Revista Presei CNA, 27 iulie 2009

27.07.2009


envoyer l'article par mail title=

• ACTUALITATE

OTV umblă cu loteria „vopsită“
Autor : Iulia Bunea
ADEVARUL

Compania care finanţează emisiunea 100% Adevărat de la OTV a găsit o portiţă legislativă pentru a derula un joc de noroc mascat într-o loterie publicitară. Pentru că Ministerul Finanţelor nu este încă apt să deosebească o loterie publicitară de un joc de noroc, Videoprod Industries organizează un concurs la limita legii.

Întrucât jocurile de noroc nu mai sunt permise la televiziunile româneşti, Videoprod Industries, firma care organizează concursul de la OTV, a decis să-l redenumească loterie publicitară. Citeşte tot articolul

• DIVERSE

Criza ocoleste produsele media pentru copii : crestere de peste 10%
Azi de Sorina Iordan
BUSINESS STANDARD

Televiziunile de nişă pentru copii fac faţă crizei mai bine decât staţiile specializate pe alte categorii de target, la nivelul anului 2009 acestea reprezentând singurul segment de pe piaţa TV cu o dinamică pozitivă a veniturilor din publicitate, potrivit specialiştilor din domeniu.

“Din rândul tematicelor se detaşează nişa staţiilor pentru copii. (...) Creşterea estimată a veniturilor nete pe acest segment, faţă de 2008, este de aproximativ 10-12%”, a explicat Mircea Vlad Ionescu, managing partner la Splendid Thematics, ce are în portofoliu postul Jetix. Citeşte tot articolul