Revista Presei CNA, 26 iunie 2009

26.06.2009


envoyer l'article par mail title=

• ACTUALITATE

Lazarus, amendă maximă : un miliard de lei pentru show-ul porno de pe Kanal D
Petrişor Obae
Paginademedia.ro

Amendă record astăzi, la CNA : 100.000 de lei (un miliard de lei vechi) pentru emisiunea lui Luis Lazarus de pe Kanal D, de luni, în care s-au difuzat filme porno cu Sexy Brăileanca şi Eva Kent.

Ioan Onisei, vicepreşedinte CNA, a explicat amenda : “Mi se pare că este foarte grav, întrucât a fost difuzat un film cu caracter porno, anunţat şi de realizator, ceea ce este clar interzis de lege.“Citeşte tot articolul

Porno TV : Amenda maxima, de 100.000 de lei, pentru Kanal D si emisiunea Lazarus Show
de C.I.
HotNews.ro
Joi, 25 iunie 2009, 13:52

Postul Kanal D a incasat, joi, de la CNA amenda maxima, de 100.000 de lei, pentru difuzarea de materiale pornografice in cadrul emisiunii Lazarus Show de luni seara. In cadrul editiei de luni a emisiunii realizate de Luis Lazarus au fost incluse secvente din filme porno cu actrite romance, iar subiectul filmelor porno a fost discutat in prezenta unor « vedete » precum Nikita, Sexy Braileanca sau Elevul Porno. Membrii CNA au condamnat emisiunea drept « obscena » sau « bazar porno ». Citeşte tot articolul

Lazarus a adus la Kanal D cea mai mare amendă din istoria CNA : 100.000 de lei
Ramona Draghici, Alexandra Badicioiu
COTIDIANUL

Lazarus s-a mutat la Kanal D cu sancţiuni cu tot, reuşind şi o premieră în această privinţă : o amendă de la CNA de 100.000 de lei, pentru difuzarea unor fragmente dintr-un film porno, în cadrul emisiunii lui. Este cea mai mare amendă dată de Consiliu, după ce Legea audiovizualului a fost modificată anul trecut, mărind cuantumul amenzilor. Postul Kanal D a fost amendat joi de Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) cu 100.000 de lei pentru emisiunea « Show cu Lazarus », difuzată pe 22 iunie începând cu ora 22.56, în cadrul căreia au fost difuzate fragmente din filme porno pe marginea cărora invitaţii au comentat, informează NewsIn. Citeşte tot articolul

Alte articole cu acelaşi subiect

Mediafax - Amendă record pentru Kanal D din cauza emisiunii lui Lazarus

Mediafax - CNA i-a pus pe fugă pe bodyguarzii lui Luis Lazarus

EVENIMENTUL ZILEI - Amendă record pentru Kanal D

ADEVARUL - Războiul dintre boschetarii TV aduce amenzi-record

GARDIANUL - CNA i-a pus pe fuga pe bodyguarzii lui Luis Lazarus

ZIUA - Lazarus cu garzi la CNA

Ce a fost în capul creatorilor spotului Gusto, reclama fără cap
Petrişor Obae
Paginademedia.ro

ACTUALIZARE : Spotul Gusto va fi difuzat după ora 23.00, din cauza caracterului şocant, a decis astăzi Consiliul Naţional al Audiovizualului, după o discuţie cu reprezentanţii companiei care produce pufuleţii. “Dacă s-a încercat o parodie, aţi făcut o parodie foarte nereuşită”, a spus Dan Grigore. “Clipul este de un prost gust covârşitor. În România sigur că există un nivel al glumelor sadice, dar la nivelul imaginilor este şocant.” Citeşte tot articolul

CNA : Tanarul decapitat din reclama Gusto, doar dupa ora 23.00
de C.I.
HotNews.ro
Joi, 25 iunie 2009, 14:23

Reclama in care un tanar decapitat manifesta « optimism » in spiritul pufuletilor Gusto, va putea fi difuzata doar dupa ora 23.00, conform unei decizii de joi a Consiliului National al Audiovizualului. Membrii CNA au decis sa impinga seara tarziu aceasta reclama din cauza caracterului socant al acesteia, ce contravine reglementarilor privind protectia minorilor. Citeşte tot articolul

Alte articole cu acelaşi subiect

Mediafax - Spotul publicitar pentru pufuleţii Gusto, mutat după ora 23.00

Editorii care au refuzat să semneze Telejurnalul TVR, la primele audieri
Petrişor Obae
Paginademedia.ro

Comisia de Etică din TVR a avut azi primele audieri în cazul editorilor care şi-au retras semnătura de pe un Telejurnal, invocând clauza de conştiinţă pentru că invitatul emisiunii a fost un om politic, deşi campania electorală se încheiase.

