Revista Presei CNA, 25 aprilie 2008

25.04.2008


envoyer l'article par mail title=

Interviu cu maestrul Dan Grigore :« Mi s-a propus sa colaborez cu securitatea »
de Vlad Mixich
HotNews

De la un pianist te astepti sa straluceasca doar in sala de concerte. Insa Dan Grigore nu este un simplu pianist, este un maestru al clapelor si in acelasi timp un om al surprizelor. Daca pe scena Dan Grigore impresioneaza prin tehnica si precizie, in acest dialog maestrul ne surprinde cu povesti despre Securitate sau despre muzicienii care jucau fotbal sub gloante. Un interviu Hotnews croit nu doar pentru melomani, ci in primul rand pentru cititorii indragostiti de surprize.

Vlad Mixich : Intr-o epoca a marketingului, numele Dan Grigore a devenit un brand. Lumea vine sa va asculte pe orice vreme si chiar daca prindeti o seara mai proasta, publicul va ovationeaza in picioare. Dauneaza, ajuta sau e indiferent artistului ajuns la deplina maturitate devenirea sa “intru branding” ?

Dan Grigore : Eu am o atitudine circumspecta fata de acest fenomen.

Pentru mine prestigiul profesional e una si crearea brandului e alta. De multe ori cele doua nu coincid, sau in orice caz arealul brandului nu se suprapune perfect peste cel al prestigiului. E adevarat ca e public mult in salile mele de concert, dar nu gasesc ca publicul aplauda pentru ca a cumparat bilete la un brand. Eu cred ca publicul concertelor pe care le mai dau aici in Romania, si cant din ce in ce mai putin aici, e un public sensibil la ce fac. Citeşte tot articolul.

O campanie care te învaţă să mănânci sănătos
de Raluca Preda
Adevarul

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) şi International Advertising Association (IAA) au lansat, miercuri, campania socială „Programul pentru un stil de viaţă sănătos". Bugetul alocat realizării campaniei se ridică la 1.200.000 de euro.

Sub sloganul „Puţin din fiecare şi multă mişcare", campania realizată de agenţia Odyssey are ca scop educarea populaţiei în vederea adoptării unei alimentaţii sănătoase şi a unui stil de viaţă cu cât mai multe exerciţii fizice.

(...)

Potrivit lui Răsvan Popescu, preşedintele CNA, programul se va lansa odată cu sărbătorile pascale pe tv, radio, internet, presă scrisă, outdoor, incluzând totodată întâlniri între consumatori şi medicii nutriţionişti. „Campania presupune nu numai o alimentaţie sănătoasă, ci şi mult sport. De aceea este nevoie de o campanie integrată, pe mai mulţi ani", a explicat Popescu. Citeşte tot articolul

Monitorizare CNA : PSD si PNL au avut in martie cele mai multe aparitii la emisiunile de dezbateri politice
de Attila Biro
Hotnews.ro

Liderii PSD care au participat la emisiunile de dezbateri au totalizat 199 de aparitii la TV. Potrivit aceleiasi monitorizari ale CNA , candidatul PSD la primaria Capitalei a fost personalitatea cea mai solicitata la emisiunile de dezbateri. Jurnalele de stiri au fost impartite intre presedinte si premier, batalia fiind castigata insa de Traian Basecu. La nivel de apartii in cadrul jurnalelor castigator a fost desemnat Gigi Becali.

CNA a monitorizat in luna martie emisiunile de dezbateri politice difuzate de cele mai importante posturi TV din Romania. Potrivit monitorizarii CNA, emisiunile de dezbateri politice au fost acaparate de catre liderii PSD care au avut in total 199 de aparitii, urmati de catre PNL-isti cu 135 de aparitii. Recordul de aparitii il detine PSD cu 101 aparitii in cadrul emisiunilor difuzate de catre RealitateaTv. Citeşte tot articolul

George Becali este politicianul cu cele mai multe prezenţe în emisiunile de ştiri de la TV
reporter Cătălin Daniel Cocoş /Anca Zaharia/editor Iulian Leca
NewsIn

Preşedintele PNG, George Becali, este cel mai mediatizat om politic, după numărul de prezenţe în emisiunile de ştiri de la posturile TV, iar preşedintele României, Traian Băsescu, este cel mai mediatizat politician după timpul alocat, potrivit raportului de monitorizare întocmit de CNA.

