Revista Presei CNA, 20 august 2008

20.08.2008


envoyer l'article par mail title=

Acoperirea GSP TV rămâne în coadă de peşte
de Catalin Cocos
ADEVARUL

Discuţiile dintre Antena 1 şi CNA privind urgentarea încheierii contractelor cu alţi cablişti s-au desfăşurat în spatele uşilor închise şi fără angajamente concrete

Antena 1 va cere LPF relaxarea unor clauze din contract şi a promis că va difuza în fiecare etapă cel mai important meci, i-au informat şefii postului tv pe membrii CNA.

Întâlnirea de ieri dintre membrii Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA) şi directorul general al Antenei 1, Dan Matiescu, în calitate de reprezentant al grupului Intact, s-a desfăşurat, în cea mai mare parte, cu uşile închise. La solicitarea lui Matiescu, reprezentanţii presei şi angajaţii CNA care participă de obicei la şedinţe, cu o singură excepţie, au fost poftiţi să părăsească sala de şedinţe. Citeşte tot articolul

Intact cauta solutii la LPF
Sorina Iordan
BUSINESS STANDARD

Reprezentantii consortiului RCS&RDS-Antena 1 vor solicita Ligii Profesioniste de Fotbal (LPF) modificarea unor clauze din contractul pentru difuzarea meciurilor de fotbal din Liga I, pentru a urgenta solutionarea problemelor aparute in legatura cu transmiterea lor pe postul GSP TV, care este disponibil doar in reteaua RCS&RDS, a declarat pentru Business Standard presedintele Consiliului National al Audiovizualului, Rasvan Popescu.

Declaratia a fost facuta in urma unei discutii cu usile inchise care a avut loc la sediul Consiliului, intre membrii CNA si reprezentantii Intact. Citeşte tot articolul

CNA : Patapievici e îndreptăţit să solicite drept la replică de la Antena 3
Mediafax.ro

CNA a decis, marţi, că H-R Patapievici e îndreptăţit să solicite drept la replică la Antena 3, după ce acesta a cerut Consiliului analizarea unor informaţii « manipulatorii » şi « false » prezentate în emisiunile postului, în contextul expoziţiei « Freedom for Lazy People » organizată de ICR New York.

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a analizat, în şedinţa de marţi, plângerea lui H-R Patapievici, preşedintele Institutului Cultural Român, referitoare la emisiunile postului Antena 3.

Patapievici a cerut analizarea unor informaţii « manipulatorii » şi « false » prezentate în emisiuni difuzate de Antena 3, în contextul expoziţiei « Freedom for Lazy People ». Citeşte tot articolul

CNA, încins de conflictul Patapievici-Antena 3
de Catalin Cocos
ADEVARUL

Şedinţa de ieri a Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA) a fost animată de divergenţele dintre Antena 3 şi preşedintele Institutului Cultural Român (ICR), Horia Roman Patapievici.

În mai multe emisiuni ale Antenei 3 s-a vorbit despre o expoziţie de artă modernă „Freedom for Lazy People« , care a avut loc la New York. Patapievici a reclamat la CNA faptul că în emisiunile de la Antena 3 a fost acuzat de „antisemitism », „rasism« , „sexism », făcându-se afirmaţii „mincinoase" despre tatăl său.

Preşedintele ICR spune că postul nu i-a solicitat punctul de vedere şi a prezentat fragmente din lucrarea sa „Politice« , dar care „nu-l mai reprezintă » în prezent, fără a se face această precizare, deşi apărea într-o notă de subsol în respectiva carte. Citeşte tot articolul

Patapievici vrea sancţiune pentru stilul „gangsteresc” al Antenei 3
Andra Matzal, Alexandra Olivotto
COTIDIANUL

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) crede că Patapievici merită un drept la replică din partea Antenei 3, Gabriela Vrânceanu Firea i-l oferă, iar el refuză, preferând o sancţiune administrată de Consiliu.

