Revista Presei CNA, 19 august 2009

19.08.2009


envoyer l'article par mail title=

• ACTUALITATE

Amenzi de 80.000 de lei de la CNA pentru Dan Diaconescu
de V.O.
HotNews.ro
Marţi, 18 august 2009, 18:57 Economie | Media & Publicitate

Dan Diaconescu a incasat, marti, amenzi totalizand 80.000 de lei din partea CNA pentru mai multe emisiuni « Dan Diaconescu Direct », difuzate de posturile DDTV si OTV si legate de « cazul Teodosian », in care un copil este suspectat ca si-ar fi ucis mama. DDTV a primit o amenda de 50.000 de lei, in timp ce postul OTV a fost amendat cu 30.000 de lei. Citeşte tot articolul

DDTV şi OTV, amendate de CNA cu 50.000 lei, respectiv 30.000 lei
MEDIAFAX
BUCUREŞTI / 15:18, 18.08.2009

CNA a decis, marţi, să amendeze DDTV, cu 50.000 de lei, şi OTV, cu 30.000 de lei, pentru că au difuzat fotografii cu o femeie ucisă de copilul ei, imagini preluate din dosarul oficial din anchetă, fără acordul familiei persoanei decedate.

În emisiunea « Dan Diaconescu Direct » din 15 iulie, de la ora 20.20, a fost prezentat cazul unui copil de 13 ani, Teodosian, care şi-a ucis mama. Pe ecran a fost prezentată o poză cu un băiat despre care s-a spus că este Teodosian. Citeşte tot articolul

“I-a scos ochii şi i-a mâncat”, un titlu amendat cu 5.000 de lei de CNA
COTIDIANUL

“I-a scos ochii şi i-a mâncat” a fost titlul şocant al unei ştiri difuzate de PRO TV care i-a “adus” postului o amendă de 5.000 de lei dată de Consiliul Naţional al Audiovizualului. Au mai fost amendate posturile OTV şi DDTV pentru “Dan Diaconescu Direct”, dar şi B1 pentru reluarea unei emisiuni.

Ştirea despre un incident petrecut într-o casă de copii, prezentată pe 13 iunie la “Ştirile PRO TV” de la ora 13.00, cu titlul şocant “I-a scos ochii şi i-a mâncat”, precum şi imaginile neblurate, difuzate în mod repetat, pe 19 iunie, în care o tânără înjunghiată de soţ a apărut cu ochiul vânăt şi bandajată la mâini au atras atenţia CNA, care a amendat PRO TV cu 5.000 de lei. Citeşte tot articolul

Televiziunea Vox News a primit licenţă de la CNA
MEDIAFAX
BUCUREŞTI / 12:03, 18.08.2009

Televiziunea de ştiri Vox News a primit, marţi, licenţă audiovizuală de la Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) şi se va lansa până la sfârşitul anului, după cum a anunţat, în şedinţa CNA, directorul postului, Emil Jascău.

CNA a analizat în şedinţa de marţi solicitarea SC Sport Channel SRL de acordare a unei licenţe audiovizuale prin satelit pentru televiziunea Vox News. Televiziunea Vox News aparţine societăţii comerciale Sport Channel SRL, înfiinţată în iunie 2009, ai cărei acţionari sunt SC Roxman Investment SRL (80%), deţinută de Neculai Creţu - 45 % şi Magdalena Creţu - 55%, şi SC Global Alloys SRL (20%), deţinută de Neculai Creţu - 60% şi Emil Marian - 40%. Citeşte tot articolul

Articole cu acelasi subiect

CNA a acordat licenta pentru o noua televiziune de stiri, Vox News - HotNews.ro

Vox News, o nouă televiziune de ştiriEVENIMENTUL ZILEI

Vox News, o televiziune “socială” pentru pensionari, şomeri şi adolescenţiCOTIDIANUL

O noua televiziune de stiri se pregateste de lansare - wall-street.ro

UPDATE : Orange acuza Vodafone si Cosmote de publicitate TV inselatoare. CNA blocheaza difuzarea a doua spoturi Vodafone
de Adrian Vasilache
HotNews.ro
Marţi, 18 august 2009, 13:20 Economie | Media & Publicitate

