Revista Presei CNA, 18 Noiembrie 2008

18.11.2008


envoyer l'article par mail title=

Postul Antena 3, amendat de CNA cu 2.500 de lei pentru o ediţie a emisiunii « Sinteza zilei »
COTIDIANUL

Postul de televiziune Antena 3 a fost amendat de Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) cu 2.500 de lei, pentru ediţia din 11 noiembrie a emisiunii « Sinteza zilei », a informat consiliul, într-un comunicat de presă.

Potrivit CNA, în ediţia incriminată a emisiunii nu a fost asigurat « pluralismul politic şi social [...], cu respectarea libertăţilor şi a drepturilor fundamentale ale omului », prevedere cuprinsă în Legea Audiovizualului. Citeşte tot articolul

Decizia CNA privind spotul Corul Vanatorilor prejudiciaza dreptul la libertatea de exprimare
de C.I.
HotNews.ro

ActiveWatch - Agentia de Monitorizare a Presei a emis, luni, un nou protest la adresa Consiliului National al Audiovizualului, in urma deciziei CNA de saptamana trecuta de a suspenda spotul « Corul Vanatorilor », ce promova, pe Realitatea TV, lista candidatilor patati publicata de Academia Catavencu. Potrivit ActiveWatch, decizia CNA « prejudiciaza dreptul la libertatea de exprimare si, implicit, dreptul la libertatea de informare a cetateanului ».

Organizatia reaminteste CNA ca, « in repetate randuri, Curtea Europeana a Drepturilor Omului a afirmat ca autoritatile si instantele nationale trebuie sa demonstreze, atunci cand restrang dreptul la libertatea de exprimare, ca acest lucru era necesar intr-o societate democratica. In opinia noastra, decizia CNA nu trece acest test. » Citeşte tot articolul

Agenţia de Monitorizare a Presei acuză o nouă eroare a CNA : suspendarea spotului publicaţiei “Academia Caţavencu”
Alexandra Bureţea
COTIDIANUL

Suspendarea spotului publicaţiei “Academia Caţavencu” prejudiciază dreptul la libertatea de exprimare şi, implicit, dreptul la libertatea de informare a cetăţeanului, consideră AMP.

Reprezentanţii ActiveWatch - Agenţia de Monitorizare a Presei susţin că suspendarea spotului realizat de “Academia Caţavencu” prejudiciază dreptul la libertatea de exprimare şi, implicit, dreptul la libertatea de informare a cetăţeanului. Citeşte tot articolul

Publicitatea electorală s-a scumpit în provincie
Petre Barbu
ADEVARUL

O emisiune de promovare a candidaţilor difuzată la posturile TV costă între 1.000 şi 5.000 de euro. La insistenţele Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA), radiodifuzorii care şi-au anunţat intenţia de a difuza publicitate electorală şi-au făcut publice tarifele.

Scrutinul uninominal trezeşte interesul candidaţilor pentru televiziunile din teritoriu

În cursa pentru atragerea de bugete de promovare politică se află înscrise 208 de posturi locale de televiziune şi radio. Actuala campanie este o bună oportunitate pentru radiodifuzori pentru a-şi rotunji veniturile. În unele cazuri, preţurile rivalizează cu cele ale posturilor naţionale. Citeşte tot articolul

« Tatal nostru care esti in PD-L », noua rugaciune de campanie a democrat-liberalilor
Z.O.
ZIUA

Pentru a demonstra ca PD-L duce o campanie electorala multilateral dezvoltata, candidatii democrat-liberalilor au hotarat sa treaca de la manele electorale la blasfemii electorale. Fiicele candidatului PD-L pentru Camera Deputatilor in Colegul Uninominal numarul 1 Targu Mures, Nicu Mihoc, i-au compus acestuia un « Tatal nostru », cu tenta electorala intitulat « Tatal nostru care esti in PD-L », relateaza Agerpres. Citeşte tot articolul

Tatal nostru, vie deputatia ta
Irina Chiroiu
ZIUA

Rugaciuni personalizate si imnuri pe ritmuri pe manele, acestea sunt ultimele inovatii, in materie de strategie electorala, promovate de PD-L. Concret, fiicele unui candidat democrat-liberal la Camera Deputatilor au adaptat rugaciunea « Tatal nostru » la campania electorala, improvizatia regasindu-se pe foaia de campanie a candidatilor din Targu Mures. In acest timp, pe posturile tv de folclor ruleaza doua clipuri in care este promovat sloganul « Ei cu ei, noi cu voi », pe ritmuri de manele, respectiv de muzica populara. Citeşte tot articolul

Criza financiara taie la 6% cresterea pietei media in 2009 si incepe cu tv-ul
Antonia Tucheac
BUSINESS STANDARD

Desi principalii advertiseri de pe piata romaneasca sunt inca rezervati in a face estimari cu privire la bugetele de marketing si comunicare pentru 2009, criza economica internationala si anunturile facute de companiile-mama, in cazul companiilor internationale, ii fac pe specialistii in comunicare sa fie sceptici cu privire la evolutia pietei media autohtone in urmatorul an. Cea mai recenta editie Business Standard Focus+ analizeaza evolutia pietei media romanesti in primele noua luni ale acestui an si comenteaza, alaturi de jucatori din media locala, efectele crizei economice asupra acestui domeniu. Citeşte tot articolul

LA ANTENA 1 - Duminică de lider
JURNALUL NATIONAL

ANTENA 1 a fost, duminică, lider de audienţă în prime-time, înregistrând un rating de 7,6% şi o cotă de piaţă de 16 %, echivalentul a 866.000 de telespectatori.