După ce săptămâna trecută Horia-Roman Patapievici a solicitat CNA printr-o scrisoare deschisă o analiză a informaţiilor „manipulatorii“ şi „false“ pe care Antena 3 le-a prezentat în câteva emisiuni, pe parcursul „scandalului“ iscat de expoziţia „Freedom for Lazy People“ de la New York, Consiliul a decis ieri că directorul Institutului Cultural Român (ICR) merită un drept la replică din partea postului tv potrivit MEDIAFAX. Citeşte tot articolul

CNA : Horia-Roman Patapievici are dreptul sa solicite Antenei 3 dreptul la replica
de R.M.
HotNews.ro

Consiliul National al Audiovizualului (CNA) a decis, marti, ca Horia-Roman Patapievici are dreptul sa solicite Antenei 3 dreptul la replica, dupa informatiile vehiculate in emisiunile « La ordinea zilei » si « In gura presei », anunta NewsIn.

« De ce nu se mentioneaza pozitia sa ? Este un caz de manipulare grosolana sa dai toate citatele fara nota de subsol, asa poti scoate din viata fiecaruia unui fragment din ’90 si sa il prezinti ca si cum s-ar fi intamplat acum. Era o chestie de buna credinta sa oferi toata partea adevarului. Scandalul era cunoscut, se stia ca Patapievici s-a distantat de acele pareri si prezentarea lor ca fiind valabile este gresita », a spus Gelu Trandafir, membru CNA. Citeşte tot articolul

CNA consideră că Horia-Roman Patapievici are dreptul la replică în urma emisiunilor de la Antena 3
Realitatea Net

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a analizat sesizarea făcută de Horia-Roman Patapievici în legătură cu postul Antena 3 şi i-a transmis petiţionarului că are dreptul la replică privitor la informaţiile vehiculate despre el în emisiunile « La ordinea zilei » şi « În gura presei ».

Membrii CNA au discutat, în şedinţa de marţi, sesizarea făcută în scris, săptămâna trecută, de preşedintele Institutului Cultural Român (ICR), Horia-Roman Patapievici, în care acesta reclamă Antena 3 pentru lipsa unei informări corecte a opiniei publice, în ceea ce îl priveşte, precum şi pentru că nu i s-a dat dreptul la replică. Citeşte tot articolul

Patapievici, “bălăcărit” şi la CNA
EVENIMENTUL ZILEI

INJURII. Şedinţa de ieri a Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA), care a luat în discuţie reclamaţia preşedintelui Institutului Cultural Român (ICR), Horia-Roman Patapievici, privind campania dusă împotriva sa de postul Antena 3, i-a împărţit în două pe membrii instituţiei, care au continuat în acest fel polemica din presă. Citeşte tot articolul

SMS-urile de la Antena 3, analizate de CNA
de Andreea Lupu
ADEVARUL

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) va continua să analizeze modul în care se realizează sondarea opiniei publice de către televiziuni prin intermediul SMS-urilor, după discuţiile avute ieri cu operatorul de telefonie mobilă Vodafone.

Scopul şedinţei a fost acela că membrii CNA vor să facă o „analiză globală" a modului în care televiziunile realizează sondajele prin intermediul SMS-urilor, conform Mediafax. În timpul discuţiilor cu reprezentanţii Vodafone, membrii CNA au constatat că Vodafone nu face măsurătoarea SMS-urilor din cadrul televotingului. Citeşte tot articolul

CRP, îngrijorat de plagiat
de Andreea Lupu
ADEVARUL

Clubul Român de Presă (CRP) sesizează numărul mare de site-uri care folosesc conţinut editorial fără a preciza sursele, conform Mediafax. Acestea sunt de cele mai multe ori agenţiile de presă, ziarele, televiziunile, posturile de radio sau alte platforme online consacrate. CRP a mai precizat că « informaţiile trebuie să circule liber, dar opera jurnalistică este protejată de normele legale şi deontologice în vigoare ».

Tariceanu demite seful ANRCTI
Laurentiu Matache
BUSINESS STANDARD

Presedintele Autoritatii Nationale pentru Reglementare in Comunicatii si Tehnologia Informatiei, Dan Georgescu, a fost demis ieri din functie de catre premierul Calin Popescu Tariceanu. Decizia a fost semnata luni si va intra in vigoare de la data publicarii in Monitorul Oficial al Romaniei.