Raportul de monitorizare a mediatizării oamenilor politici în emisiunile de ştiri de la posturile TV a fost întocmit de departamentul de specialitate din Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA), pentru perioada 1 - 31 martie 2008.

Conform raportului, în clasamentul prezenţelor în emisiunile de ştiri, după George Becali, pe poziţia secundă se situează George Copos (PC), cu 94 de prezenţe, iar pe poziţia a treia s-a clasat primul-ministru, Călin Popescu Tăriceanu (PNL), cu 90 de prezenţe. Citeşte tot articolul

Articole cu acelasi subiect

Romania libera - Basescu si Becali, luati in brate de televiziuni

Gandul - Gigi Becali l-a bătut pe Băsescu la apariţii TV

Oprişan, audienţă de „copil de o lună“
Petrişor Obae
Evenimentul zilei

„Ultima oră“ (Realitatea TV) este departe de ratingurile „În gura presei“ (Antena 3), de care se apropie ca stil.

Acum aproape o lună, Realitatea TV părea că a găsit un rival pentru a contracara emisiunea lui Mircea Badea (Antena 3), care se impunea pe tronsonul orar. Cătălin Oprişan, „recrutat“ de la Telesport, a fost introdus la bătaie directă cu „În gura presei“. După opt ediţii de confruntare, în care Oprişan a fost la mare distanţă în urma lui Badea, „Ultima oră“ a fost mutată după miezul nopţii.

Oprişan : „Sunt mulţumit“

Cătălin Oprişan a fost descoperit pe când realiza la Telesport o revistă a presei sportive, într-un program oneman- show. Stilul realizatorului - care combina „Chestiunea zilei“ cu „În gura presei“ - i-a convins pe cei de la Realitatea că ar fi o alternativă bună pentru show-ul lui Mircea Badea, care domina zona 23.00-24.00. Citeşte tot articolul

Reclamele Foltene, exilate după ora 22.00
Adevarul

Difuzarea spoturilor radio pentru şamponul de păr, realizate de agenţia de publicitate Headvertising, a fost interzisă înainte de 10 seara

La începutul lunii aprilie, Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a pus „bulină roşie" reclamelor pentru Foltene, difuzate pe posturile de radio. Decizia membrilor Consiliului a venit după ce Romanian Advertising Council (RAC) s-a autosesizat. Spoturile, o dovadă de umor şi imaginaţie bogată, sunt însă la limita conotaţiilor sexuale.

Chiar dacă spoturile realizate de agenţia de publicitate Headvertising nu conţineau vulgarităţi sau un limbaj licenţios explicit, CNA şi-a motivat atunci decizia prin faptul că spoturile au conotaţii sexuale şi că afectează dezvoltarea psihică şi morală a copiilor.

„RAC s-a autosesizat, după care a sesizat CNA-ul, iar Consiliul a luat o decizie strâmbă. A scos spoturile din timpul zilei şi le-a lăsat o fereastră după ora 22:00. Lucru pe care nu l-am înghiţit şi ne-am retras campania cu totul", declară Cornel Gologan, copywriterul care a realizat spoturile. Citeşte tot articolul

Sictir speech-ul
Cosmin Popan
Cotidianul

Hate speech-ul are rival pe măsură pe televiziunile româneşti.

