Revista Presei CNA, 15 august 2008

15.08.2008


envoyer l'article par mail title=

Patapievici dă Antena 3 pe mâna CNA
Cristian Bandea
COTIDIANUL

Considerându-se ţinta unei campanii de defăimare orchestrate împotriva lui, preşedintele ICR a decis să reclame postul Trustului Intact la Consiliul Naţional al Audiovizualului.

Preşedintele Institutului Cultural Român, Horia-Roman Patapievici, a făcut ieri o plângere la CNA împotriva postului de televiziune Antena 3, el considerându-se portretizat într-o manieră falsă şi supus unui atac de discreditare, în cadrul unor emisiuni care au fost difuzate pe acest post.

„Aceste emisiuni sunt catalogate în programul televiziunii ca fiind de dezbatere : în fapt, în ce mă priveşte, au fost emisiuni de demascare, de înfierare, de stârnire a urii împotriva mea ca preşedinte ICR şi a persoanei mele morale, ca scriitor şi intelectual public“, a declarat Patapievici în scrisoarea pe care i-a adresat-o preşedintelui CNA, el plângându-se de faptul că realizatorii emisiunilor care l-au avut în centru nu l-au invitat, consultat sau măcar contactat. Citeşte tot articolul

Razboi declarat intre posturile de televiziune si cablistii romani
Theodora Stoica
GARDIANUL

Neintelegerile dintre televiziunile românesti si companiile de cablu nu mai sunt ceva nou. Posturi inutile pentru telespectatorii români sunt introduse in oferta cablistilor, iar altele, precum TV5, au fost scose din grila si reintroduse in baza unei legi. Cel mai nou scandal este cel intre TV Neptun si UPC România, care refuza sa transmita prin cablu postul local.

Managerul TV Neptun, Cristian Zgabercea, spune ca UPC Romania incalca drepturile consumatorilor de televiziune prin refuzul constant de retransmisie prin cablu a postului. “În ciuda nenumaratelor încercari de a ajunge la o întelegere cu UPC, ofertele TV Neptun au fost respinse, privând astfel sute de mii de telespectatori de oferta variata a programelor televiziunii de la mare”, a mentionat Cristian Zgabercea. Postul de televiziune a fost relansat la 1 noiembrie 2007 prin satelit si este o televiziune de tip generalist. Citeşte tot articolul

Ştirile Pro TV, în finala Emmy
de Catalin Cocos
ADEVARUL

Ştirile Pro TV au ajuns, pentru al doilea an consecutiv, în finala Premiilor Emmy, cu trei reportaje din cadrul campaniei „Tu ştii ce mai face copilul tău ?« , informează Mediafax. Ştirile Pro TV se află în competiţia pentru marele premiu – „The 2008 International Emmy Award News ». Citeşte tot articolul

Canalele de nişă câştigă încet audienţă
de Petre Barbu
ADEVARUL

În prima jumătate a anului, televiziunile tematice deţin o pondere de 37% din totalul punctelor de audienţă livrate de piaţa tv, cu o creştere de 1,2% faţă de 2007

Realitatea TV şi Sport.ro deţin poziţii confortabile pe nişele pe care operează. În schimb, se duc lupte grele pe segmentul televiziunilor de filme şi muzicale.

În ultimii ani, se vorbeşte tot mai mult despre segmentarea pieţei tv din România. Apariţia unui număr mare de staţii de nişă, cu programe specifice pentru o categorie de public, este principalul argument care stă la baza „fragmentării" audienţei. Se mai spune că televiziunile de nişă au erodat audienţa posturilor generaliste, furându-le telespectatori. Citeşte tot articolul

Anca Gheorghe, director de marketing Kanal D : Vizam pozitia de lider pe piata de televiziune
de Sorina Iordan
BUSINESS STANDARD

Trustul turcesc Dogan a intrat pe piata romaneasca in 2007, cu un post generalist care a crescut incet, dar sigur, mai repede decat se asteptau chiar si proprietarii lui. La un an si jumatate, postul se afla inca in faza de crestere, dar a inceput deja sa acorde mai multa atentie detaliilor si sa isi structureze o pozitionare pe piata si cateva obiective, majoritatea foarte curajoase. Printre ele, pozitia de lider de piata, dezvoltarea mai multor produse sub acest brand si o strategie coerenta pe online, spune Anca Gheorghe, directorul de marketing al Kanal D.

De ce ai ales sa vii la Kanal D ?

Am primit multe oferte, cam pe toata perioada cat am stat la Radio21 si Europa FM. Dar, in final, am ales oferta Kanal D, pentru ca este o statie care promite foarte mult, am multa incredere in ceea ce spune si face. Are toate datele sa devina un brand de succes si in Romania. S-a lansat si a crescut mai mult decat ne asteptam cu totii pe piata asta, pentru ca, daca ne uitam la audiente, o sa gasim multe statii care s-au lansat mult mai de mult pe piata si nu livreaza cat livreaza Kanal D, la doar un an si jumatate. Citeşte tot articolul