Revista Presei CNA, 17 noiembrie 2009

17.11.2009


envoyer l'article par mail title=

• ACTUALITATE

Topul campionilor la amenzile CNA
Evenimentul Zilei

CLASAMENT. OTV a fost cel mai sancţionat post de Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA), în 2009.

Postul lui Dan Diaconescu a primit 8 somaţii şi 27 de amenzi în valoare de 342.500 de lei, potrivit Mediafax. Pe locul al doilea se află Kanal D, cu 10 amenzi (185.000 de lei), şi 4 somaţii, iar pe poziţia a treia s-a situat Antena 1 - 16 amenzi în valoare de 145.000 de lei şi 12 somaţii. Citeşte tot articolul.

Articole cu aceleaşi subiecte :

OTV, cel mai sancţionat post tv în 2009
Jurnalul

B1 TV îşi face un pui „de ştiri“ în plină campanie electorală
de D.M.
Gândul

Ieri a emis Vox News, o televiziune socială şi de ştiri cu grilă « restrânsă pentru început », dar cu deschidere faţă de candidaţii la preşedinţie

B1 TV îşi face un pui „de ştiri“ în plină campanie electorală

O nouă televiziune de ştiri în audiovizualul românesc de ieri, de când Vox News a emis în premieră. Cu o grilă restrânsă pentru început, după cum a declarat şeful nou-înfiinţatei televiziuni, Emil Jascău, Vox News difuzează doar trei emisiuni. Şi toate în direct. E vorba de « România Vox Magazin », moderată de Nicoleta Cone (difuzată între 16.00 - 19.00), de talk show-ul « România în alb şi negru », al cărei prim invitat a fost Florin Călinescu (difuzată de luni, între orele 19.00 - 22.00), şi « Zece plus », cu Cristian Gava (difuzată începând de luni, în intervalul 22.00 - 01.00). "În acest moment, facem probe şi pentru jurnalele de ştiri, care vor fi difuzate din jumătate în jumătate de oră. Citeşte tot articolul.

Articole cu aceleaşi subiecte :

Televiziunea Vox News a primit licenţă de la CNA
Mediafax

Florin Călinescu, vedeta noii televiziuni de ştiri Vox News
Mediafax

Noul post de stiri Vox News incepe sa transmita luni, ora 16.00, cu trei emisiuni in direct
de C.I.
HotNews.ro

Luni, 16 noiembrie 2009, 14:14

6 ani pentru eliminarea unei aberaţii : taxa radio TV la firme
Capital

În 2003, guvernul a hotărât că nu doar persoanele fizice, ci şi firmele trebuie să plătească o taxă pentru serviciul public de televiziune şi radiodifuziune.

Decizia este aberantă cel puţin din două motive : în primul rând, în cazul firmelor care funcţionau în apartamente închiriate, la care contractul pentru furnizarea de electricitate era pe numele proprietarului, taxa s-ar fi datorat de două ori (odată de proprietar, şi încă o dată pe sediul social al firmei). Citeşte tot articolul.

Presa din România se concentrează prea puţin pe programele electorale ale candidaţilor
Mediafax

Raportul interimar al misiunii OSCE/ODIHR de observare a alegerilor din România arată, la capitolul dedicat presei din România, că aceasta se concentrează prea puţin pe programele electorale ale candidaţiilor la prezidenţiale.

« România beneficiază de o piaţă media dinamică şi care serveşte pluralismul, cu radiodifuzori publici şi privaţi şi o largă varietate de presă scrisă ; numărul, tipul şi accesibilitatea presei furnizează votanţilor informaţii ample şi diverse pe teme politice şi despre alegeri, în special prin ştiri şi dezbateri electorale », se arată în sumarul raportului interimar al Misiunii OSCE de observare a alegerilor, datat 13 noiembrie şi publicat luni. Citeşte tot articolul.

• INTERVIU

Mona Segall : „În televiziune, cu niciun proiect nu mergi la sigur“
De Andreea Ţuligă
Adevărul

Mona Segall este omul din spatele emisiunilor de la Pro TV. De 14 ani, ea se ocupă de show-urile care aduc audienţe-record acestui post de televiziune. Producătoarea lucrează acum la „Dansez pentru tine“, dar a coordonat şi echipele de la „Alege ASIA“, „Vara ispitelor“ şi „Popstars“.

„Adevărul“ : Spuneaţi în urmă cu ceva timp că sunteţi în căutarea unei emisiuni care ar putea înlocui „Dansez“. Aţi găsit-o ? Cum ar arăta ?

Mona Segall : Sigur că există soluţii pentru momentul în care „Dansez pentru tine“ îşi va fi trăit existenţa. Eu sper că momentul acela e încă departe. Citeşte tot articolul.

Veniturile şi audienţa Discovery în România au crescut
Mediafax

Discovery Communications, ce operează 7 posturi TV în România, a raportat în trimestrul 3 din 2009 un profit net de 854 milioane dolari, în România veniturile companiei înregistrând « o creştere de două cifre », a declarat Katarzyna Kieli, general manager pe Europa Centrală, într-un interviu MEDIAFAX.

Katarzyna Kieli, general manager Discovery Networks Europa Centrală, vorbeşte în interviul acordat MEDIAFAX despre veniturile companiei Discovery la nivel internaţional, dar şi despre strategia Discovery pe piaţa românească, încasările din publicitate, abonaţii şi programele posturilor Discovery. Citeşte tot articolul.

• DIVERSE

Audienţă
În plină campanie electorală, românii preferă divertismentul Duelul Băsescu - Antonescu, depăşit de Divertis şi „Dansez pentru tine”

de Diana POPESCU
Gândul

Confruntarea dintre actualul preşedinte şi liderul PNL a fost difuzată, sâmbătă după-amiază, de 5 televiziuni. Audienţa lor, cumulată, a fost sub cea înregistrată de ediţia de vineri a show-ului « Dansez pentru tine », difuzată în reluare

Programele Divertis, lideri de audienţă în intervalul orar 20.45-22.52 În plină campanie electorală, discursurile politicienilor nu par să-i mai intereseze prea mult pe români. Dovada ? Audienţele înregistrate, în weekendul trecut, de emisiunile de divertisment, în raport cu cele care i-au avut în prim plan pe prezidenţiabili. Citeşte tot articolul.