Autoritatea Nationala pentru Reglementare in Comunicatii si Tehnologia Informatiei reglementeaza o piata de cinci milioane de euro pe an. Dan Georgescu a fost numit in functie in martie 2005, dupa ce ocupase timp de doi ani functia de presedinte al Asociatiei Operatorilor de Telecomunicatii din Romania. Citeşte tot articolul

Articol cu acelasi subiect

ZIARUL FINANCIAR - Seful pietei telecom a fost demis pe neasteptate

Piaţa publicităţii TV creşte din tarife
Oana Anton
CAPITAL

Acesta este primul an în care bugetele multinaţionalelor au fost sub oferta staţiilor de televiziune pentru spaţiu de reclamă. Criza financiară a afectat veniturile televiziunilor locale în primele şase luni ale anului 2008.

Când un director de media anunţa, în urmă cu câteva luni, că 2008 este anul clienţilor, şi nu al posturilor care furnizează spaţiu de reclamă, piaţa l-a privit cu circumspecţie. Era greu de crezut că, după mulţi ani în care televiziunile au crescut tarifele la publicitate, pe fondul cererii tot mai mari de spaţiu, lucrurile se vor schimba. Dar momentul anunţat se apropia. Citeşte tot articolul

Cum să iroseşti 300.000 de euro într-un an cu televiziunea online
Mirona Hritcu
CAPITAL

Nu tot ce zboară pe internet se mănâncă. Lipsa de experienţă şi investiţia greu de recuperat în câteva luni, aşa cum speraseră fondatorii, a dus la eşecul primelor încercări de televiziune online din România.

Ziare, bloguri şi chiar şi posturi TV vesteau, în urmă cu peste un an, naşterea primei televiziuni online din România şi, de aici plecare, a unui domeniu care va revoluţiona atât piaţa online, cât şi pe cea a audiovizualului. O campanie de PR bine pusă la punct transformase Evo, primul post online autohton, într-un proiect de o amploare fără precedent pe internet, condus de un „om cu experienţă de zece ani în televiziune“, Sergiu Mihalcea. Citeşte tot articolul

RCS&RDS a cumpărat cea mai mare reţea de cartier din Bucureşti, C-Zone
Iulian Enache
COTIDIANUL

Grupul a plătit un avans pentru reţeaua de cartier C-Zone şi urmează să vireze restul banilor în 2011. Dacă RCS&RDS nu e mulţumită de evoluţia C-Zone, poate anula tranzacţia.

Grupul RCS&RDS a cumpărat compania InfoGate Telecom, proprietarul reţelei de cartier C-Zone, au precizat ieri reprezentanţi ai companiei, în exclusivitate pentru Cotidianul. Oficialii celor două companii au refuzat să facă publică valoarea tranzacţiei. La Registrul Comerţului, RCS&RDS figurează cu 99% din InfoGate. Cu toate acestea, tranzacţia ar putea fi anulată în 2011 conform unei clauze (right of first refusal - dreptul de a refuza termenii înţelegerii - n.r.) din contractul între cele două firme, prin care RCS&RDS şi-a asigurat dreptul să refuze preluarea InfoGate în funcţie de rezultatele acesteia. Citeşte tot articolul

Made in Romania
Alin Fumurescu
COTIDIANUL

Mă uit la televiziunile româneşti cum îşi mânca Labiş căprioara : mă uit şi plâng.

Tâmpenia a ucis orice boare de imaginaţie. Vulgaritatea a atins cote inimaginabile într-o lume normală. Prostia agresivă e ridicată pe piedestal şi transformată în cult. Schimb canalul degeaba - ciuturile scot din fântâni doar nămol : Ţociu şi Palade, Călinescu şi-un băiat tânăr degeaba, fete pe jumătate dezbrăcate afişând zâmbete tâmpe şi fără rost - într-o defilare fără cap şi fără coadă, împachetată în hăhăieli scremut băsesciene. Citeşte tot articolul

Presa rusă a câştigat războiul cu Georgia
redactor Ileana Maros/editor Geta Huzum
NewsIn

Presa rusă s-a arătat foarte eficientă în acoperirea crizei georgiene, difuzând mărturii emoţionante şi acuzatoare la adresa Georgiei, imagini cu preşedintele Mihail Saakaşvili mestecându-şi tensionat cravata sau anchete despre « trucajele » televiziunilor americane, comentează AFP.

Spoturi montate savant, alternând în interval de câteva secunde ruine, feţe în lacrimi şi tancuri ruse « exaltează patriotismul şi i-au convins deja, chiar şi pe cei mai tineri, cunoscuţi ca apolitici », constată Irina Petrovskaia, expert media independent. Citeşte tot articolul

Documents joints