Revista Presei CNA, 15 mai 2008

15.05.2008


envoyer l'article par mail title=

TVR atacă piaţa televiziunilor de nişă
de Raluca Preda
ADEVARUL

Pentru a putea ţine piept valului de televiziuni specializate, SRTv lansează un canal cu informaţii regionale şi unul cu ştiri utilitare

Deşi în 2007 a avut un deficit de aproximativ 8,8 milioane de euro, televiziunea publică are planuri mari de extindere teritorială în următorii doi ani.

Societatea Română de Televiziune (SRTv) pregăteşte lansarea posturilor TVR 3 (generalist, cu informaţii regionale), TVR Info (utilitar) şi TVR Constanţa (staţie regională). În plus, pe lângă studiourile teritoriale existente la Cluj, Craiova, Iaşi şi Timişoara, pe 5 mai a început să emită TVR Târgu-Mureş, iar programele TVR Bucureşti sunt difuzate două ore pe zi la TVR 2. De asemenea, canalul public are în proiect o staţie locală la Oradea. Citeşte tot articolul

Dragomir despre contractul cu Realitatea : “Antena 1 nu se supără”
Florin Dobre
COTIDIANUL

Preşedintele LPF explică parteneriatul cu Realitatea Media şi împărţirea sarcinilor : “Antena şi RCS caută să facă bani, Realitatea - să-şi facă publicitate, LPF - să asigure 30-40% din bugetele cluburilor”

Drepturile de televizare a Ligii I au atins cote fabuloase, de o sută de milioane de euro pentru trei ani, la fel şi scandalurile consecutive licitaţiei organizate de Liga Profesionistă de Fotbal. Iniţial, câştigătorul, consorţiul Antena 1-RCS, a acuzat liga că nu doreşte să semneze contractul, iar parteneriatul dintre LPF şi Realitatea Media, potrivit căruia postul de ştiri îşi va face reclamă pe canalele trustului concurent, a fost criticat de reprezentanţii Intact. Preşedintele LPF, Dumitru Dragomir, se apără de acuzaţiile venite după ce a anunţat parteneriatul de 1,2 milioane de euro pe an. “LPF a vândut la Realitatea Media contractul privind partenerul LPF. Citeşte tot articolul

Media traditionala trebuie adaptata
de Roxana Ivan
BUSINESS STANDARD

Investitiile in noua tehnologie, dezvoltarea unei audiente vaste prin produse online si print, crearea unei echipe de vanzari care poate gestiona produse multiple sunt cateva dintre elementele unei strategii durabile pentru dezvoltarea online a unei companii de media traditionale, a declarat pentru Business Standard Leon Levitt, vicepresedinte Digital Media al grupului american Cox Newspapers.

Levitt va participa la Romanian New Media Conference, eveniment organizat pe 29 mai, la Hotel InterContinental, de revista Money Express.

In plus, companiile de media ar trebui sa dezvolte o cultura a intelegerii nevoii de schimbare. Leon Levitt este de parere ca grupurile de media traditionale trebuie sa isi modifice businessul pentru a supravietui. “Tinerii nu vor citi publicatiile tiparite. Online-ul ne ofera oportunitatea sa restabilim relatia dintre acest public si brandurile noastre”, explica specialistul american. Citeşte tot articolul

Documents joints