Revista Presei CNA, 17 august 2009

17.08.2009


envoyer l'article par mail title=

• ACTUALITATE

Berea Redd’s, scoasă de pe piaţă
Paul Barbu
EVENIMENTUL ZILEI

O cantitate de peste 190.000 de litri de bere Redd’s a fost scoasă de pe piaţă de inspectorii Direcţiei de Sănătate Publică (DSP) Buzău.

Specialiştii au constatat că produsul conţine un aditiv alimentar care nu se regăseşte în lista substanţelor permise la fabricarea berii, prevăzute în ordinul comun al ministerelor Sănătăţii şi Agriculturii.

De altfel, firma care produce această bere, Ursus Breweries, a început deja să retragă de pe rafturi alţi 435 de hectolitri, din aceeaşi cauză. Citeşte tot articolul

TVR joacă în forţă în Liga Campionilor
ADEVARUL

TVR face istorie la zece ani după ce meciurile din Liga Campionilor (UCL) revin la postul public. Partida FC Timişoara – VfB Stuttgart, programată marţi de la 21.45 în play-off-ul celei mai puternice competiţii fotbalistice, marchează o premieră în istoria producţiilor sportive autohtone prin transmisiunea în format HD (înaltă definiţie).

Meciurile pot fi văzute pe web Citeşte tot articolul

Cinci contracte de publicitate acordate de Primaria Constanta unor parteneri de afaceri ai lui Radu Mazare. Ştiri live si emisiuni pozitive de 1,8 milioane de euro
de Attila Biro
HotNews.ro
Joi, 13 august 2009, 16:27 Economie | Media & Publicitate

Primaria Constanta a incheiat in 2007 si 2008 cinci contracte de publicitate cu agentia Telegraf Advertising SRL, ai carei actionari sint Sorin Strutinsky si Mihail Carciog, partenerii de afaceri ai primarului Radu Mazare. Cele cinci contracte au o valoare totala de aproape 1 milion de euro. Cei doi oameni de afaceri mai au alte doua contracte de publicitate cu Primaria Constanta in valoare de 800.000 de euro, contracte care sunt acum analizate de DNA. Din contractele de publicitate reiese ca, cu aproape doi ani inainte de cazul Ridzi-2 Mai, erau inventate achizitia publica de stiri si emisiuni. Citeşte tot articolul

Radio Vacanţa, castelul cu poveşti de la mare
Autor : Florin Marin
ADEVARUL

Vila nr. 1 din Mamaia este sediul celebrului post de radio ce dă ora exactă în sezonul estival. Cu o vechime de 42 de ani, Radio Vacanţa este singurul program din Europa de Est dedicat exclusiv vacanţelor la malul mării.

„Aici Radio Vacanţa !“, „Hier Spricht Der Ferienfunk !“, „This is Radio Holidays !“, Govorit Radiostanţia Otdîh“, „Ici Radio Vacances“ – aşa a început transmisia Radio Vacanţa în 1967, pe ritmul melodiei „Valurile Dunării“ a lui Iosif Ivanovici. Citeşte tot articolul

Internetul, pus pe jar de planul lui Murdoch
Autor : Iulia Bunea
ADEVARUL

După ce mogulul News Corp. a anunţat că vrea să introducă plata pentru vizitarea site-urilor sale, fenomenul începe să ia amploare. O companie lansată de trei specialişti în media reuneşte peste 500 de publicaţii online.

Abonarea ar putea genera site-urilor venituri de milioane de dolari.

Rupert Murdoch, patronul grupului News Corporation, anunţa că în viitorul apropiat intenţionează să introducă abonarea online pentru publicaţiile pe care le are în portofoliu. Citeşte tot articolul

• OPINII

Umorul a intrat în putrefacţie
Autor : Petre Barbu
ADEVARUL

Românii au uitat să râdă sănătos. Preferă rânjetul, isteria posacă şi caterinca.

