Revista Presei CNA, 23 mai 2008

23.05.2008


envoyer l'article par mail title=

« Nu lasa copilul educat de televizor »
ZIUA

Campania « Nu lasa copilul educat de televizor », initiata in septembrie 2007 de CNA, ar putea fi difuzata si de radiodifuzorii din Macedonia, a declarat, ieri, pentru Mediafax, Gelu Trandafir, membru CNA.

« Am discutat pe 21 mai, la Skopje, cu reprezentantii autoritatii de reglementare in audiovizual, care si-au exprimat dorinta de a prelua campania CNA »Nu lasa copilul educat de televizor« si de a o difuza, in regim de campanie sociala, pe posturile TV din Macedonia, precizand ca a fost realizata prin fonduri Phare de CNA-ul din Romania », a spus Gelu Trandafir. El a precizat ca nu s-a decis in ce perioada ar putea fi difuzata campania in Macedonia. « Mai intai trebuie rezolvate problemele de birocratie, dupa care ei pot incepe sa o difuzeze », a explicat Trandafir. Campania « Nu lasa copilul educat de televizor » a fost lansata la initiativa CNA, urmarind responsabilizarea parintilor in legatura cu efectele negative pe care le poate aduce televiziunea asupra copiilor. Proiectul, in valoare de 40.000 de euro, a constat in difuzarea pe posturile de televiziune a trei spoturi. Citeşte tot articolul

Music Channel a luat licenta
de Sorina Iordan
BUSINESS STANDARD

Consiliul National al Audiovizualului (CNA) a acordat, ieri, licenta audiovizuala, prin satelit, televiziunii Music Channel, un post cu tematica muzicala, adresat tinerilor, apartinand companiei Music Channel. Potrivit Mediafax, valoarea investitiei se ridica la 520.000 de euro.

“Music Channel incearca sa suplineasca cateva segmente care lipsesc la celelalte posturi aflate deja pe piata, gen interactivitate cu publicul, emisiuni facute cat mai aproape de publicul nostru. Ne vom adresa in principal tinerilor. Nu vrem sa facem rabat la calitate, de aceea avem o echipa experimentata, aproximativ 30 de persoane, dintre care cativa oameni care lucreaza in domeniul televiziunilor de mai bine de opt ani”, a precizat Geovanny Mario Francesco, director general Music Channel si fost director executiv al MTV Romania.

“Nu vrem sa ne legam de partea politica, ci de partea de entertainment. Incercam sa ne punem in haina omului de rand, sa aratam dedesubturile industriei muzicale, cum se realizeaza un videoclip, cum se machiaza vedetele inaintea filmarilor”, a mai spus directorul general al postului. Citeşte tot articolul

RCS&RDS lupta pentru suprematia in Capitala, cea mai mare piata de cablu TV
Adrian Seceleanu
ZIARUL FINANCIAR

RCS&RDS, unul din cei mai mari operatori telecom de pe piata locala, isi continua ofensiva pe cea mai mare piata de cablu TV (CATV) din Romania - Bucuresti, cu obiectivul de a-si majora baza de clienti pentru serviciile de cablu TV si de a « fura » abonati de la concurentii UPC si Romtelecom.

Instalarea serviciului de cablu TV este practic primul pas facut de RCS&RDS in incercarea de a-i determina pe noii utilizatori sa activeze si ofertele de telefonie fixa, telefonie mobila si internet.

Dupa ce piata de cablu s-a polarizat in 2005 in jurul a doi mari jucatori, RCS&RDS si UPC (care cumpara in acel an Astral), stagnarea si apoi tendinta de scadere a CATV-ului au determinat cei doi jucatori sa achizitioneze operatori mai mici, inclusiv asa-numitele « retele de cartier ». Citeşte tot articolul

Un reality show educativ cu accese de violenţă
Anca Nicoleanu
COTIDIANUL

„Consilier de Urgenţă“ e o „emisiune cu caracter educativ“, în care protagoniştii se bat şi se înjură ca la uşa cortului, iar Irina Petrea încearcă să-i ajute să se schimbe. CNA nu a avut nimic de obiectat până acum.

Reality-show-ul de la Naţional TV este centrat în jurul unui conflict familial, în care cuplurile sunt urmărite din culise de un psiholog care va încerca să le ajute.

Psihologul este Irina Petrea, fosta Super Nanny de la Prima TV. „Da, oamenii se bat şi se înjură în emisiune. Nimeni nu încearcă să ascundă această murdărie sub preş, situaţia e ştiută şi răsştiută şi de copii, şi de adulţi, şi trăită în direct, pe pielea lor. Dar când o trăieşti pe pielea ta şi eşti implicat, nu-ţi mai dai seama ce faci, te-ai obişnuit.

Când o vezi la alţii, în toată sluţenia ei, funcţionează ca o oglindă : te poţi recunoaşte în sinea ta, în faţa televizorului, şi poţi roşi pe îndelete pentru tine şi faptele tale, în intimitatea dormitorului tău. Citeşte tot articolul