Revista Presei CNA, 17 iulie 2008

17.07.2008


envoyer l'article par mail title=

OTV are de plătit o garsonieră de amenzi
de Catalin Cocos
ADEVĂRUL

“Comunicarea mai bună cu radiodifuzorii a condus la scăderea numărului de amenzi şi procese pe care le avem cu aceştia”, Răsvan Popescu, preşedinte al CNA.

În prima jumătate a anului 2008, valoarea totală a sancţiunilor financiare aplicate de CNA postului condus de Dan Diaconescu s-a ridicat la 53.000 de euro.

Deciziile Consiliului din prima jumătate a lui 2008 ar trebui să aducă la bugetul de stat 440.000 de lei, dacă CNA va câştiga cele zece procese pe care le are cu radiodifuzorii.

Membrii CNA au votat „pentru" în cazul a 77 de propuneri de amendare a posturilor tv şi radio, în prima jumătate a acestui an. Valoarea totală a amenzilor aplicate se ridică la 440.000 de lei (aproximativ 120.000 de euro). Dintre acestea, 17 penalităţi, cu o valoare totală de 82.500 de lei, au legătură cu politica, deoarece au fost aplicate pentru nerespectarea legislaţiei referitoare la campania pentru alegerile locale. Citeşte tot articolul

Samanta de scandal ; Lumea interlopa TV
de Ioan BUDUCA
ZIUA

Toate Tatele isterice din Romania telefoneaza si scriu la OTV. Unele isi ies din minti si pleaca de acasa in miez de noapte ca sa intre in direct la emisiunea noctambula a lui Dan Diaconescu. Sunt revoltate de ceea ce ele considera a fi o insuportabila cadere in penibil a acestei emisiuni. Rezultatul ? Caderea emisiunii creste. Dar - culmea !? - creste si cota de audienta a acestei emisiuni.

ToTi interlopii jmekeri din Romania telefoneaza, scriu ori vin sa intre in direct la OTV. Sunt revoltati de ceea ce ei considera a fi un precedent inacceptabil : o sotie de mafiot isi denunta sotul in direct, seara de seara. Rezultatul ? Sotul mafiot devine tot mai popular, iar « imunitatea » lui fata de Justitie creste odata cu audienta OTV.

In ce TarA au loc toate acestea ? Este tara asta o Romanie cunoscuta ? Cine stie ceva despre ea ? Citeşte tot articolul

La Monaco se va desfăşura Târgul Internaţional de Sport pentru Televiziune şi Noile Media Bucureşti
MEDIA EXPRES

SPORTELMonaco organizează Convenţia Internaţională de Sport pentru Televiziune şi Noile Media între 20 şi 23 octombrie 2008, potrivit unui comunicat difuzat de organizatori.

Sub patronajul Prinţului Albert II de Monaco, târgul SPORTELMonaco este cunoscut ca fiind o piaţa internaţională pentru companiile ce distribuie programele sportive, pe toate platformele tehnice cunoscute. Anul trecut au participat la acest târg 2.360 de invitaţi, reprezentând 975 de firme din 79 de ţări, printre care şi reprezentanţii companiilor româneşti Important Media House, Sport.Ro / Pro Tv, Telesport Intermeda şi TVR. Citeşte tot articolul

A furtunat şi senzaţionalul în direct l-a adunat
de Simona Tache
COTIDIANUL

Am o problemă, da’ nu-mi dau seama dacă-i a mea sau e a postului Kanal D : cum îl accesez, cum dau nas în nas cu Garcea.

Oare am eu o comunicare specială cu el, îi simt prezenţa pe micul ecran, chiar şi când e televizorul închis şi, pac, intru în transă şi apăs butoanele telecomenzii ? Sau pur şi simplu e prea mult Garcea pe Kanal D ? Ultima oară când i-am fost telespectatoare, prezenta nu ştiu ce emisiune-concurs („Ora câştigătorilor“ îi zice), împreună cu o fată. Citeşte tot articolul

Anca Gheorghe : Kanal D are nevoie de un refresh
de Sorina Iordan
BUSINESS STANDARD

Cea mai mare problema a postului Kanal D, de la lansarea, in urma cu peste un an, si pana acum, a fost pozitionarea neclara si perceptia pe care a avut-o acesta in viziunea publicului, este de parere Anca Gheorghe, noul director de marketing al televiziunii.

