Revista Presei CNA, 2 septembrie 2008

02.09.2008


envoyer l'article par mail title=

Peste 90% din spoturile sociale difuzate pe TV sunt negative şi nu ajută la educarea populaţiei
reporter Sebastian Lazar
editor Cristina Tivers
NewsIn

Campaniile sociale menite să sensibilizeze opinia publică asupra problemelor cu care se confruntă societatea au un impact scăzut în rândul populaţiei pentru că peste 90% din spoturile publicitare sunt negative, susţin reprezentanţii ONG-urilor afiliate Cartel ALFA. "Foarte multe spoturi sociale sunt ca nişte filme horror ce îşi propun să şocheze şi să sperie în loc să prevină producerea unui eveniment nedorit. Pentru a vă face o idee legată de efectele negative pe care le au acestea imaginaţi-vă ce simte o persoană cu handicap când vede la televizor un film în care este prezentat un tanăr, în scaun cu rotile, care îşi petrece ziua de naştere de unul singur ? Citeşte tot articolul

CARTOON NETWORK - ANIVERSARE / Cartoon Network împlineşte 10 ani pe 1 septembrie 2008
KM
Media Expres
Bucuresti/ 1 sep 2008

Compania Turner Broadcasting anunţă că postul dedicat copiilor, Cartoon Network, continuă să fie la fel de puternic în zona Europei Centrale şi de Est, şi la 10 ani dupa lansarea oficială în regiune, în anul 1998.

Pentru a sărbători această aniversare, postul a ales programele şi desenele animate care au avut cel mai mare succes (Johnny Test, Chowder, Ben 10, Samuraiul Jack şi Băiatul Veveriţă), potrivit unui comunicat Cartoon Network. Citeşte tot articolul

Prima televiziune de jocuri a luat startul în România
Cotidianul

Ginx TV, primul post tv românesc dedicat jocurilor video, trebuie să lupte deja cu stigmatul pe care l-a căpătat noţiunea de „a te juca la calculator“, explică Ionuţ Anton, directorul executiv al canalului.e Cu două milioane de euro, Ginx TV s-a lansat în luna august, aducând o premieră pe piaţa autohtonă : programe tv bazate pe jocuri video. Este primul canal din seria celor 18 care vor apărea în Europa. La conducerea lui se află românii care au pus pe picioare varianta autohtonă a MTV.

Pentru Ginx TV lucrează în prezent 150 de oameni, dintre care 60 în România, iar restul în Israel şi în Marea Britanie. În afară de cele două milioane de euro care au intrat deja în afacere, alte cinci sau şase le vor urma până la sfârşitul anului pentru extinderea în Europa de Est. Citeşte tot articolul

Vocile lui Iorga şi Bacovia îşi aşteaptă digitalizarea
de Catalin Cocos
Adevărul

Fonoteca radioului public, ce conţine 132.000 de ore de înregistrări, pe discuri de ebonită, discuri vinil, CD-uri şi benzi magnetice, va fi trecută în format digital în 13 ani

În subsolurile clădirii din strada General Berthelot se află o adevărată comoară : patru kilometri de documente scrise, 12.000 de fotografii şi 12.276 de discuri de ebonită.

O persoană ar putea petrece 15 ani de audiţie non-stop pentru a asculta cele aproximativ 132.000 ore de înregistrări din arhiva radioului public. Este adevărat că dacă ar avea răbdare ar găsi materiale cu Enescu, Arghezi, Sadoveanu, Bacovia, Nichita Stănescu, Toma Caragiu şi Dem Rădulescu. Citeşte tot articolul

„Baronii Vouă“ fac haz de necaz la Naţional TV
de Sanziana Boaru
Adevărul

Primul episod din noua serie „Baronii" va fi difuzat în seara aceasta, la ora 20.00

După 26 de ani de activitate, grupul « Vouă » şi continuă emisiunile în stilul lor caracteristic - cu mult umor şi cu personaje inedite.

Serialul regizat de Dan Tudor are ca temă principală pentru acest sezon campania electorală din toamnă. Grupul şi-a propus să trateze dilematica situaţie a românului, « eu cu cine votez ? ». Citeşte tot articolul

Toţi ochii pe televizoare
Alexandru Radescu
Jurnalul National

EVENIMENT ● IFA 2008 – sub impactul mediului economic Ca şi la ediţia de anul trecut, televizoarele subţiri au « furat » show-ul la cel mai important tîrg de electronice din Europa, IFA Berlin. Pentru alt tip de furturi economice, agenţii vamali germani au intensificat raziile la standurile expozanţilor.

Amplasat strategic la început de septembrie, IFA reprezintă oferta marilor producători de electronice pentru retailul din perioada Sărbătorilor de iarnă. Chiar dacă sînt expuse produse de la aproximativ 1.350 de producători, cu o abundenţă a noutăţilor, toată lumea discută de impactul situaţiei economice globale asupra pieţei de electronice. Atît pentru ultimele luni ale anului în curs cît şi pentru 2009. Citeşte tot articolul