Revista Presei CNA, 27 Decembrie 2012

27.12.2012


envoyer l'article par mail title=

• ACTUALITATE

Consiliul Concurenţei avizează OUG de modificare a Legii audiovizualului cu condiţia aplicării must-carry şi la satelit
Mediafax.ro

Consiliul Concurenţei a anunţat că « avizează favorabil » proiectul Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului de modificare a Legii audiovizualului cu condiţia aplicării principiului must-carry şi la platformele de satelit, nu doar la operatorii de cablu, aşa cum este în prezent.

Principiul « must carry » din Legea audiovizualului le impune operatorilor de cablu să retransmită anumite posturi TV. Însă, acelaşi principiu le impune şi televiziunilor retransmise în pachetul « must-carry » să fie libere la retransmisie şi fără condiţionări tehnice şi financiare. Acest lucru înseamnă faptul că televiziunile nu mai pot primi bani de la cablişti pentru retransmisie. Citeşte tot articolul


Este oficial. Consiliul Concurenței e de acord cu ordonanța doar în anumite condiții. Antenele ar putea reintra pe Digi
Iulia Bunea
Paginademedia.ro

Consiliul Concurenței pune o condiție de bază pentru a fi de acord cu ordonanța Guvernului legată de audiovizual : nu se face diferență între cablu și DTH în aplicarea principiului must carry.

Ceea ce înseamnă că Antenele vor reintra gratuit și obligatoriu pe Digi. Citeşte tot articolul


Consiliul Concurentei da, oficial, aviz favorabil ordonantei care schimba Legea audiovizualului, dar il conditioneaza si recomanda schimbari esentiale
C.I.
HotNews.ro

Consiliul Concurentei a dat aviz favorabil controversatului proiect de ordonanta de urgenta pentru modificarea Legii audiovizualului. Citeşte tot articolul


HBO a ajuns la un acord cu RCS&RDS
Iulia Bunea
Paginademedia.ro

Posturile HBO vor rămâne în rețeaua RCS&RDS și anul viitor, după cum au declarat reprezentanții HBO România, într-o poziție trimisă paginademedia.ro.

Cele două companii au încheiat un acord atât pentru cablu cât și pentru digital. Citeşte tot articolul


Acord : HBO ramane in grilele RCS&RDS in Romania si Ungaria
C.I.
HotNews.ro

HBO a incheiat un acord cu RCS&RDS, prin care posturile companiei de televiziune vor fi disponibile in continuare pe platformele de cablu si DTH ale distribuitorului, potrivit unei declaratii HBO Romania, transmisa vineri HotNews.ro. Citeşte tot articolul


Alte articole cu acelaşi subiect :

Wall-street.ro - O veste buna pentru abonatii RCS dupa ce anumite posturi au fost scoase din grile

Dailybusiness.ro - Canalele HBO vor fi disponibile in continuare pe RCS in Romania si Ungaria


RCS & RDS se pregătește schimbări în 2013
Tudor Borcea
Sursa : broadbandtvnews
Mediaddict.ro

RCS & RDS a anunțat schimbări importante în oferta prin cablu în România de la începutul anului 2013, informează broadbandtvnews. Citeşte tot articolul


Câteva mii de români se luptă să devină casieri în mediul rural pentru facturile emise de RCS&RDS
Adrian Seceleanu
Ziarul Financiar

Compania RCS&RDS, cel mai mare jucător de pe piaţa locală de cablu TV, care a demarat în acest an o campanie agresivă de extindere a infrastructurii şi în localităţi din mediul rural din mai multe zone din ţară, caută oameni care să distribuie facturile şi să încaseze banii de la noii clienţi, potrivit anunţurilor postate de companie pe site-uri de recrutare şi de mică publicitate. Citeşte tot articolul


TVR Cultural putea supravieţui. Claudiu Săftoiu s-a opus. De ce ?
Anca Simionescu
Evenimentul zilei

După o perioadă de tăcere, Daniela Zeca Buzura, fosta directoare a postului, dezvăluie cum a fost îngropat TVR Cultural.

Din 16 decembrie, acesta ar fi putut emite două ore pe zi, dar, straniu, directorul general al televiziunii a refuzat să ceară prelungirea licenţei. Citeşte tot articolul


A vrut să rămână prima vioară în partid Cum a sabotat-o Dan Diaconescu pe Diana Voiculescu
Lucian Gheorghiu
Cotidianul.ro

Dan Diaconescu ţine morţiş să fie singura vedetă a partidului televizor. Finanţatoarea şi mâna lui dreaptă a fost sacrificată pentru a nu creşte la capitolul notorietate.

Avocatul lui DD, răsplătit cu un mandat de deputat. Cine a avut cele mai bune colegii senatoriale din Bucureşti. Citeşte tot articolul


Antena 1 a cumpărat un format internaţional, prin care este gata să dea o lovitură grea concurenţei de la trustul PRO
Tudor Borcea
Sursa:jurnalul
Mediaddict.ro

Astfel, dacă PRO TV a dominat topul audienţelor ani întregi cu Dansez pentru tine, Antena 1 va putea acum rivaliza cu cei din Pache Protopopescu pentru că au achiziţionat super formatul Got to Dance. Citeşte tot articolul


• DIVERSE

Ce au urmărit românii de Crăciun ? Las Fierbinți, Tanti Florica, Cenușăreasa și O dată-n viață. Etno TV intră în top cinci
Iulia Bunea
Paginademedia.ro

Dacă Ajunul Crăciunului a fost al Antenei 1, în seara de Crăciun, Pro TV a condus în audiențe.

Serialul Las Fierbinți, o ediție specială care a durat două ore, a ocupat primul loc în audiențe, având o medie de 2,3 milioane de telespectatori din toată țara, în fiecare minut al serialului.

Dintre aceștia, 1,1 milioane de persoane erau din mediul urban. Citeşte tot articolul


Pro TV a fost gazda perfectă de Crăciun
Mediafax.ro

Telespectatorii au ales să petreacă cea mai frumoasă sărbătoare din an alături de Pro TV, din al cărui program nu au lipsit filmele de animaţie, serialele de calibru, ştirile care aduc cele mai importante evenimente ale zilei şi concertul lui Ştefan Bănică, devenit deja tradiţie. Citeşte tot articolul


Cel mai piratat serial TV în 2012. Ce producţii de televiziune mai sunt în top
Florin Badescu
Mediafax.ro

Editorii site-ului Torrentfreak au realizat topul celor mai piratate producţii de televiziune în anul 2012.

Serialul « Urzeala tronurilor » ocupă primul loc în topul celor mai piratate producţii de televiziune în anul 2012, alcătuit de editorii site-ului Torrentfreak. Citeşte tot articolul


O « Fundaţie a libertăţii presei », creată pentru finanţarea WikiLeaks
Romanialibera.ro

Personalităţi americane, printre care actorul John Cusack, au înfiinţat o « Fundaţie a libertăţii presei », având ca scop « finanţarea şi susţinerea organizaţiilor atacate pentru că au publicat adevărul », printre care WikiLeaks, a anunţat site-ul fondat de Julian Assange, într-un comunicat citat de AFP, informează Mediafax. Citeşte tot articolul