“Avem posibilitatea să oferim acestei ţări manele sau stele”. Andrei Gheorghe susţine astfel o campanie pentru construirea unui planetariu la Iaşi. Şi Dan Bittman se luptă pentru Parcul Naţional Cozia, şi Mihai Dobrovolski ia apărarea unor persoane cu dizabilităţi din Satu Mare. Şi tot aşa. I-a convins s-o facă Petrom şi Realitatea TV la gala “Respect pentru viitor”.

Aproape nici unul nu o face blând, pentru că, pare-se, binele se impune cu forţa în România, fie că e vorba de proiecte de adunat PET-uri de pe Valea Oltului, de cercetaşi care să repună pe hartă o zonă turistică din Vâlcea sau de invitaţii făcute pentru adoptarea unui copac ce riscă să fie pus altfel sub drujbe.

Nu mai avem azi hate speech de martie ‘90, ci sictir speech de eternă tranziţie. Îl văd la tot mai mulţi oameni de platou şi toţi par îndreptăţiţi să-l aibă la câte nevrute se întâmplă în ţară. Citeşte tot articolul

Realitatea TV anunta deja doua emisiuni de campanie electorala
de V.O.
HotNews.ro

Realitatea TV isi lanseaza programul de sezon electoral inca din data de 29 aprilie, inaintea inceperii oficiale a campaniei pentru locale, printr-o emisiune de dezbateri realizata de Andreea Cretulescu. « Tu decizi » este a doua emisiune de profil anuntata de postul de stiri saptamana aceasta, prima fiind « Meciul serii », show produs de Valeriu Lazarov.

Potrivit unui comunicat al televiziunii, Emisiunea « Tu decizi » va fi difuzata de marti pana joi, de la ora 22.00 si ii pune pe candidatii la primarii, consilii locale si judetene fata in fata cu problemele cetatenilor. Din data de 19 mai, emisiunea va fi inlocuita cu « Meciul serii », emisiune ce amesteca divertismentul cu dezbaterea politica. Citeşte tot articolul

RCS-TRINITAS-PRELUARE / TRINITAS TV este retransmisă în reţeaua RCS&RDS
MEDIA EXPRES

Trinitas TV, televiziunea Patriarhiei Române, va fi retransmisă începând din 24 aprilie 2008, la nivel naţional, în reţeaua de cablu tv a companiei RCS&RDS, potrivit unui comunicat difuzat de televiziune.

În felul acesta, Televiziunea Trinitas TV va putea fi recepţionată în aproximativ 75% din publicul potenţial de televiziune din România. Ea este retransmisă în acest moment de platformele digitale de televiziune DIGI, DOLCE şi BOOM, precum şi în sute de reţele de cablu tv de dimensiuni medii şi mici din întreaga ţară. Citeşte tot articolul

„1001 de nopţi“, serial-fenomen în Turcia
Floriana Scânteie
Evenimentul zilei

Postul Kanal D va difuza, din a doua zi de Paşte, producţia de televiziune „1001 de nopţi“, care a înregistrat audienţe-record în Turcia.

În ţara de provenienţă a postului, producţia a atins cote de piaţă de peste 50%, potrivit reprezentanţilor Kanal D, performanţă egalată doar de meciurile echipei naţionale de fotbal. „1001 de nopţi“ i-a atras pe telespectatorii turci prin abordarea inedită a unei drame şi prin spulberarea prejudecăţilor sociale ale lumii musulmane, cunoscută pentru stricteţea cu care respectă tradiţiile.