De asemenea, ea spune ca nu s-a investit destul in programe atunci cand ar fi trebuit, motiv pentru care postul nu a avut mai multe programe “main”, cum au fost reality-show-ul Nora pentru mama sau meciurile din Liga 1, care au tras postul in sus in topurile de audienta.

Anca Gheorghe a plecat de la grupul Lagardere, unde ocupa aceeasi functie, de director de marketing, venind la Kanal D in urma cu trei saptamani. Citeşte tot articolul

Canal HDTV de la Eurosport
D.B.
BUSINESS STANDARD

Reteaua de televiziune specializata pe transmisiuni sportive, Eurosport, a lansat un canal tv in format HDTV pe o platforma de satelit apartinand grupului media Sky, potrivit Brandrepublic. Acest nou post se va adauga celorlalte doua canale TV ale retelei, British Eurosport si Eurosport 2, si va avea pozitia 412 pe ghidul EPG. Citeşte tot articolul

Prima TV face campanie cu Teo
S.I.
BUSINESS STANDARD

Postul de televiziune Prima TV a demarat campania “Prima vine la tine - Vorbeste cu Teo”, potrivit unui comunicat de presa. Astfel, Teo Trandafir, prezentatoarea emisiunii Teo Live, va intinde o mana de ajutor celor care sunt in dificultate. Este vorba in special de copii cu rezultate deosebite la invatatura sau cu un Real talent in domenii precum pictura, dans, sport, dar care, din cauza situatiei financiare, nu isi pot continua studiile. Citeşte tot articolul

Răzvan Dumitrescu ţine podelele curate la Realitatea TV
de Eugen Istodor
COTIDIANUL

Prezentatorul Realităţii Zilei explică pentru Cotidianul de ce se repetă invitaţii la emisiunea lui

Băi, trezeşte-te, Realitatea ţine cu Băsescu... tu îi cam ciupeşti oamenii. De ce ?

Cum adică ? Păi ce tu chiar crezi ce spun unii, că cei de la Realitatea sunt un fel de microbişti, de galerie de fotbal ? Astea sunt d’ale lu’ Mitică. Acum să vorbim de Realitatea Zilei. Unii se ciupesc singuri ca să vadă cât de treji sunt şi apoi ţipă că i-a muşcat nu ştiu cine. Se trezesc că nu ţine explicaţia şi sunt mulţi în situaţia asta - tu zici de oamenii lui Băsescu, dar să vezi ce zic ai lui Geoană şi chiar Geoană. Aşa că nu ştiu de unde chestia asta.

Doar dacă oamenii de care vorbeai tu se aşteaptă la un tratament special, dar la noi în emisiune nu e cazul. Dacă eşti pe lângă problemă, ţi-o iei ! Citeşte tot articolul

Un şef român peste creativii ruşi : „Agenţiile trebuie trezite“
de Alexandra Badicioiu
COTIDIANUL

Într-un interviu acordat ziarului Cotidianul, Mihai Coliban povesteşte cum e să faci reclame pentru consumatorii ruşi : fără oameni şi animale în spoturile la bere, votca nu are voie pe tv, „emisiile“ trebuie predate cu două săptămâni înainte către staţiile tv, care au dreptul să cenzureze orice. Altfel, „nu e prea mare diferenţa între noi şi ei“.

Mihai Coliban face parte din generaţia celor care au vrut încă dinainte de revoluţie să vadă cum e să trăieşti în altă parte de lume. Anul trecut şi-a împlinit dorinţa : cei de la BBDO Moscova l-au chemat să conducă divizia de creaţie Black. Creativul face bilanţul primului an petrecut printre publicitarii ruşi într-un interviu pentru Cotidianul.

De ce ai plecat tocmai la Moscova ?

Adevărul e că am vrut să scap, pur şi simplu. Filozofic, am fugit de o realitate mereu pe margine de prăpastie, mereu salvată printr-un noroc porcesc de câte un Brâncuşi sau de câte o Nadia. Citeşte tot articolul

Documents joints