paginademedia.ro publică mai jos, integral, studiul Talent Barometer, realizat de compania Exact. Acest studiu a fost analizat, ieri, în articolele :

Cârcotaşii Huidu şi Găinuşă, cele mai populare vedete TV Citeşte tot articolul

Ce vedete aduc cei mai mulţi bani ? Măruţă rămâne pe primul loc. Divertis, Mircea Badea, Solcanu şi Cabral au fost mai productivi în 2009
Pagina de Media
Petrisor Obae

Într-un an de criză, nume mari au dispărut de pe sticlă, dar nu toate emisiunile prezentate de vedete au resimţit recesiunea din piaţa de publicitate. Divertis a adus cu vreo 400.000 de euro mai mult anul acesta din reclame, în primele nouă luni (când erau la Antena 1).

Emisiunea lui Mircea Badea (poate cea mai eficientă producţie TV), care anul trecut scotea cu puţin peste 900.000 de euro, acum a sărit de 1,3 milioane. Solcanu şi Cabral prezintă un program de aproape două milioane de euro din publicitate. Citeşte tot articolul

CME ar putea anunta preluarea postului bulgar bTV, pentru 500 milioane euro, la inceputul lui februarie
de V.O.
HotNews.ro
Miercuri, 27 ianuarie 2010, 14:17 Economie | Media & Publicitate

Grupul Central European Media Enterprises (CME), care in Romania detine posturile din reteaua Pro, este pe cale sa semneze un acord pentru a prelua postul de televiziune bTV, primul post privat de televiziune din Bulgaria, detinut de News Corp, informeaza Reuters si Novinite.com, citand surse apropiate discutiilor. Citeşte tot articolul

• OPINII

TVR : se mai poate drege ceva ?
Iulian Comanescu
REVISTA 22

Televiziunea publică este într-o continuă cădere de rating, mai accentuată de la preluarea de către Alexandru Sassu.

TVR mai are în top doar meciurile de fotbal, Eurovision-ul şi Cerbul de Aur, iar primul canal public s-a dus în clasamentul televiziunilor undeva între locul al cincilea şi al şaptelea, depăşit de posturi lansate ca „nişe“, precum Acasă TV sau Realitatea TV. Care sunt „ingredientele insucceselor“ ? Citeşte tot articolul