Revista Presei CNA, 17 iunie 2008

17.06.2008


envoyer l'article par mail title=

CNA a amendat TV Bacau cu 5.000 de lei
Media Expres

CNA a amendat cu 5.000 de lei SC Deşteptarea SA pentru postul TV Bacau care a încălcat prevederile art. 71 din Legea nr. 67/2004 pentru alegerea autorităţilor administraţiei publice locale referitoare la interzicerea, cu 48 de ore înainte de ziua votării, a oricăror emisiuni şi comentarii privind campania electorală in emisiunea „Bacaul vorbeste” difuzată in 13 iunie 2008, potrivit unui comunicat difuzat de CNA.Tot cu 5.000 de lei a fost amendată şi SC TV Alfa Omega SRL care a încălcat prevederile art. 74, alin. (3) din Legea Audiovizualului nr. 504/2002 referitoare la obligaţia distribuitorilor de servicii de a notifica în prealabil la CNA orice modificare în structura ofertei de servicii de programe retransmise. Aceştia au difuzat programe care nu figurează în grila anunţată Consiliului. Citeşte tot articolul

Comunicat de presa al AMP. Romania alegerilor locale : Traian Basescu, atacuri politice si putin trafic bucurestean
www.cji.ro

Campania pentru alegerile locale s-a desfasurat, asemeni alegerilor europarlamentare, in umbra presedintelui Traian Basescu. Ca si in cazul alegerilor din toamna anului trecut, Presedintele Romaniei a fost cel mai vizibil actor politic asociat cu desfasurarea campaniei electorale – 165 de aparitii in presa scrisa, 102 aparitii in stirile TV.Presedintele Basescu a fost actorul politic asociat cel mai frecvent in media cu initieri de atacuri impotriva altor actori politici (candidati sau lideri de partide). Iesirile Presedintelui de la inceputul campaniei electorale au dinamizat discursul scenei politice si au generat o reactie aproape unitara din partea actorilor vizati de atacurile sale. In consecinta, Traian Basescu a fost si cea mai frecventa tinta a atacurilor politice. Citeşte tot articolul

Alegerile locale, dominate de Traian Băsescu
de Andreea Lupu
Adevarul

Preşedintele ţării a fost mai vizibil în presă decât candidaţii la fotoliul de primar general

Sorin Oprescu, candidatul pentru Primăria Capitalei, Traian Băsescu şi traficul bucureştean au fost principalele subiecte de dezbatere în presa autohtonă.

Alegerile electorale au trecut, primarii s-au instalat în fotolii pentru următorii patru ani, iar presa şi-a domolit motoarele, răsuflând uşurată că a trecut şi peste hopul acesta. Scena politică a fost împărţită între preşedintele Traian Băsescu şi replicile lui tăioase şi candidaţii la primărie.

Conform raportului realizat de Agenţia de Monitorizare a Presei (AMP), cea mai mediatizată persoană politică în perioada 2-31 mai a fost Traian Băsescu, cu 102 apariţii în ştirile de televiziune şi 165 de apariţii în materialele din presa scrisă. Citeşte tot articolul

Ratingul alegerilor, făcut ţăndări de fotbal
D.P.
Gandul

Românii nu s-au uitat la emisiunile despre locale nici când pe alte posturi se difuzau lucruri obişnuite

„Realitatea TV a fost cel mai urmărit post de ştiri în ziua alegerilor locale”, suna comunicatul trimis ieri de postul lui Sorin Ovidiu Vântu. În spatele acestei performanţe stau, însă, nişte cifre mult mai puţin impresionante decât ar cere-o, poate, situaţia. Pentru că ratingul mediu al postului, cel mai urmărit dintre cele specializate pe ştiri, s-a situat pe întreaga zi în jurul valorii de1,4%. Mai precis, 155.000 de telespectatori au fost interesaţi, în fiecare minut, de capitala chestiune a scrutinului pentru locale. Citeşte tot articolul

Realitatea TV a fost cel mai urmărit post de ştiri în ziua alegerilor locale
Realitatea TV

Realitatea TV a fost cel mai urmărit post de ştiri în timpul zilei de 15 iunie, cu 155.000 de telespectatori (1,4% rating), în medie, la nivel urban. Astfel, Realitatea TV s-a clasat pe locul 4 în topul audienţelor la nivel urban din ziua de 15 iunie, după Pro TV, TVR 1 şi Antena 1, dar în faţa posturilor Acasă, Antena 3 şi Naţional TV.

Momentul culminant al zilei de 15 iunie a fost la ora 21:00, când Realitatea TV a difuzat exit-poll-ul realizat de INSOMAR, care anunţa rezultatele estimative ale alegerilor locale.

