Revista Presei CNA, 26 Octombrie 2009

26.10.2009


envoyer l'article par mail title=

• ACTUALITATE

Vot multiplu = închisoare !
de Mara Raducanu
Jurnalul Naţional
24/10/2009

Campania iniţiată de Inspectoratul General al Poliţiei Române (IGPR) , cu mesajul « Votul multiplu înseamnă închisoare ! », a fost aprobată ieri de Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA). Citeşte tot articolul

START : CNA, cu ochii pe campanie
Evenimentul Zilei

Campania electorală în audiovizual a început ieri, la 0.00, şi se va încheia pe 21 noiembrie, ora 7.00.

Campania va fi monitorizată de Consiliul Naţional al Audiovizualului, care le recomandă radiodifuzorilor să respecte cu stricteţe prevederile Deciziei CNA nr. 853 din 29 septembrie 2009 privind regulile de desfăşurare în audiovizual a campaniei electorale pentru alegerea preşedintelui României. Citeşte tot articolul

Cod deontologic unic pentru presa romaneasca
Centrul pentru Jurnalism Independent
2009-10-24

24 octombrie 2009 - Informare de presa Presa din România şi-a stabilit regulile după care o să joace.

Pentru prima oară, reprezentanţii a peste 20 de asociaţii şi instituţii prezenţi la cea de a treia reuniune a Convenţiei Organizaţiilor de Media (COM) s-au pus de acord privind un set de reguli care are şanse să fie asumat de întreaga piaţă mass media. Citeşte tot articolul

Fără informatori în presă
de Ionuţ Fantaziu
Evenimentul Zilei

Participanţii la Convenţia Organizaţiilor Media (COM) au adoptat, ieri, în unanimitate un Cod deontologic unic pentru mass-media.

Întâlnirea a avut loc la sediul Centrului pentru Jurnalism Independent (CJI) din Bucureşti. Citeşte tot articolul

Cod deontologic pentru jurnalişti : Fără ofiţeri acoperiţi în presă
Cotidianul

Potrivit Codului Deontologic Unic pentru presă, se consideră că jurnalistul este în conflict de interese dacă este ofiţer acoperit al unui serviciu secret, membru al unui partid sau amestecă activitatea de media cu cea economică. Citeşte tot articolul

Clienţii publicitari care pariază pe presa scrisă
de Iulia Bunea
Adevărul

Deşi 2009 a fost un an dificil, băncile, automobilele şi telecomul au investit în reclamele din print.

Volumul brut de publicitate atras de principalele cotidiene româneşti a fost de aproximativ 36,9 milioane de euro în primele nouă luni ale acestui an. Citeşte tot articolul

• OPINII

De ce îşi face netul reclamă pe TV
de Antonia Tucheac
Business Standard

Un posibil răspuns dat de reprezentanţii agenţiilor digitale şi de media este acela că TV-ul rămâne principalul canal atunci când se urmăreşte creşterea notorietăţii.

Iar migrarea audienţei către online începe să schimbe regulile jocului de planificare. Citeşte tot articolul

• DIVERSE

Realitatea TV, pe locul trei
Cotidianul

146.000 de români din mediul urban au urmărit în medie pe minut Realitatea TV, în perioada 1-24 octombrie, potrivit datelor furnizate de GfK România. Citeşte tot articolul