Revista Presei CNA, 25 iunie 2009

25.06.2009


envoyer l'article par mail title=

• ACTUALITATE

DECIZIE Organizatorii de concursuri „ţeapă“ riscă până la cinci ani de închisoare
„Maimuţa urlătoare“, scoasă în afara legii

S.S., D.M.
GÂNDUL

Intervenţia Finanţelor în reglementarea acestor concursuri televizate este justă“, ne-a declarat Gelu Trandafir, membru în CNA

Competiţiile interactive cu câştiguri de orice fel sunt de fapt jocuri de noroc

„Felicitări ! Aproape că aţi ajuns în studio. Este promiţător. Repede, sunaţi din nou, pentru că vă aştept cu premii mari. La revedere !“, spune robotul, după care apelul se termină brusc. Ştii răspunsul la întrebarea lansată de prezentatoarea aflată de cealaltă parte a ecranului, aşa că o iei din nou de la capăt. Citeşte tot articolul

Alte articole cu acelaşi subiect

ROMANIA LIBERA - Jocurile de noroc TV, la un pas de interdictie

COTIDIANUL - Scăpăm de jocurile tv cu isterice şi hotline-uri

Protest
Doua ONG-uri media condamna respingerea de catre Parlament a proiectului de reforma a posturilor publice radio-TV

de V.O.
HotNews.ro
Miercuri, 24 iunie 2009, 16:53

ActiveWatch-Agentia de Monitorizare a Presei si Centrul pentru Jurnalism Independent condamna, miercuri, respingerea de catre Parlament a proiectului de lege privind reforma institutiilor publice de radio si televiziune. Decizia deputatilor « demonstreaza inca o data lipsa de vointa a clasei politice pentru depolitizarea serviciilor publice de radio si televiziune », se arata intr-un comunicat al celor doua organizatii. Citeşte tot articolul

Alt articol cu acelaşi subiect

Paginademedia.ro - TVR este ameninţată de iresponsabilitatea politicienilor

Realitatea TV spune că nu are contract cu firmele angajate de MTS
Mediafax
BUCUREŞTI / 19:01, 23.06.2009

Grupul Realitatea-Caţavencu susţine, într-un comunicat remis MEDIAFAX, că Realitatea TV nu are contract cu cele două firme vehiculate în presă ca fiind angajate de MTS pentru Ziua Tineretului şi nu a difuzat publicitate mascată în cadrul unor ştiri sau reportaje despre acest minister. Citeşte tot articolul

MTS a avut o ofertă de 1400 de euro. Monica Ridzi a ţinut să plătească 50.000 !
Andrei Bădin
JURNALUL NAŢIONAL

Moto : « Nu mă mai întrebaţi dacă a fost scump. Vă spun : se putea face şi mai scump ! » Monica Iacob Ridzi

Jurnalul Naţional a intrat în posesia unor noi documente care atestă jaful pus la cale de ministrul Monica Iacob Ridzi pentru Ziua Tineretului-2 Mai. Un schimb de emailuri arată cum ministrul Ridzi a preferat să plătească 50.000 de euro pentru scena din Parcul IOR-Bucureşti, deşi avea o ofertă de 1.400 de euro. Citeşte tot articolul

Jenant. Primaria Severin si-a cumparat cu un teren publicitate la televiziunea familiei Stanisoara
Dan Bucura
GARDIANUL

• Primaria din Drobeta Turnu Severin i-a facut ministrului apararii, Mihai Stanisoara, un cadou de peste 500.000 de euro. Municipalitatea s-a asociat cu firma Terra Sat, patronata de sotia ministrului, in vederea construirii unui Centru Cultural Multimedia. In fapt, trustul de presa al familiei Stanisoara se va alege cu un teren pe malul Dunarii, pe care isi va ridica un nou sediu, iar primaria va primi in schimb reclama la televiziunea, radioul si ziarul ministrului. Citeşte tot articolul

CNA opreste de la difuzare spoturile « Rosia Montana - 4 miliarde de dolari »
Z.O.
ZIUA

CNA a oprit de la difuzare spoturile publicitare pentru Rosia Montana, cu doar doua zile inainte de terminarea campaniei, potrivit ziare.com. Membrii CNA considera ca spoturile publicitare in care se afirma ca « Noul proiect Rosia Montana aduce Romaniei 4 miliarde de dolari » contravin reglementarii din Codul CNA potrivit careia « publicitatea si teleshoppingul trebuie sa serveasca interesul public prin respectarea regulilor informarii si ale unei competitii corecte ». Citeşte tot articolul

• OPINII

Deficitul - bun, sau rău ?
Christian Mititelu
EVENIMENTUL ZILEI

Germania îşi reafirmă identitatea mai mult decât ar dori partenerii ei : de data aceasta a ales propria cale de ieşire din criză. Amploarea crizei declaşate în toamna anului trecut cerea un răspuns ferm şi coordonat din partea marilor puteri financiare ale lumii. Ferm a fost, coordonat mai puţin. S-au evidenţiat repede deosebiri în abordări, unele reflectând experienţe istorice diferite.Există, în primul rând, o diferenţă fundamentală între reţeta anticriză germană şi cea americană. Citeşte tot articolul