În acest interval orar, telespectatorii au putut urmări Observatorul orei 19:00, Divertis Mall şi Scene de căznicie – best off. Show-ul cu cea mai mare audienţă a întregii zile a fost cel al Divertişilor, care au avut 11,2% rating şi 21,8% share, ceea ce înseamnă că, în medie, 1.277.000 de români îi urmăreau pe lorzii divertismentului din România. Citeşte tot articolul

Măruţă, Ciuhulescu şi Moisescu fac campanie în scaunul cu rotile
Autor : Cătălin Cocoş
ADEVARUL

Mai mulţi moderatori şi prezentatori din trustul Pro susţin o campanie iniţiată de Poliţia Capitalei şi apar în programe în rolul unor accidentaţi. De la ştiri până la emisiunile de divertisment, vedetele de la Pro TV, Acasă, Pro Cinema, Sport.ro şi MTV vor sprijini campania iniţiată de Poliţia Capitalei pentru siguranţa în trafic.

Iulia Vântur, Roxana Ciuhulescu, Andi Moisescu, Cătălin Măruţă sunt doar o parte dintre cei care se vor folosi de imaginea dură a unui om în scaunul cu rotile pentru a atrage atenţia că o secundă de neatenţie poate fi fatală şi poate lăsa urme adânci în vieţile oamenilor. Citeşte tot articolul

Maneaua „Ei cu ei, noi cu voi“, arma PD-L testată la televiziunea lui Prigoană
Diana Popescu
GANDUL

Sorin Copilul de Aur + Rudy + Bogdan Artistu’ + PD-L = LOVE. Cel puţin aşa rezultă din cea mai recentă ispravă artistică a ilustrului trio manelist. Sub bagheta fermecată a lui Dan Bursuc, guru al acestui perimetru, cei trei au realizat un soi de videoclip extrem de portocaliu, cu versuri „asortate” : „Sunt ei cu ei, noi cu voi/ E uşor de demonstrat/ Dăm doar filmul înapoi/ Să vedem mai clar tot ce s-a-ntâmplat”, sună refrenul însufleţitor. Iar strofele sunt pe măsură : „Mă duc la neuro/ 70.000 de euro/ Pe-un singur Logan/ Băi, ce golan ! (...) De la caltaboş/ Nu faci obrazul roş/ Las’ că merge, muică/ O stropim cu ţuică”. Şi tot aşa, pentru ca electoratul să-şi amintească ce şi-au trecut în portofoliu inamicii PD-L-ului. Citeşte tot articolul

Alexandru Sassu semnează ca director editorial al TV
Petrisor Obae
www.paginademedia.ro

Conform unor documente obţinute de paginademedia.ro, preşedintele TVR Alexandru Sassu semnează ca Director Direcţie Editorială. Sassu spune că nu şi-a pus semnătura decât pe documente administrative, care nu implică editorialul.

Documentele sunt administrative şi se referă la aprobarea unor indemnizaţii pentru producători, dar ele dovedesc oficial că Alexandru Sassu îşi asumă şi atribuţii de Director al Direcţiei Editoriale. Conform Legii de funcţionare a instituţiilor publice de radio şi televiziune, preşedintele, totodată director general, nu are atribuţii editoriale. Citeşte tot articolul

Eroii din Petrila fac rating la Realitatea TV
COTIDIANUL

Postul de ştiri a fost lider de piaţă duminică, în mai multe intervale orare.

465.000 de telespectatori din mediul urban au urmărit la Realitatea TV ediţia specială cu supravieţuitorii exploziilor din mina Petrila. Ediţia specială, realizată de Mihai Tatulici, cu victimele aflate în salonul 10 din Spitalul de Urgenţă din Petroşani a fost lider de piaţă duminică, între orele 17.15 şi 17.45, arată cifrele oferite de Gfk România. Audienţa medie înregistrată de postul de televiziune a fost de 4,1 şi 11,2% cotă de piaţă. Totodată, Realitatea TV a fost cea mai urmărită televiziune din România şi în intervalele orare 10.00-11.00 şi 11.00-12.00. Citeşte tot articolul

AdCouture, o emisiune despre media, marketing şi comunicare
www.realitatea.net

Ediţia de luni, 17 noiembrie, a emisiunii AdCouture şi-a invitat telespectatorii să afle ce înseamnă media, marketing şi comunicare de la doi dintre cei mai importanţi reprezentanţi ai industriei : Victor Dobre (Director Executiv IAA) şi Cezar Batog (Managing Director Optimedia Romania). Emisiunea a fost difuzată la ora 23.00, la The Money Channel.

Invitat al rubricii « Hot Spot », Victor Dobre a vorbit despre cel de-al doilea modul al cursurilor de marketing şi comunicare din cadrul Şcolii IAA (International Advertising Association Romania), care îşi va deschide portile în aceasta luna, dar şi despre rezultatele primului modul al Şcolii, care tocmai s-a incheiat. Citeşte tot articolul

MIRCEA MARIAN : Da, recunosc ! Sunt o scursură de la talk-show
Mariana Marin
EVENIMENTUL ZILEI

Nu mi-e teamă să mărturisesc : sunt unul dintre indivizii despre care Tăriceanu spunea că apar pe la „anumite“ televiziuni de talk-show, debitează enormităţi şi poluează dezbaterea publică. Premierul ne-a definit perfect : „scursori ale societăţii“. De ce îi dau dreptate liderului PNL ? Vă amintiţi ce reacţie a avut întreaga breaslă a gazetarilor atunci când preşedintele Băsescu a vorbit despre „tonomatele cu euro din presa românească“. Nu era ziarist să nu fie sufocat de indignare. Dai în Ciutacu, dai în floarea gazetărimii române. Timid, mi-am permis să spun, în public, că există oarecari şanse ca Băsescu să aibă dreptate. Citeşte tot articolul