Mai precis, pe 6 iunie, cu o zi înaintea alegerilor europarlamentare vicepreşedintele PSD şi şeful de campanie al partidului, Liviu Dragnea, a fost invitat la rubrica Tema zilei din Telejurnal, deşi, iniţial, rubrica avea alţi invitaţi şi un alt subiect : primul meci al lui Răzvan Lucescu în calitate de antrenor al României. (povestea, la sfârşitul articolului). Citeşte tot articolul

Alexandru Sassu primeste trei lovituri dure chiar din interiorul TVR
de Costin Ionescu
HotNews.ro
Joi, 25 iunie 2009, 20:54

Zile grele pentru conducerea Televiziunii publice. Un proces pierdut cu unul dintre angajati, un memoriu acuzator in Parlament si discutii complicate in Comisia de Etica, intr-o o institutie care, in ultimele saptamani, a primit doua sanctiuni din partea CNA, sporesc din interior, la adresa sefilor din TVR, acuzatiile de abuz, de amestec extern in fluxul editorial si de actiuni ilegale in relatia cu proprii angajati. Citeşte tot articolul

Cezar Ion a câştigat definitiv procesul cu TVR
COTIDIANUL

Curtea de Apel Bucureşti a decis ca Cezar Ion (foto) să rămână în funcţia de director de producţie editorială din cadrul TVR, respingând astfel recursul reprezentanţilor Televiziunii Române împotriva deciziei Tribunalului Bucureşti. Decizia Curţii de Apel Bucureşti este definitivă. Citeşte tot articolul

Concurs pe post la TVR Cluj, anulat în instanţă
Mihai Şoica
EVENIMENTUL ZILEI

Curtea de Apel Cluj a decis, ieri, că un concurs de promovare în funcţie organizat de Studioul TVR Cluj s-a desfăşurat fără respectarea normelor legale în vigoare. Decizia judecătorilor de la Curtea de Apel Cluj se mai referă şi la faptul că TVR Cluj este obligat să reia concursul şi, în consecinţă, să le desfacă cărţile de muncă a celor doi angajaţi promovaţi ilegal. Citeşte tot articolul

Batalia pe SRR si SRTV ar urma sa fie amanata pana in toamna
Cornelia Drăghici
GARDIANUL

Dupa o serie intreaga de impunsaturi, PSD si PDL se pregatesc de o vacanta linistita. Liderii coalitiei au facut “recomandari politice” legate de situatia celor trei institutii media de stat – SRR, SRTV si Agentia Agerpres –, astfel incat tensiunile din coalitie sa nu se amplifice macar pâna la toamna. Astfel, presedintele SRR, Maria Toghina, ar putea beneficia de o prelungire cu inca sase luni a mandatului in fruntea Radioului Public, iar Alexandru Sassu nu este in pericol de inlocuire din fruntea SRTV, acestea sunt, potrivit unor surse, “recomandarile politice” facute de liderii coalitiei PDL-PSD. Citeşte tot articolul

Guvernul a hotărât : Concursurile interactive sunt interzise !
Petrişor Obae
Paginademedia.ro

Este oficial : concursurile interactive de pe TV sunt interzise. Guvernul a adoptat ieri Ordonanţa de Urgenţă privind organizarea si exploatarea jocurilor de noroc, document care plasează concursurile interactive în afara legii, după cum paginademedia.ro a anunţat ieri. Citeşte tot articolul

• OPINII

Dan Diaconescu, parintele otevizarii, a ajuns el insusi personaj intr-un scandal amoros. Razboi intre discipol si maestru sau blat pentru rating ?
de Attila Biro
HotNews.ro
Vineri, 26 iunie 2009, 1:49