La ora 20:59, 404.000 de telespectatori aşteptau rezultatele prezentate de Realitatea TV. La ora 21:00, în momentul anunţării rezultatelor estimative, 442.000 de telespectatori urmăreau Realitatea TV pentru a afla care este viitorul primar al Capitalei (rating de 3,9% şi cotă de piaţă de 9,1%), iar în minutul următor, numărul telespectatorilor care se uitau la Realitatea TV a crescut până la 553.000 (rating de 4,9% şi cotă de piaţă de 11,3%). Citeşte tot articolul

Realitatea TV a luptat pentru rating cu fotbalul şi cu papionul lui Cristoiu
Cotidianul

Duminică, în ziua alegerilor, Realitatea TV a fost cel mai urmărit post de ştiri pe parcursul întregii zile.

Cu 155.000 de telespectatori (1,4% rating) în medie pe minut, la nivel urban, Realitatea TV a fost cel mai urmărit post de ştiri în timpul zilei de 15 iunie. Astfel, postul de ştiri s-a clasat pe locul 4 în topul audienţelor la nivel urban, după PRO TV, TVR 1 şi Antena 1, dar în faţa posturilor Acasă, Antena 3 şi Naţional TV.

Momentul culminant al zilei de 15 iunie a fost la ora 21.00, când Realitatea TV a difuzat exit poll-ul realizat de INSOMAR, care anunţa rezultatele estimative ale alegerilor locale la turul doi. La ora 21.00, 442.000 de telespectatori urmăreau rezultatele. Citeşte tot articolul

Antena 3 - Audienţă mare în ziua alegerilor
Jurnalul National

Ediţia specială a emisiunii Sinteza Zilei, de la Antena 3, dedicată turului doi al alegerilor locale a fost urmărită în prime time de către 322.000 de telespectatori, devansînd astfel Realitatea TV care a strîns în faţa micilor ecrane 287.000 de persoane. Citeşte tot articolul

Adelin Petrişor s-a despărţit de Antena 1
de Petre Barbu
Adevarul

Ziaristul a avut neînţelegeri cu conducerea televiziunii din Băneasa

Jurnalistul Adelin Petrişor a demisionat ieri din funcţia de corespondent special al postului Antena 1, informează Mediafax. Decizia este irevocabilă.

El şi-a depus oficial demisia la secretariatul trustului Intact, după ce a vorbit cu şefa ştirilor Antena 1, Aura Ţiţirigă, şi cu Sorin Oancea (telefonic), vicepreşedintele Antena 1 şi director general Antena 3. Petrişor a refuzat să explice motivele demisiei, precizând că hotărârea sa este „irevocabilă«  : „Motivele mă privesc pe mine şi pe şefii mei », a precizat ziaristul. Citeşte tot articolul

Vara la TVR 2
D.P.
Gandul

Telespectatorii postului îşi vor putea petrece dimineţile la malul mării, urmărind Tonomatul de vacanţă cu Alina Sorescu, transmis în direct de pe plaja din Costineşti. Programul intră în grila TVR 2 din 23 iunie, de la ora 10.10 şi este programat de luni până vineri.

Bucătarul-vedetă Jamie Oliver revine cu un nou sezon, filmat în Australia, unde se va desfăşura o întreagă aventură. Ineditul reality show Jamie în Australia este difuzat în premieră şi în exclusivitate la TVR 2 de vineri, 20 iunie, de la ora 22.30. Cei care vor pierde episodul de vineri seara îl vor putea urmări în reluare duminica de la ora 15.30. Citeşte tot articolul

Scumpirile au tăiat reclamele la iaurt
de Petre Barbu
Adevarul

În primele cinci luni ale anului, datorită creşterii tarifelor de publicitate la posturile tv, producătorii de iaurt au redus numărul de spoturi

Mărcile de iaurturi Danone au început să resimtă campaniile de publicitate ale concurenţei. Producătorii de iaurturi îşi concentrează comunicarea numai pe tv.

Până acum trei ani, piaţa iaurturilor era foarte liniştită în ceea ce priveşte promovarea mărcilor. Danone, unul dintre cei mai mari producători de iaurturi din lume, îşi desfăşura fără tulburare campaniile de comunicare pentru mărcile sale din România. Încet-încet, dezvoltarea producătorilor locali precum Albalact şi intrarea în forţă a companiilor multinaţionale Friesland Foods (Olanda) şi TRD Tnuva (Israel) au condus la creşterea competiţiei pe acest segment de publicitate. Citeşte tot articolul

UPC taie tarifele la pachetele de cablu, internet si telefonie cu pana la 33%
Adrian Seceleanu
Ziarul Financiar

Operatorul UPC Romania, care isi disputa cu RCS& RDS pozitia de lider pe piata de servicii de cablu TV (CATV), a lansat la nivel national o campanie prin care reduce tarifele cu pana la 33% pentru clientii noi sau pentru clientii existenti care contracteaza un nou serviciu al companiei, in incercarea de a-si extinde si conserva cota de piata. Pe durata unui an de zile, cea mai puternica reducere cumulata a facturii UPC in cadrul acestei campanii este de 150 de lei (41 de euro). UPC reduce preturile doar pentru clientii care semneaza un contract pe un an de zile cu operatorul si care aleg unul din cele doua pachete de servicii care se afla pe un palier superior de preturi (Medium si Large). Citeşte tot articolul