Revista Presei CNA, 15 iulie 2009

15.07.2009


envoyer l'article par mail title=

• ACTUALITATE

Strategie de trecere la televiziunea digitală, promovată de Guvern
MEDIAFAX
BUCUREŞTI / 14:03, 14.07.2009

Strategia privind tranziţia de la televiziunea analogică la cea digitală va fi promovată de Guvern în această lună, a declarat Marius Fecioru, secretar de stat în Ministerul Comunicaţiilor, marţi, la Bucureşti, în timpul evenimentului de lansare a Asociaţiei pentru Comunicaţii Digitale.

Asociaţia pentru Comunicaţii Digitale, care are ca principal scop informarea publicului despre tranziţia de la televiziunea analogică la cea digitală, s-a lansat în cadrul evenimentului « Televiziunea în era digitală ». Citeşte tot articolul

DIGITALIZARE-STRATEGIE-ORDONANŢĂ / Strategia pentru digitalizare va fi promovată prin ordonanţă de Guvern
Mediaexpres

Bucureşti (MEDIA EXPRES) / 14 iul 2009 / O iniţiativă legislativă legată de strategia de trecerea la digitalizare a fost semnată de Ministerul Comunicaţiilor, se află în procedura de avizare şi „sperăm că va fi promovată ca hotărâre de Guvern în această lună“, a declarat Mihai Constantin Fecioru, secretar de stat în Ministerul Comunicaţiilor Citeşte tot articolul

Articol cu acelasi subiect

Ziua - Amanare digitala

Raport - primavara electorala la televizor/Stirile TV : interes mare pentru administratie, morti violente si cazul Becali, atentie marginala pentru politic
de C.I., C.M.
HotNews.ro
Luni, 13 iulie 2009, 13:01 Economie | Media & Publicitate

Desi 2009 este an electoral, scena politica a beneficiat in primavara de o prezentare limitata spre marginala in agenda televiziunilor, cu exceptia Antenei 3, posturile acordand un interes mai mare pentru activitatile institutiilor statului, pe fondul crizei economice. Aceasta este una dintre concluziile ultimului raport « Un om a muscat o stire », realizat de ActiveWatch-Agentia de Monitorizare a Presei, pe baza monitorizarilor realizate in intervalul martie-mai 2009. Citeşte tot articolul

Băsescu acuză o înţelegere murdară între televiziuni şi politicieni în campania pentru PE
Mediafax
BUCUREŞTI / 21:57, 14.07.2009

Preşedintele Traian Băsescu a acuzat, marţi, la ceremonia de învestire a noului ministru al Tineretului, o înţelegere « murdară » legată de difuzarea gratuită a unor clipuri electorale în campania pentru PE de către televiziunile comerciale în schimbul unor bani publici de la politicieni.

El a spus că a dorit chiar înainte de izbucnirea scandalului Ridzi în presă o remaniere rapidă, pentru că înţelesese că există o « înţelegere murdară » între politicieni şi două trusturi de presă privind difuzarea în campania pentru europarlamentare în mod gratuit a spoturilor electorale ale candidaţilor, urmând ca aceste televiziuni să primească bani publici neînregistraţi de la politicieni. Citeşte tot articolul

Realitatea-Caţavencu : Afirmaţiile preşedintelui Băsescu sunt o « intoxicare deliberată »
Mediafax
BUCUREŞTI / 21:58, 14.07.2009

Trustul Realitatea - Caţavencu transmite, printr-un comunicat remis MEDIAFAX, că afirmaţiile preşedintelui Traian Băsescu referitoare la « aşa-zisele înţelegeri murdare dintre partidele politice şi trustul Realitatea-Caţavencu » reprezintă o « intoxicare deliberată » a acestuia în raport cu publicul. Citeşte tot articolul

Realitatea-Catavencu : Basescu face o intoxicare deliberata. Antena 3 : Am reflectat in mod echidistant campania
de Ionut Baias
HotNews.ro
Marţi, 14 iulie 2009, 22:36 Economie | Media & Publicitate

Afirmatiile presedintelui Traian Basescu referitoare la asa-zisele intelegeri murdare dintre partidele politice si trustul Realitatea-Catavencu reprezinta o intoxicare deliberata a acestuia in raport cu oamenii, se spune intr-un comunicat al trustului trimis pe adresa reactie HotNews.ro. Citeşte tot articolul

RCS&RDS lanseaza postul Digi Sport la 23 iulie, cu meciul Ujpest Budapesta-Steaua Bucuresti
de C.I.
HotNews.ro
Marţi, 14 iulie 2009, 14:44 Economie | Media & Publicitate

RCS&RDS lanseaza postul cu profil sportiv Digi Sport la 23 iulie, cand va transmite in direct si in exclusivitate meciul Ujpest Budapesta-Steaua Bucuresti, meci retur de calificare in Europa League, a anuntat, marti, compania intr-un comunicat remis HotNews.ro.