De cateva zile, intre Dan Diaconescu si Luis Lazarus se da un aparent razboi al declaratiilor si acuzelor grave. Nici unul dintre cei doi nu spune cu exactitate ce doreste sa obtina de la celalalt ci, in fiecare seara, isi arunca acuze. Nu este clar daca cei doi doresc sa se elimine reciproc, ori daca tot spectacolul tabloid are ca scop cresterea ratingului. Cu toate ca spune ca il dispretuieste, Luis Lazarus a declarat ca isi doreste o confruntare cu fostul sau patron si mentor de la OTV. In opinia sa, cea mai buna varianta ar fi un duplex OTV-Kanal D. Citeşte tot articolul

RĂZBOI Foştii colaboratori se fac albie de porci în emisiunile proprii Lazarus versus Diaconescu : „omul de cămaşă de forţă“ contra „micului disperat paranoic“
de Diana POPESCU
GÂNDUL

Violenţă conjugală, amantlâcuri şi invidie profesională - principalele acuze dintre cei doi

Lazarus, amendat de CNA cu un miliard de lei vechi, pentru difuzarea unui film porno

„Omul e de cămaşă de forţă“ ; „Domnişoarelor, pe unde vă prinde ăsta, într-o cameră de hotel, vă bate de vă omoară” ; „Începuse să se drogheze” ; “Uitase de ziua copilului său” ; “Bine, dracu’, că n-am ajuns să-l propun prim-ministru, mă înjura tot poporul…” Citeşte tot articolul

• DIVERSE

Ioan Becali, alt circ în direct
Mihai Voinea
EVENIMENTUL ZILEI

Cunoscut pentru comportamentul său grobian şi având în palmares o serie de apariţii TV în care a acţionat ca un mahalagiu, Ioan Becali s-a dat din nou în stambă.

Invitat miercuri seară la GSP TV, fostul impresar s-a dezlănţuit la adresa lui Jean Pădureanu, totul pornind de la o divergenţă pe marginea transferului lui Laszlo Sepsi la Benfica Lisabona. Citeşte tot articolul

Buzdugan dator 90.000 euro
L. D.
ZIUA

Daniel Buzdugan este obligat sa plateasca postului Radio 21 90.000 de euro, conform unei decizii a Curtii de Arbitraj Economic, intrucat a parasit institutia inainte de incheierea contractului, anunta Mediafax citand surse din inte¬riorul postului care au mai adaugat ca « nu este un proces la tribunal », ci doar « o procedura de arbitraj », dar « decizia este irevocabila ». Citeşte tot articolul

Alte articole cu acelaşi subiect

Mediafax - Daniel Buzdugan, obligat să plătească 90.000 euro către Radio 21

ADEVARUL - Buzdugan : „Vor fi şi alte căi de rezolvare a litigiului cu Radio 21“

Terenul primit cadou de televiziunea familiei Stanisoara a fost subevaluat
Ioana Theodoru
GARDIANUL

Ziarul “Gardianul” revine astazi cu noi amanunte legate de afacerea prin care Primaria orasului Drobeta-Turnu Severin a facut cadou trustului de presa al familiei Stanisoara un teren de peste jumatate de milion de euro. Asocierea dintre municipalitate si firma Terra SAT Severin SRL apartinand in scripte sotiei ministrului s-a bazat si pe o subevaluare crasa a participatiei primariei. Motivul probabil : limitarea numarului de spoturi publicitare pe care trustul ar urma sa le difuzeze in favoarea administratiei locale. Citeşte tot articolul

Gripă porcină la BBC Londra
Silvana Pătrăşcanu
EVENIMENTUL ZILEI

Panică la sediul BBC din Londra, după ce, aseară, un comunicat intern anunţa că un editor al televiziunii este suspect de gripă porcină.

Conducerea a alertat angajaţii, printr-un mail intern în care se spunea : « Ar trebui să ştiţi că una dintre colegele noastre de la newsroom are gripă porcină ». Angajaţii BBC Londra au fost sfătuiţi să aibă maximă grijă la igiena, relateaza cotidianul The Sun. Citeşte tot articolul