Mutarea grupului Divertis de la Antena 1 la Pro TV nu are o semnificaţie deosebită pentru telespectatori : duminica seara, ei vor butona telecomanda pe Pro TV. În schimb, pe piaţa TV, Antena 1 a suferit o grea pierdere. De şase ani, Divertis, un program premium (cum se spune), face audienţe-record pe staţia lui Dan Voiculescu. Dar vremurile s-au schimbat. Consumul TV s-a redus şi, mai cu seamă în acest an, au scăzut veniturile televiziunilor din publicitate. Citeşte tot articolul

Ce nu mai vrem să vedem la televizor
Ramona Draghici
COTIDIANUL
13 Aug 2009

Invitaţi care vorbesc vulgar, prezentatori şi moderatori agramaţi, politicieni sau sportivi care stau prin studiouri mai mult decât la serviciu sau acasă sunt câteva dintre „personajele“ care nu mai sunt dorite pe sticlă.

Personajul pe care Victor Rebengiuc nu ar vrea să-l mai vadă la televizor este preşedintele Traian Băsescu. „Aş vrea să dispară mulţi de pe micul ecran, începând cu Traian Băsescu“, a declarat actorul pentru Cotidianul, în nota de umor caracteristică. „Ca să fiu foarte sincer, nu prea mă mai uit la televizor pentru că a dispărut tot ce era frumos cândva. Dacă ar fi fost divertisment cu adevărat, aş fi urmărit cu plăcere, dar ce este acum pe sticlă nu se poate numi divertisment“, a adăugat actorul. Citeşte tot articolul

Despre « manelizarea » Internetului. Sau nu ?
de Redactia
HotNews.ro
Sâmbătă, 15 august 2009, 11:13 Economie | Media & Publicitate

Ioana Avadani, pe blogul ei :

Urmaresc de la o oarecare departare discutia provocata (asumata, cu buna stiinta “provocata”) de dl. Adrian Nastase, pe blogul domniei sale (aici si aici), despre ceea ce dansul numeste “gherila digitala” si “manelizarea Internetului”. Discutia se invarte in jurul eternei teme : cum facem “ordine” pe Internet ? Citeşte tot articolul

Bugetarii - cosmarul Romaniei
Octavian HOANDRA
ZIUA

Oricat ar fi dl Basescu de antipatic, de visceral sau oricum mai doresc unii si altii sa-l considere, dar Domnia Sa a fost, oricat de apriga ar fi campania electorala, singu¬rul politician care a pus degetul pe rana. Si asta, in doua randuri ; o data, acum aproape o saptamana, cand a lansat ideea solutiei concedierii a 20% din angajatii la Stat, iar a doua oara, zilele trecute, cand s-a aratat nemultumit de masura initiata de premierul Boc - aceea de a trimite bugetarii in concediu neplatit, prin rotatie, cate zece zile. Citeşte tot articolul

• DIVERSE

Realitatea TV, pe locul trei
COTIDIANUL

118.000 de români din mediul urban au urmărit în medie pe minut Realitatea TV, în perioada 1-15 august, potrivit datelor furnizate de GfK România.

Postul de ştiri a ocupat locul trei în clasamentul audienţelor, lăsând în urmă Acasă TV (92.000), TVR 1 (87.000), Prima TV (79.000), Antena 3 (72.000), Kanal D (60.000), OTV (59.000) şi Naţional TV (56.000). Citeşte tot articolul

Mişcări la Telesport : redactorul şef suspendat. Secţia sport Realitatea TV trece la Telesport
Petrisor Obae
Pagina de Media

ACTUALIZARE : Redactorul şef al Telesport, Mădălin Negoiţă, şi-a dat demisia. Voi reveni cu amănunte. Mădălin Negoiţă, redactor şef al postului Telesport (Realitatea Caţavencu) a fost suspendat, ieri, din funcţie. Pe de altă parte, secţia de sport a Realitatea TV va trece la Telesport. Motivul : evident, unul economic.

Contactat de paginademedia.ro, Vlad Enăchescu, directorul postului (foto) spune că motivele suspendării lui Negoiţă “ţin de bucătăria internă a canalului Telesport”. Citeşte tot articolul