Orange Romania a sesizat Consiliul National al Audiovizualului (CNA), la sfarsitul lunii iulie din acest an, ca doua clipuri publicitare la cartelele oferite de Vodafone Romania si Cosmote Romania ar reprezenta publicitate inselatoare. De asemenea, Consiliul Roman pentru Publicitate (RAC) a analizat sesizarile Orange si a recomandat revizuirea spotului publicitar al Vodafone. In cazul Cosmote, RAC a considerat ca nu se incalca codul de practica in publicitate. Citeşte tot articolul

Orange acuză Cosmote şi Vodafone
Paul Barbu
EVENIMENTUL ZILEI

Războiul reclamelor care dezinformează a început cu o plângere depusă luna trecută. Orange, cel mai mare operator de telefonie mobilă din România, şi-a acuzat concurenţa de publicitate falsă.

În consecinţă, Vodafone trebuie să-şi retragă reclama. În schimb, la Cosmote nu au fost găsite nereguli.

Orange România a depus o plângere la Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA), la finele lunii iulie, legată de două clipuri publicitare ale Vodafone România şi Cosmote România. Citeşte tot articolul

Articol cu acelasi subiect

Scandal mobilZIUA

TVR va obtine licente digitale pentru TVR 1 si TVR 2. Arbitrul Telecom va desemna operatorul de multiplex
de Adrian Vasilache
HotNews.ro
Marţi, 18 august 2009, 12:51 Economie | Telecom

Societatea Romana de Televiziune (SRTV) solicita acordarea de licente audiovizuale digitale pentru 11 posturi TV, printre care TVR 1, TVR 2, TVR 3 si TVR Info, potrivit unei cereri trimise catre Consiliul National al Audiovizualului (CNA). SRTV cere de asemenea ca operatorul multiplexelor digitale pe care vor fi transmise aceste programe sa fie Societatea Nationala de Radiocomunicatii (Radiocom). Citeşte tot articolul

• OPINII

Neputinţa părinţilor în faţa lui sex.com
de Gheorghiţă Aurelian ION
GANDUL

Căutând pedofili pe internet, poliţiştii români n-au reuşit să dea, de la începutul anului până acum, decât peste câteva clipuri porno filmate nu de vreun adult pervers, ci chiar de către adolescenţi. Tot adolescenţii au fost cei care au „popularizat” filmuleţele, postându-le pe site-uri sau în reţelele de file sharing locale. Citeşte tot articolul

Altfel de televiziune
Autor : Andrei Pleşu
ADEVARUL

Teoriile autohtone despre rating nu sunt decât o scuză pentru lipsa de imaginaţie şi pentru netrebnicie.

Am descoperit întâmplător, pe programul întâi al televiziunii naţionale, un serial sud-coreean : „Giuvaierul palatului“.

După numai câteva minute, mi s-a părut că sunt invitat pe altă planetă : o planetă a discreţiei, a rigorii, a bunului-gust şi a farmecului inefabil. Citeşte tot articolul

• DIVERSE

Fenomenul „Elodia“, după doi ani
ADEVARUL
Autori Raluca Preda, Iulia Bunea, Ionel Stoica

Filmul dispariţiei avocatei din Braşov, exploatat la maximum de OTV, a rămas fără deznodământ şi a intrat într-un con de umbră. Televiziunea de apartament a lui Dan Diaconescu a „dat tonul“ în mediatizarea excesivă a dispariţiei unei avocate din provincie.

Luna aceasta se împlinesc doi ani de când avocata Elodia Ghinescu din Braşov a dispărut. Citeşte tot articolul

Capitalul RCS&RDS ar putea creşte cu 207,8 mil. lei
MEDIAFAX
BUCUREŞTI / 14:08, 18.08.2009

Acţionarii RCS&RDS, cel mai mare operator de telecomunicaţii prin cablu, vor discuta, la 17 septembrie, majorarea capitalului social cu 207,8 milioane de lei, la 250 milioane de lei, prin aporturi în numerar sau compensarea unor creanţe exigibile şi lichide asupra societăţii.

Operaţiunea va fi însoţită de emiterea a 2,078 miliarde de acţiuni nominative ordinare, cu o valoare nominală de 0,1 lei/titlu. Citeşte tot articolul