UPDATE Directorul departamentului Sport al Digi Sport, Teo Avramescu, a confirmat pentru HotNews.ro ca noul canal va difuza optiunile 3, 4 si 6 din Liga 1, despre care Gazeta Sporturilor a scris ca « nu se va mai vedea doar pe Antena 1 si GSP TV, urmand a fi difuzata si de Digi Sport ». Citeşte tot articolul

Articol cu acelasi subiect

ZIUA - Ujpest-Steaua la Digi Sport

Mediafax - Televiziunea Digi Sport se lansează pe 23 iulie

România turistică, la CNN şi Eurosport pentru un milion de euro
Alina Vătăman
EVENIMENTUL ZILEI

În perioada august-decembrie 2009, ţara noastră va avea o promovare a potenţialului turistic pe două dintre cele mai bine cotate canale TV din Europa, CNN şi Eurosport. Campania de promovare a început în timpul turneului de la Roland Garros, unde am beneficiat de publicitate gratuită, după cum ne-a informat Luminiţa Kohalmi, unul dintre consilierii ministrului Turismului, Elena Udrea. Acum, se plătesc bani grei : un milion de euro. Citeşte tot articolul

Articol cu acelasi subiect

GARDIANUL - Tributul. Udrea da, asa cum stiam de o luna, 1,2 milioane euro postului Eurosport

• OPINII

Un personaj dulce foc !
Cezar PAUL-BĂDESCU
DILEMA VECHE

După cum ştim, trăim în ţara pupatului piaţa endependenţi. Partidele PSD şi PDL par că se urăsc de moarte şi în campania electorală se dedau la bastonade, dar asta nu le împiedică, după alegeri, să-şi de mîna peste ţară, ca altădată soarele şi pionierii. Corneliu Vadim Tudor şi Gigi Becali îşi aruncă unul altuia înjurături la greu, dar, de la un moment dat, îi vedem pe amîndoi în mare amor, ca doi porumbei care stau cioc în cioc. Citeşte tot articolul

Cine e interesat de reformarea mediilor publice ?
Răzvan MARTIN
DILEMA VECHE

La sfîrşitul lunii iunie, plenul Camerei Deputaţilor a respins ultima variantă a proiectului de modificare a legii 41/1994 de funcţionare a serviciilor publice de radio şi televiziune (SRR şi SRTV), proiect iniţiat de deputata PD-L Raluca Turcan. Din nou, lipsa voinţei politice şi interesele de moment împiedică orice iniţiativă de reformare, profesionalizare şi depolitizare a mediilor publice. Ideea modificării legii 41/1994 a apărut în anul 2004, după ce televiziunea şi radioul public fuseseră aservite regimului Năstase. Citeşte tot articolul

Curtea miracolelor : Realitatea – Caţavencu
Rodica Palade Media
REVISTA 22

Paginademedia.ro citează în exclusivitate o declaraţie a lui S.O. Vântu, patron al trustului Realitatea-Caţavencu : pierderile trustului condus de Emil Hurezeanu, fost jurnalist la Europa Liberă, se cifrează pe primele şase luni ale lui 2009 la 12.000.000 de euro. Estimările indicau, până la sfârşitul anului, o pierdere de 25.000.000 de euro, dar, prin ajustări salariale, pierderea va fi redusă la 19.000.000 de euro. Citeşte tot articolul

• INTERVIU

Gabriela Vranceanu Firea : « Etapa mea de stirist s-a incheiat »
de C. Ionescu
HotNews.ro
Marţi, 14 iulie 2009, 17:00 Economie | Media & Publicitate

Gabriela Vranceanu Firea nu crede ca va mai reveni la Observator ca prezentatoare de stiri. Recent numita director al agentiei de organizare de evenimente si publicitate Intact Advertising, parte a Intact Media Group, ea a explicat pentru HotNews.ro cu ce se va ocupa in noua sa functie si de ce considera ca este « ireversibil » drumul de la stiri la talk-show si management. Citeşte tot articolul

• DIVERSE

De ce se mută şatra lui State la Pro TV : pe Acasă TV, Regina a adus 4-5 milioane de euro profit
Petrisor Obae
Pagina de Media

Pro TV pregăteşte în toamnă două producţii cu aventurile ţiganilor din serialul Regina, până acum un brand al postului Acasă TV : un lung metraj, dar şi serialul State de România. De ce importă Pro TV serialul cu ţigani ?

Conform unei analize paginademedia.ro, împreună cu agenţia de publicitate Next Advertising, serialul Regina, de pe Acasă TV a fost o afacere excelentă pentru postul de televiziune : în cele zece luni de difuzare, telenovela a atras din publicitate aproximativ 8,8 milioane de euro. Citeşte tot articolul