Televiziunile de neştiri
Razvan Braileanu
REVISTA 22

În an electoral, televiziunile româneşti de ştiri sunt folosite pe post de ghioage audio-vizuale.Săptămâna trecută, la Bookfest, a fost lansat un important volum de documente din arhivele PCR, editat de membri ai Comisiei Tismăneanu. Ce au relatat televiziunile de ştiri de la acest eveniment ? O conversaţie privată a preşedintelui cu câţiva intelectuali, din care a fost extrasă, cu mare dibăcie, părerea nefericită a şefului statului conform căreia „şcoala românească scoate tâmpiţi“. Citeşte tot articolul

Firu’n patru - Cetăţeanul Liiceanu faţă-n faţă cu instituţia Hurezeanu
Florin Gabrea
REVISTA 22

Cândva era un tânăr cu o inteligenţă sclipitoare, o cultură solidă şi un talent poetic remarcabil. Atunci ştia cât preţuiau adevărul, libertatea şi conştiinţa nealterată, într-un spaţiu al minciunii, al terorii şi al abdicării zilnice de la principiile morale. Fotografiile din anii ’90 îi atestă figura rebelă, cu trăsături de efeb, o privire ardentă, dreaptă, fără ascunzişuri, trădând elan vital şi pasiune. Citeşte tot articolul

Un instrumentat dezamăgitor
Cezar PAUL-BĂDESCU
DILEMA VECHE

În romanul lui Joey Goebel, Torturaţi-l pe artist, personajul narator propune la un moment dat unei televiziuni un canal de artă. În faţa mefienţei celor din consiliu, omul ia telecomanda şi începe să zappeze demonstrativ pe o plasmă. omentariul lui este o lungă trecere în revistă a nimicului pe care-l transmit televiziunile. Iată o mostră : „Reclame, desen animat, reclame, telenovelă cu actori latino-americani tineri şi pasionali... Reclame – poftim. Citeşte tot articolul

O lume porno, plus nişte graşi neporno !
Simona Tache
COTIDIANUL

Am fost în vacanţă, în Provence, unde am deschis pentru dumneavoastră televizorul. O singură dată. Pe un canal francez, normal. Am dat peste o dezbatere care avea tema „Trebuie să slăbeşti ca să fii fericit ?“. Platoul era plin de supraponderali care se lamentau : „Este foarte greu să slăbeşti ! Foaaarte greu ! Nu poţi să mănânci ce-ţi plaaace, nu poţi să mănânci cât vreeei, trebuie să faci spooort… Este foarte greeu !“. Citeşte tot articolul

• DIVERSE

Grupul hotelier Unita Turism cere falimentul RCS&RDS pentru o datorie de 55.000 de lei
de Adrian Vasilache
HotNews.ro
Miercuri, 24 iunie 2009, 17:03

Grupul hotelier Unita Turism Holding cere falimentul companiei RCS&RDS, detinuta de omul de afaceri Zoltan Teszari, pentru neplata unei datorii din 2008 in valoare de 55.000 de lei, potrivit datelor Tribunalului Bucuresti si reprezentantilor grupului hotelier, informeaza NewsIn. Citeşte tot articolul

Site-urile Prima TV, vândute în parteneriat cu regia Realităţii Caţavencu
Petrişor Obae
Paginademedia.ro

Trei dintre site-urile Prima TV – primatv.ro, mondenii.ro şi cireasadepetort.ro vor fi vândute şi de regia F5 X-media, parte a grupului Realitatea Caţavencu. Cătălina Bălăşoiu, New Media Manager Prima TV, a explicat pentru paginademedia.ro că nu este vorba de un contract exclusiv. Publicitatea celor trei site-uri va fi vândută, în acelaşi timp, şi de Prima TV şi de F5. Citeşte tot articolul

CAB a respins cererea Adevărul de a suspenda decizia de retragere de pe piaţă a « Enigmei Otiliei »
Mediafax
BUCUREŞTI / 13:00, 24.06.2009

Curtea de Apel Bucureşti (CAB) a respins, miercuri, cererea înaintată de Adevărul Holding de suspendare a deciziei Tribunalului Bucureşti, care solicita retragerea de pe piaţă, suspendarea editării şi a comercializării sub orice formă a volumului « Enigma Otiliei », lansat de Adevărul Holding. Citeşte tot articolul

Clienţii publicitari şi au încetinit motoarele
Iulia Bunea
ADEVARUL

În primele cinci luni ale acestui an, companiile au cumpărat cu 6% mai puţine reclame pe TV.În timp ce unii publicitari şi-au redus bugetele de promovare, alţi clienţi au profitat de preţurile scăzute percepute de televiziuni şi...au cumpărat, au cumpărat, au cumpărat.

În primele cinci luni ale acestui an, majoritatea companiilor au fost cumpătate când au cumpărat spaţiu publicitar la TV. Altele, în schimb, şi-au dublat sau chiar şi-au triplat achiziţiile, mai ales că televiziunile au venit cu „super oferte“ de criză. Citeşte tot articolul

Trampele - 24 iunie 2009
ACADEMIA CAŢAVENCU

Dacă, în programul TV, postul Alpha TV scrie, pentru ora 12 noaptea, „Închiderea programului“, postul Speranţa TV a abordat o strategie diferită. După ora 12 noaptea începe reluarea programului, adică fix aceleaşi emisiuni în aceeaşi ordine. Lucrul ăsta demonstrează că postul îşi merită numele, din moment ce toată lumea poate pierde emisiuni şi avea speranţa că le poate revedea în fix 12 ore. Citeşte tot articolul