Revista Presei CNA, 20 Octombrie 2009

20.10.2009


envoyer l'article par mail title=

• ACTUALITATE

Antena 2, Antena 3, B1 TV, Kanal D, OTV, Realitatea TV, TVRM şi TVR vor difuza emisiuni electorale
MEDIAFAX

Antena 2, Antena 3, B1 TV, Kanal D, OTV, Realitatea TV, TVRM Educaţional şi posturile Televiziunii Publice - TVR 1, TVR 3, TVR Info, TVR International - vor difuza emisiuni destinate campaniei pentru alegerea preşedintelui României, potrivit Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA).

Antena 2, Antena 3, B1 TV, Kanal D, OTV, Realitatea TV, TVRM Educaţional şi posturile Televiziunii Publice - TVR 1, TVR 3, TVR Info, TVR International - se numără printre cele 87 de posturi de televiziune care au informat CNA că intenţionează să realizeze şi să difuzeze emisiuni destinate campaniei pentru alegerea preşedintelui României. Citeşte tot articolul

Articole cu acelasi subiect

HotNews - Realitatea TV, Antena 2, Antena 3, Kanal D, B1 TV, OTV si TVR vor difuza emisiuni electorale

GANDUL - Candidaţii la preşedinţie, campanie gratuită la radio şi tv

Peste jumatate dintre operatorii de televiziune isi fenteaza clientii la calitatea serviciilor sau facturi
de Dan Dragomir
FINANCIARUL

Cablul si satelitul conduc topul reclamatiilor facute la Protectia Consumatorului

De la calitatea semnalului si simple defectiuni tehnice si pana la suspendarea aiurea a furnizarii de servicii TV si incarcarea ilegala a facturilor - plangerile legate de calitatea serviciilor TV prin cablu si satelit au adus un val de sesizari de la utilizatori la Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC), a declarat pentru „Financiarul” presedintele institutiei, Constantin Cerbulescu. Citeşte tot articolul

Taxa radio TV va fi plătită numai de beneficiarii serviciilor publice de radio şi televiziune
de Monica Cercelescu in News pe 15 Octombrie 2009, 22:16
SAPTAMANA FINANCIARA

Începând de astăzi, 15 octombrie 2009, persoanele juridice care nu deţin la sediu aparate sau echipamente care să permită accesarea serviciilor publice de radio şi televiziune nu mai sunt obligate să plătească taxa radio TV.

Decizia Înaltei Curte de Casaţie şi Justiţie nr. 2012, care anulează art. 3, alin 1 din HG 977/2003 a apărut în Monitorul Oficial şi a intrat în vigoare de la data publicării. Articolul anulat prevedea că persoanele juridice cu sediul în România, care se încadrează în categoria microîntreprinderilor au obligaţia să plătească pentru sediul social o taxă lunară pentru serviciul public de radiodifuziune. Citeşte tot articolul

• OPINII

Slujba ştirilor de seară
Cezar PAUL-BĂDESCU | cultura pe sticlă
DILEMA VECHE

Urmărirea ştirilor de seară a devenit un ritual al lumii în care trăim. Noua slujbă de vecernie. Ştirile ne pot plictisi sau nu, ne pot fi utile sau nu – principalul e să fim în faţa televizorului, să aflăm ce s-a mai întîmplat în lume. Este datoria noastră de telespectatori dreptcredincioşi. Nu ne mai strîngem într-un singur loc, toată comunitatea, ci stăm fiecare în casele noastre, dar participăm la acelaşi ceremonial. Chiar dacă ne uităm pe posturi diferite, vedem de fapt aceleaşi ştiri, aceleaşi poveşti. Citeşte tot articolul

Ştiri online pe bani – o confuzie de modele
Lucian POPESCU
DILEMA VECHE

Există două concepţii sau viziuni despre „afacerea“ site-urilor de ştiri pe Internet. Una e cea în care se translatează modelul de afacere din presa tradiţională şi în care predomină termeni precum concurenţă, cotă de piaţă şi leadership. Cealaltă se bazează pe experienţele de business online şi se descrie în cuvinte precum colaborare, creativitate, orientare spre utilizator, participare.

„Google ne fură ştirile“ – s-au plîns, la sfîrşitul săptămînii trecute, Rupert Murdoch, şeful News Corporation, şi Tom Curley, şeful Associated Press. Citeşte tot articolul

• DIVERSE

Piaţa de media din România va reveni la nivelul din 2008 în aproximativ doi ani
MEDIAFAX

Reprezentanţii Initiative, compania care a lansat, luni, Media Fact Book 2009, singura lucrare de analiză a pieţei româneşti de media, estimează că industria românească va reveni la un nivel de investiţii în publicitate similar celui din 2008 în aproximativ doi ani.

Valoarea pieţei de media din România va ajunge la 347 de milioane de euro până la sfârşitul anului, comparativ cu 540 milioane de euro în anul 2008, conform estimărilor incluse în studiul Media Fact Book 2009, analiză a pieţei româneşti de media şi publicitate. Citeşte tot articolul

Articole cu acelasi subiect

HotNews.ro - Initiative Media : Piata de publicitate din Romania va scadea cu 35-38% in 2009 fata de 2008. Internetul si televiziunea vor obtine cresteri ale cotei de piata

PAGINA DE MEDIA - Publicitatea în 2009 : un minus de aproape 40%. Piaţa anul acesta : 347 de milioane de euro

Pro TV, Acasă, Pro Cinema, Sport.ro şi MTV au atras 54% din totalul publicităţii TV în 2008
MEDIAFAX

Televiziunile grupului Media Pro - Pro TV, Acasă, Pro Cinema, Sport.ro şi MTV - au atras, în 2008, circa 54% din veniturile totale nete din publicitatea TV, potrivit estimărilor incluse în studiul Media Fact Book 2009, publicat, luni, de Initiative România.

Potrivit Media Fact Book, în România, televiziunile au atras anul trecut 62% din veniturile totale nete din publicitate, adică 337 de milioane de euro. Studiul precizează că televiziunea rămâne cea mai importantă sursă de divertisment a românilor şi noile posturi TV de nişă - dedicate sportului, muzicii, filmelor etc. - continuă să ia din audienţa de la marile staţii. Citeşte tot articolul

Kiss FM şi Radio 21 - cele mai mari încasări din publicitate radio în 2008
MEDIAFAX

Kiss FM şi Radio 21 au avut, în 2008, cele mai mari încasări din publicitate radio, de 32,7 milioane de euro, respectiv 23,6 milioane de euro, în condiţiile în care bugetele publicitare nete pentru radio au crescut cu 16% faţă de 2007, potrivit studiului Media Fact Book, lansat luni de Initiative.

Potrivit estimărilor Media Fact Book, în 2008, investiţiile nete în publicitatea radio au crescut cu 16% faţă de 2007 (ceea ce înseamnă 6% din totalul pieţei de publicitate media), ajungând la 35 milioane de euro, în timp ce investiţiile brute în publicitatea radio au crescut cu 21%, la 110 milioane de euro. Citeşte tot articolul