Drama unei mame

Serialul se va difuza la Kanal D în fiecare luni şi marţi, de la ora 20.15, şi va spune povestea lui Sehrazat (Berguzer Korel), o tânără care şi-a pierdut soţul într-un accident de maşină şi care încearcă să-şi salveze copilul bolnav de leucemie. Citeşte tot articolul

EMI şi Media Sud îşi fac ghid tv
de Raluca Preda
Adevarul

European Media Invest (EMI) şi Media Sud Europa lansează, după numai două săptămâni de la anunţarea parteneriatului strategic, ghidul de programe „Alege TV« . Produsul se adresează pieţei locale de presă, urmând să fie distribuit gratuit împreună cu ziarele „Gazeta de Sud », „Monitorul de Alba« , „Monitorul de Cluj », „Monitorul de Mediaş« , „Monitorul de Sibiu », „Obiectiv« – Ediţie de Vaslui, „Viaţa Liberă Galaţi », „Ziarul de Brăila« şi „Ziarul de Iaşi ». Ghidul tv va avea un tiraj de 80.000 exemplare, 24 pagini full color, format A4, iar ziua de apariţie va fi vineri. Citeşte tot articolul

Teo plânge, iar concurenţii îşi plătesc poliţe
Anca Nicoleanu
Cotidianul

La „Momentul adevărului“, de la Prima TV, participanţii vin pentru bani, ca să dezvăluie un mare secret, să se distreze şi să stea de vorbă cu Teo.

Sunt motivaţiile declarate de concurenţii la show-ul cu detectorul de minciuni şi înşiruite de Corina Sava, producător executiv la Paprika Entertainment, compania care realizează emisiunea. Mulţi dintre participanţi vin însă aici ca să plătească nişte poliţe. La „Momentul adevărului“, participanţii trebuie să fie cinstiţi până la capăt.

Un singur răspuns fals şi concurentul pierde totul. Doar 200 dintre cei 1.000 de oameni înscrişi la preselecţii s-au prezentat şi la casting. În funcţie de povestea de viaţă, numai 53 au fost selecţionaţi pentru interviuri. Femeile sunt mai curajoase decât bărbaţii, urmaşele Evei reprezentând 60% dintre participanţi.

Producătorii show-ului nu ţin legătura cu acei concurenţi care au apărut în emisiune. Citeşte tot articolul

Doi chinezi cer postului CNN 1,3 miliarde de dolari
de Adina Şuteu
Adevarul

Un învăţător şi un cosmetician acuză postul de televiziune că « a insultat poporul chinez »

Li Lilan şi Liang Shubing, doi chinezi stabiliţi în New York, cer CNN daune în valoare de 1,3 miliarde de dolari - « un dolar pentru fiecare persoană din China » – deoarece un jurnalist al postului, Jack Cafferty, « a insultat poporul chinez ». Alţi 14 avocaţi au demarat recent o procedură similară la Beijing. În apărare, CNN susţine că angajatul său şi-a exprimat opinia faţă de guvern, şi nu faţă de poporul chinez.

« Mărul discordiei » care a generat plângerea celor doi chinezi din New York l-a constituit o emisiune difuzată pe 9 aprilie de postul CNN, în care Jack Cafferty a spus, la un moment dat, că « SUA importă din China gunoaie vopsite cu plumb şi mâncare pentru animale otrăvită », iar chinezii « sunt aceeaşi adunătură de bandiţi şi de pungaşi, la fel ca în ultimii 50 de ani ». Citeşte tot articolul

Comunicat de presa
Consilier al PDG Rodipet SA, Dan Petre Popa
Gardianul

RODIPET SA este o companie particulara, care functioneaza (in mod evident) dupa legile economiei de piata. De la momentul privatizarii si pana in prezent RODIPET SA nu a beneficiat de nici o subventie de la statul roman !Dupa intrarea Romaniei in Uniunea Europeana, RODIPET SA pierde lunar 700.000 euro. Din cele 1.800 de puncte de vanzare detinute in acest moment, sunt deschise doar 1.300, din lipsa de personal – deoarece RODIPET SA este obligata sa ofere salarii europene pentru a le putea redeschide. Totodata, primarii (invocand autonomia locala - de fapt – bunul plac personal) nu respecta obligatiile asumate de statul roman cand a privatizat RODIPET SA. Citeşte tot articolul

Documents joints